MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Casartelli (moderator)
herman schreef:
In ieder geval geen score, want dat is speciaal voor de film gecomponeerde muziek.

Ah, zo leer je nog eens wat.

Kingsnake
Casartelli schreef:
(quote)

Ah, zo leer je nog eens wat.

Zoals in het geval van Tangerine Dream en Trevor Horn, je kiest voor score.
En in het geval van Reservoir Dogs, Natural Born Killers etc., je kiest voor verzamelaar (oude tracks)

Echter, in het geval van Blade en Judgement Night etc. zou er gekozen moeten worden voor of score (speciaal voor de film gecomponeerd) of verzamelaar (nieuwe tracks), want de songs zijn niet verkrijgbaar elsewhere.

Ik zag net dat het toevoegen aan mijn albums is veranderd en dat je nu direct in je submappen kunt zetten. Goed bezig Crew

edit: waarom is orbit geband?

Sir Spamalot (crew)
korenbloem schreef:
edit: waarom is orbit geband?

aire.
Het zal weer eens niet. Triest hoor ..

Mordor
Ja waar is Orbit gebleven??

Lukk0
Nu je al een poosje berichten kan markeren als recensie, kan er dan onder het kopje gebruikers ook een indeling op het aantal recensies gemaakt worden? Niet om er een wedstrijd van te maken, maar om te zien wie er veel recensies schrijven, zodat je die users een beetje kan volgen om aan de hand van hun recensies nieuwe muziek te ontdekken. Door een recensie kun je namelijk snel zien of iets een beetje in je straatje ligt, dus dat lijkt me wel een mooie toevoeging aan de site.

Orbit is geband, omdat hij in een ruzie vannacht een user veel te grof beledigde. Het is een tijdelijke ban, dus hij komt binnenkort wel weer terug.

Verder wat berichten omtrent een troll verwijderd.

Sir Spamalot (crew)
Uit de topic "Wat draai je nu?" afgelopen weekend...

Father McKenzie schreef:
Goeie Morgen iedereen! De zon schijnt hier al fel!
(afbeelding)
Diggin' Deeper - Legendary Blues Treasures (10 cd box)
Nog niet op de site, wie heeft zin om die toe te voegen??

Ik heb het geprobeerd, maar na track 195 (van de 200) kon ik niets meer toevoegen, dus jammer...

Mordor
herman schreef:
Orbit is geband, omdat hij in een ruzie vannacht een user veel te grof beledigde. Het is een tijdelijke ban, dus hij komt binnenkort wel weer terug.

Verder wat berichten omtrent een troll verwijderd.

Duidelijk Herman

Wat is de reden van Handsome_Devil's ban?

Het voortdurend vervelend reageren op een andere user en na daar op te zijn aangesproken alleen maar reageren met niet ter zake doende teksten uit studieboeken, zowel op de site als via pm.

Ik vraag me af, na gisteren, of er op de site niet zoiets moet zijn als wat toelatingseisen. Niet dat ik denk dat het haalbaar is maar het zou het een stuk beter zijn voor de site als er users met goede bedoelingen toegelaten worden. Zeker niet dat ik negatief wil zijn, want ook nu hebben de meeste users goede bedoelingen. Maar als ik de man/vrouw zie die gisteren (met zo'n usernaam) toch is toegelaten dan vraag ik me af of het niet iets strenger kan op musicmeter.

MuMe is streng genoeg; er wordt vrijwel altijd consequent en direct gehandeld rondom (vervelende) gebruikers .

MJ_DA_MAN schreef:
MuMe is streng genoeg; er wordt vrijwel altijd consequent en direct gehandeld rondom (vervelende) gebruikers .

Direct en consequent genoeg, maar tegelijk niet te. Anders lijkt het hier nog op een elite-site. Zoals het nu is, is het goed genoeg, denk ik.

Ik heb vandaag deze Poolse cd toegevoegd. In de originele tracklist zitten wat diacritische tekens, zoals de l met een streep erdoor en de n met een accent erop, die het systeem kennelijk niet kent en automatisch vervangt door een onbegrijpelijk rijtje cijfers en letters. Ik begreep dat aslan hetzelfde probleem tegenkomt als hij iets uit Turkije tegenkomt. Kunnen die tekens op één of andere manier wel toegevoegd worden?

Gewoon op het blauwe ronde pijltje klikken dat achter het vak staat waarin het systeem je lettertekens veranderd heeft dan verandert hij het terug naar wat jij had ingevoerd.

Deed ik, toen ik de zaak instuurde stond het goed. Maar toen vervolgens aslan aan de andere kant van de lijn de zaak ging keuren stonden ze er weer weer fout

Hm, dan weet ik het niet...

Even technisch: kan een kwestie zijn van toestenbord-definitie. Ik had ook last van rare tekens (een "+/-" teken ipv een " :" ), totdat ik een een andere toetsenborddefinitie gebruikte (in Vista kan je dat rechtsonder kiezen op de taakbalk).

Je kunt ook even kijken bij internetopties , klik dat aan dan krijg je een LOV (een lijst met waarden), klik op codering en dan zie je toetsenbordopties: UTF-8 (unicode) is een open standaard, maar Windows werkt meestal met Westeuropees (Windows) of Wseteuropees (ISO); kijken en wisselen zou wel de goede weergave moeten kunnen geven. Of UTF-8 of WE (ISO) zou de juiste weergave moeten leveren.

Dat laatste snap ik niet Wat ik gedaan heb is het volgende: ik heb de tracklist opgezocht, heb de tekentjes gekopieerd en geplakt en de zaak zo opgestuurd. Kennelijk kwamen ze niet goed aan.

lambf
Bovenstaande heeft niets met de toetsenboadcodering te maken, wel met het herkennen van de tekens door het script welke gebruikt wordt bij het toevoegen.

Bertus schreef:
Ik heb vandaag deze Poolse cd toegevoegd. In de originele tracklist zitten wat diacritische tekens, zoals de l met een streep erdoor en de n met een accent erop, die het systeem kennelijk niet kent en automatisch vervangt door een onbegrijpelijk rijtje cijfers en letters. Ik begreep dat aslan hetzelfde probleem tegenkomt als hij iets uit Turkije tegenkomt. Kunnen die tekens op één of andere manier wel toegevoegd worden?
Op vreemde wijze komt het soms inderdaad niet goed aan ondanks de pijl.
Wij als crew kunnen dat dan wel aanpassen.
Als blijkt dat het echt niet lukt is het raadzaam een link naar een tracklist mee te sturen zodat wij het kunnen verbeteren. Voor ons wel een klus maar het is de enige mogelijkheid.

Dank je wel, aERo. Ik zal een verzoek tot correctie indienen met een link naar de originele tracklist, dan hoop ik dat het goed komt.

edit: na wat gerommel met hulp van aslan een pm naar aERo, MuMe's hoop in bange dagen, gestuurd

aERodynamIC schreef:
De lay out op hyves gaat niet okee (alleen rotatielijst, top 10 staat er wel netjes)

Deze klacht zul je helaas naar Hyves moeten sturen

Ik zal op de lijst zetten om nog eens naar het gedrag van de auto correctie te kijken bij bovengenomende speciale tekens

Ok, dank je wel!

Ik probeerde net tot drie keer toe te posten op de website
en werd er bij het bevestigen telkens uit gegooid ... nog nooit meegemaakt?

Op het forum posten en pm's versturen lukt,
maar commentaren schrijven bij albums niet.

Toevoegen van albums lukt niet.
Hij geeft aan dat je films moet toevoegen.

Stijn_Slayer
@ Dazzler: Ik heb dat net ook gehad, en de zoekfunctie doet het ook niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.