De Site / Algemeen / MusicMeter in de media!
zoeken in:
0
TheArtfulDodger
geplaatst: 13 september 2013, 19:13 uur
Madonna heeft in 1986 haar album True Blue aan mij opgedragen...

0
geplaatst: 13 september 2013, 19:22 uur
Welnee, die is opgedragen aan deze user
http://www.musicmeter.nl/user/19431
http://www.musicmeter.nl/user/19431
0
TheArtfulDodger
geplaatst: 13 september 2013, 19:36 uur

nee, aan hem heeft ze het nummer Frozen opgedragen.
0
geplaatst: 12 december 2013, 17:53 uur
In het interview met zanger Stephen van Revere wordt MusicMeter genoemd.
Scroll naar 12.40
Revere (GB) in Live uit Lloyd | RTV Rijnmond
Scroll naar 12.40

Revere (GB) in Live uit Lloyd | RTV Rijnmond
0
geplaatst: 12 december 2013, 18:12 uur
Mooi interview! Jammer dat ik het gisteren heb moeten missen, hopelijk komt er snel een herkansing 

0
geplaatst: 12 december 2013, 18:14 uur
Maar ook jij wordt genoemd d.m.v. het melden van de Revere fanpage op Facebook Gloeilamp (niet met naam en toenaam maar toch) 

0
geplaatst: 12 december 2013, 18:27 uur
aERodynamIC schreef:
Maar ook jij wordt genoemd d.m.v. het melden van de Revere fanpage op Facebook Gloeilamp (niet met naam en toenaam maar toch)
Ik hoorde het inderdaad, fijn om te horen

0
geplaatst: 14 december 2013, 10:12 uur
Ook in Botanique werd de site met naam en toenaam bedankt door Revere. Musicmeter is duidelijk belangrijk voor ze geweest. Mooi dat een site als deze zoiets voor elkaar krijgt.
0
geplaatst: 14 december 2013, 11:13 uur
Ik neem aan dat je bedoelt dat MuMe belangrijk is geweest voor Revere en niet andersom.
0
geplaatst: 14 december 2013, 17:14 uur
Uiteraard maar zeg ik het nu verkeerd? Kan het niet ontdekken 
Hun succes is eigenlijk op deze site begonnen voor wat betreft Nederland en dat zeggen ze dus ook overal

Hun succes is eigenlijk op deze site begonnen voor wat betreft Nederland en dat zeggen ze dus ook overal

0
geplaatst: 22 september 2014, 19:41 uur
NRC bespreekt verschillende (uiteenlopende) recensies van het nieuwe album van alt-J en noemt onderaan tenslotte de gemiddelde scores van drie belangrijke muzieksites: metacritic, RYM en... MuMe 
Nieuwe album alt-J is ?oorspronkelijk? en ?prachtig? / ?plechtig? en ?pretentieus? - nrc.nl

Nieuwe album alt-J is ?oorspronkelijk? en ?prachtig? / ?plechtig? en ?pretentieus? - nrc.nl
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 15 juni 2015, 23:43 uur
MusicMeter wordt vermeld in sommige edities (per editie een oplage van 35 000 exemplaren) van het huidige nummer van Thema, een gratis tweemaandelijks lifestyle-magazine dat je hier in Vlaanderen o.a. bij Albert Heijn vindt.
http://www.primetimegroup.be/userfiles/module/dynamic_banner/images/original/thema_bladerbaar.jpg
Helaas is het artikeltje in kwestie niet terug te vinden in de versie die online staat, dus ik citeer:
.
http://www.primetimegroup.be/userfiles/module/dynamic_banner/images/original/thema_bladerbaar.jpg
Helaas is het artikeltje in kwestie niet terug te vinden in de versie die online staat, dus ik citeer:
MusicMeter is de ideale website voor iedere muziekliefhebber. Hier vind je alle informatie over duizenden artiesten, albums, ... Als je je registreert kan je op het forum ook mee discussiëren.
Met daarnaast een screenshot van de homepage ten tijde van de Labasheeda-wedstrijd
.
4
geplaatst: 3 januari 2017, 21:08 uur
Tien manieren om dit jaar nieuwe muziek te ontdekken - decorrespondent.nl
Rateyourmusic.com is een internationale gemeenschap van muziekliefhebbers. Wie een Nederlands alternatief zoekt, kan op musicmeter.nl terecht.
7
geplaatst: 19 januari 2021, 10:48 uur
OMG namecheck voor MuMe van niemand minder dan ZALM!
https://i.vgy.me/2xqA1s.jpg
https://i.vgy.me/aJjSgw.jpg
https://i.vgy.me/2xqA1s.jpg
https://i.vgy.me/aJjSgw.jpg
3
Onweerwolf
geplaatst: 19 januari 2021, 11:17 uur
Wtf is Zalm en waarom heeft 'ie zoveel aandacht nodig dat 'ie allemaal hoofdletters voor zijn naam gebruikt?
18
geplaatst: 19 januari 2021, 12:49 uur
Haha, ik zie nu echt een interview met Goh Lee Kwang voor me:
Goh, do you read reviews of your albums?
GLK: Yes, I sometimes do. There are these people at musicmeter.nl that are outraged by the amount of albums I release, and I think that is quite funny. Someone even said that I should be run over by a moped.
At first, I was quite offended by that comment, but it eventually inspired me. I bought a second hand moped and started using it as the main instrument for my upcoming series of albums. The main goal was to evoke the dread of being run over by a moped. That split second of walking on the street and seeing the moped coming at you and thinking: ''Well, that's it". The split second of realizing that impending doom is arriving was what I tried to evoke on this release. This is why I called this new album In Moped Limbo.
Goh, do you read reviews of your albums?
GLK: Yes, I sometimes do. There are these people at musicmeter.nl that are outraged by the amount of albums I release, and I think that is quite funny. Someone even said that I should be run over by a moped.
At first, I was quite offended by that comment, but it eventually inspired me. I bought a second hand moped and started using it as the main instrument for my upcoming series of albums. The main goal was to evoke the dread of being run over by a moped. That split second of walking on the street and seeing the moped coming at you and thinking: ''Well, that's it". The split second of realizing that impending doom is arriving was what I tried to evoke on this release. This is why I called this new album In Moped Limbo.
0
Ponty Mython
geplaatst: 19 januari 2021, 17:51 uur
Zo erg is het ook weer niet, hoor.
Lachende Derde staat nu toch wel een beetje voor lul met zijn domme opmerking.
0
geplaatst: 19 januari 2021, 23:45 uur
deric raven schreef:
Ik zou met een interview niet linken naar een andere site.
Zullen we 'm met z'n allen aanklagen en voor de rechtbank slepen? We nemen advocaat Gretz onder de arm.
0
geplaatst: 19 januari 2021, 23:54 uur
deric raven schreef:
Waarom niet? MuMe is toch niet per se een concurrent voor Dansende Beren. Het zou anders zijn geweest als ZALM het had over The Daily Indie, dan gaat het om twee gelijkende muziekblogs.
1
geplaatst: 20 januari 2021, 02:14 uur
Nee, niet op die manier, maar je stelt jezelf als artiest dan kwetsbaarder op. Ik zou dat zelf afraden, zeker in dit geval. Onderschat trouwens de invloed van Musicmeter niet, die is best groot. Ik heb zelf geen probleem met ZALM, vind het ritmisch erg sterk. Het is hoe dan ook muziek die wel om een mening vraagt. Bij mij komt het verder niet provocerend over, ik ben wel wat gewend.
1
Lachende derde
geplaatst: 20 januari 2021, 12:06 uur
Ponty Mython schreef:
(quote)
Ach welnee. Ik schreef iets op in de geest van het product waarop ik reflecteerde. Was allemaal niet zo serieus bedoeld.

0
geplaatst: 20 januari 2021, 12:11 uur
Hoe dan ook: het album uit 2020 van ZALM is geen aanrader. Als ZALM zelf er al geen 5.0 voor over heeft...
1
Onweerwolf
geplaatst: 20 januari 2021, 15:32 uur
deric raven schreef:
Bij mij komt het verder niet provocerend over, ik ben wel wat gewend.
Bij mij komt het verder niet provocerend over, ik ben wel wat gewend.
Ik neem aan dat dat voor iedereen geldt die volwassen is.
13
geplaatst: 20 januari 2021, 15:49 uur
De tracklist van ZALM's nieuwe conceptalbum over MuMe-users begint vorm te krijgen 
1. KIJK EENS WAT DIE MONGOOL NOG ALLEMAAL KAN
2. ALS IK OOIT ONDER EEN BROMMER BELAND, DAN HEEFT IEMAND VAN MUSICMETER ME GEDUWD
3. IK NEEM AAN DAT DAT VOOR IEDEREEN GELDT DIE VOLWASSEN IS
...

1. KIJK EENS WAT DIE MONGOOL NOG ALLEMAAL KAN
2. ALS IK OOIT ONDER EEN BROMMER BELAND, DAN HEEFT IEMAND VAN MUSICMETER ME GEDUWD
3. IK NEEM AAN DAT DAT VOOR IEDEREEN GELDT DIE VOLWASSEN IS
...
* denotes required fields.