De Site / Algemeen / iPhone / Android apps
zoeken in:
0
geplaatst: 14 januari 2009, 16:47 uur
Is het mogelijk MusicMeter ook voor I-phone geschikt te maken net als de MovieMeter of is dat erg veel werk ? Heb er weinig verstand van verder maar wel een I-Phone
en vind die MovieMeter op mijn phone best handig, maar ben nog meer muziekgek dus nog leuker (voor tenminste wel
)
en vind die MovieMeter op mijn phone best handig, maar ben nog meer muziekgek dus nog leuker (voor tenminste wel
)
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 14:36 uur
ja, die zou ik ook wel als app willen... aangezien MoM en MuM een soort zelfde onderliggende database hebben (al is dat een aanname op basis van de layout), zou het vrij makkelijk moeten zijn om de app te ontwikkelen (toch?!)...
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 18:26 uur
Ik ben er ook wel voor in 
Ik zal het niet gebruiken zoals ik thuis doe, dus geen stukken schrijven e.d.. Zelfs inloggen is niet nodig, maar als database bij de hand wel erg handig.
Nu kan het ook wel maar moet je goede ogen hebben

Ik zal het niet gebruiken zoals ik thuis doe, dus geen stukken schrijven e.d.. Zelfs inloggen is niet nodig, maar als database bij de hand wel erg handig.
Nu kan het ook wel maar moet je goede ogen hebben

0
geplaatst: 19 augustus 2009, 20:01 uur
Misschien zou een mobiele versie van de site nog beter zijn. Maar ik heb een ipod touch dus een applicatie lijkt me opzich ook wel fijn.
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 09:00 uur
djarend schreef:
Is het mogelijk MusicMeter ook voor I-phone geschikt te maken net als de MovieMeter of is dat erg veel werk ? Heb er weinig verstand van verder maar wel een I-Phone
)
) Als die App ontwikkeld wordt, hoop ik niet alleen voor de I-phone.
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 12:48 uur
Zeer wenselijk inderdaad een app voor de iPhone. Maar of Jordy daar brood in ziet... 

0
geplaatst: 24 augustus 2009, 15:25 uur
Ik zou er trouwens wel 79 cent voor willen betalen.
Als dat helpt.
Als dat helpt.
0
geplaatst: 3 november 2009, 15:11 uur
Waarom kunnen ze niet gewoon de app van Moviemeter gebruiken deze een beetje veranderen en tadaa een app voor Musicmeter?
0
geplaatst: 3 november 2009, 16:15 uur
Met ze bedoelde ik de groep beheerders van Musicmeter. Oké dan hoop dat het wel nog ooit zal komen.
0
geplaatst: 4 november 2009, 17:00 uur
Ah sorry. Dat wist ik niet.
Ik dacht dat jullie moderators ook aan beheer deden.
Ik dacht dat jullie moderators ook aan beheer deden.
0
geplaatst: 4 november 2009, 18:12 uur
Nee, en in mijn geval maar beter ook. Denk dat de site dan binnen een paar dagen onbruikbaar is. 

0
geplaatst: 20 februari 2010, 22:00 uur
Zat net nog te zoeken naar een Musicmeter App.
Vooral handig als je in de winkel een CD ziet, en wat meer info wil.
Jammer!
Vooral handig als je in de winkel een CD ziet, en wat meer info wil.
Jammer!
0
mathieudc
geplaatst: 26 maart 2010, 15:26 uur
Hoeft niet zozeer een app te zijn eigenlijk. Een speciale mobiele versie van de site zou ook al goed zijn, en wellicht makkelijker te verwezelijken. Want Musicmeter op het web is zelfs op een iPhone geen pretje met al die kleine knopjes. Eventueel met wat weggelaten functies en focus op het voornaamste natuurlijk (album-tracklists en cover, beoordelingen, zoekfunctie en albumlijsten). Ik weet niet of dat idd makkelijker te doen is maar lijkt me wel fijn. Musicmeter on the go, handig voor als je naar muziek aan't shoppen bent. 

0
geplaatst: 3 april 2010, 09:31 uur
Nog een ander idee. Ik vind het leuk om met anderen te delen wat ik luister. Daarom Tweet ik wel vaker wat ik luister op de 3 voor 12 luisterpaal. Dit is een ingebouwde functie.
Ik zou het leuk vinden als je vanuit een album op MuMe op dezelfde manier een Tweet kunt posten want dan heb je bijna alle albums ter beschikking.
Ik zou het leuk vinden als je vanuit een album op MuMe op dezelfde manier een Tweet kunt posten want dan heb je bijna alle albums ter beschikking.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 22:51 uur
Ik zou met liefde een paar euro betalen voor een Musicmeter app!!
De Moviemeter app staat nog steeds op m'n iPhone, ondanks de bugjes.
De Moviemeter app staat nog steeds op m'n iPhone, ondanks de bugjes.
0
geplaatst: 27 mei 2010, 21:06 uur
In Overigen > Apparatuur > Internet via mobiel/ipod:
Stemmen via de Iphone en dergelijk apparatuur is onmogelijk op deze site. Kan dat niet verandert worden. Stemmen is toch een van de belangrijkste dingen op deze site en aangezien ik vaker op mijn Iphone internet dan op mijn laptop zou zoiets heel erg handig zijn.
Wat jullie?
Stemmen via de Iphone en dergelijk apparatuur is onmogelijk op deze site. Kan dat niet verandert worden. Stemmen is toch een van de belangrijkste dingen op deze site en aangezien ik vaker op mijn Iphone internet dan op mijn laptop zou zoiets heel erg handig zijn.
Wat jullie?
0
Yann Samsa
geplaatst: 27 mei 2010, 21:47 uur
Vreemd, bij mij lukt dit namelijk wel.
Dit wil niet zeggen dat ik tevreden ben over het gebruik.
MuMe op IPod Touch is 'mateloos ergeren': uren moeten pagina's scrollen, stemmen die plots veranderen door een misse handbeweging,...
En toch moet het mogelijk zijn stemmen uit te brengen, en wel op twee manieren.
De bekende manier - de sterren - zou moeten lukken, hoewel ik kan verstaan dat dit niet op alle Ipod's even vlot verloopt.
Dan kan ik enkel dit aanraden: 'Genereer Stemlabel'.
Ga naar een lijst (vb: [Mijn] Updates) en klik op Genereer Stemlabel, en breng zo je stem uit.
Dit moet goed lukken,...
maar voor zaken als dit bestaat er toch al een forumtopic?...
Dit wil niet zeggen dat ik tevreden ben over het gebruik.
MuMe op IPod Touch is 'mateloos ergeren': uren moeten pagina's scrollen, stemmen die plots veranderen door een misse handbeweging,...
En toch moet het mogelijk zijn stemmen uit te brengen, en wel op twee manieren.
De bekende manier - de sterren - zou moeten lukken, hoewel ik kan verstaan dat dit niet op alle Ipod's even vlot verloopt.
Dan kan ik enkel dit aanraden: 'Genereer Stemlabel'.
Ga naar een lijst (vb: [Mijn] Updates) en klik op Genereer Stemlabel, en breng zo je stem uit.
Dit moet goed lukken,...
maar voor zaken als dit bestaat er toch al een forumtopic?...
0
geplaatst: 27 mei 2010, 23:09 uur
Stemmen via de iPhone, iPod Touch en iPad is sinds een paar weken "gewoon" mogelijk, wat gaat er mis?
0
geplaatst: 17 juni 2010, 19:57 uur
Eigenlijk gaat het bij mij op mijn huidige smartphone (Experia X10) prima dankzij een goede zoom-functie.
Gewoon geen iPhone of andere Apple troep aanschaffen
Apple is ook nog eens heel erg slecht voor het milieu trouwens

0
mathieudc
geplaatst: 19 juni 2010, 18:16 uur
aphexfreak schreef:
Eigenlijk gaat het bij mij op mijn huidige smartphone (Experia X10) prima dankzij een goede zoom-functie.

Huh?

0
geplaatst: 25 augustus 2012, 09:54 uur
Heb zojuist de eerste versie van MusicMeter voor de iPhone ter beoordeling naar Apple gestuurd, moet over een weekje in de AppStore verschijnen als het goed gaat 

Android versie volgt nog ergens de komende maanden

Android versie volgt nog ergens de komende maanden
0
geplaatst: 25 augustus 2012, 10:22 uur
Ziet er strak uit, ik wacht met spanning het verschijnen van de Android versie af 

0
geplaatst: 25 augustus 2012, 12:50 uur
Jordy schreef:
Heb zojuist de eerste versie van MusicMeter voor de iPhone ter beoordeling naar Apple gestuurd, moet over een weekje in de AppStore verschijnen als het goed gaat

0
geplaatst: 6 september 2012, 08:35 uur
hij staat in de store
App Store - 'MusicMeter.nl voor iPhone' - itunes.apple.com
Je moet het zien als een eerste versie waar de komende maanden (als ik tijd heb
) nog het een en ander aan toegevoegd wordt. En zoals gezegd hoop ik ergens de komende maanden ook een Android versie klaar te hebben.
App Store - 'MusicMeter.nl voor iPhone' - itunes.apple.com
Je moet het zien als een eerste versie waar de komende maanden (als ik tijd heb
) nog het een en ander aan toegevoegd wordt. En zoals gezegd hoop ik ergens de komende maanden ook een Android versie klaar te hebben.* denotes required fields.