De Site / Algemeen / MusicMeter in de media!
zoeken in:
0
geplaatst: 21 augustus 2013, 22:15 uur
Jawel! Maar speciaal voor mensen uit Hilversum ook het Brabants Dagblad.
0
geplaatst: 23 augustus 2013, 11:12 uur
Vandaag vijf pagina's over R&P in onze (Eindhovens en Brabants Dagblad) maandelijkse bijlage Bont. Omdat hij een enorme baas is. En omdat een site als Musicmeter levens kan veranderen. Hier vast een sneak preview. Ik kan hem helaas niet zomaar helemaal online knallen. Voor wie meer wil lezen: PM en je krijgt een link terug.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 augustus 2013, 12:18 uur
Hij begint op Kanye West te lijken. 
Is 't ook ergens buiten Brabant te lezen?

Is 't ook ergens buiten Brabant te lezen?
0
geplaatst: 23 augustus 2013, 13:47 uur
Schitterend in het kwadraat en erg bijzonder om zoiets te lezen.

0
Harco
geplaatst: 23 augustus 2013, 14:04 uur
Lukas schreef:
Dit is natuurlijk een post om een spannende social mediahype op te bouwen, Niels. Tromgeroffel enzo. Er wordt vast gezorgd dat jullie over MuMe in de media lezen. Zelfs in Roffa en Ureterp.
Dit is natuurlijk een post om een spannende social mediahype op te bouwen, Niels. Tromgeroffel enzo. Er wordt vast gezorgd dat jullie over MuMe in de media lezen. Zelfs in Roffa en Ureterp.
Rob, wat doe jij op Lukas' account?
0
geplaatst: 23 augustus 2013, 15:54 uur
Micha kwam met Roffa aanzetten. En ik wist dat er iemand in Ureterp woonde.
Verder heeft Rob nog veel meer accounts, zoals Akonner en Harderwiek.
Verder heeft Rob nog veel meer accounts, zoals Akonner en Harderwiek.
0
geplaatst: 24 augustus 2013, 14:31 uur
Prachtig! Die BNN uitzending was een mooie inleiding, maar dit verhaal zet het aangrijpender neer. Complimenten voor beide heren 

0
geplaatst: 12 september 2013, 12:27 uur
En ik doe ook mee aan professionele lokale televisie...
Anders dan Anders 5 | HTR | Publieke omroep gemeente Heusden - htrmedia.nl
Anders dan Anders 5 | HTR | Publieke omroep gemeente Heusden - htrmedia.nl
0
geplaatst: 12 september 2013, 20:43 uur
Niet helemaal media maar een user (ondergetekende) die genoemd wordt bij de special thanks van een favoriet bandje uit de UK in het cd boekje van de nieuwe nog te verschijnen cd... telt dat ook? 

0
Ponty Mython
geplaatst: 12 september 2013, 21:48 uur
aERodynamIC schreef:
Niet helemaal media maar een user (ondergetekende) die genoemd wordt bij de special thanks van een favoriet bandje uit de UK in het cd boekje van de nieuwe nog te verschijnen cd... telt dat ook?
Je echte naam of je gebruikersnaam?
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 september 2013, 12:49 uur
aERodynamIC schreef:
Leuk!

Ik sta in de thanks list van deze plaat:

0
geplaatst: 13 september 2013, 18:13 uur
Zo bewijs geleverd, paap tevreden, fotootje weer weg hier (die is er alleen voor de FB vrienden dus ook die van MuMe aldaar) 
Kate Bush heeft mij ook al eens toegezongen: 'Rolling the ball"....

Kate Bush heeft mij ook al eens toegezongen: 'Rolling the ball"....
* denotes required fields.