De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2013, 23:28 uur
Oh ik heb er niet overheen gelezen, ik ging er vanuit dat Jordy bedoelde dat het hier staat. Maar daar staat het blijkbaar niet.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 19 november 2013, 06:57 uur
Jordy schreef:
Http ipv https?
Http ipv https?
Ja, dat was me opgevallen. Maar moet ik dat dan handmatig gaan aanpassen?
Als ik naar Wiki Commons ga, staat er steeds https.
0
geplaatst: 19 november 2013, 08:51 uur
Onweerwolf schreef:
Is er daadwerkelijk een lijst waarin wij inzage hebben dan?
Is er daadwerkelijk een lijst waarin wij inzage hebben dan?
De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
en de centrale lijst: voor je iets meldt: bekende bugs + idee?nlijst - MovieMeter.nl
0
geplaatst: 21 november 2013, 11:14 uur
al jaren loopt de site technisch voor geen meter, probeer de zoekmachine maar eens te gebruiken, je kunt beter google + naam artiest gebruiken dan een artiest opzoeken op musicmeter. Jammer dat hier nooit wat aan gedaan wordt....
0
Onweerwolf
geplaatst: 21 november 2013, 11:23 uur
Ik moet zeggen dat ik het wel enigszins met je eens ben. Het grote probleem is dat de search by default alleen zoekt op albumtitels. Veel handiger zou het zijn als je een keyphrase intikt waarbij direct alle resultaten worden gegeven, dus albumtitels, bandnamen, songtitels, etc.
Vervolgens zou je dan een knop moeten hebben waarbij je het gevonden resultaat verder kunt filteren op een specifiek criterium.
De handigste manier om de search te gebruiken is eigenlijk om in het balkje een keyphrase in te tikken en dan niet op enter te drukken maar te wachten op het lijstje wat zich er onder ontvouwt.
Vervolgens zou je dan een knop moeten hebben waarbij je het gevonden resultaat verder kunt filteren op een specifiek criterium.
De handigste manier om de search te gebruiken is eigenlijk om in het balkje een keyphrase in te tikken en dan niet op enter te drukken maar te wachten op het lijstje wat zich er onder ontvouwt.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 21 november 2013, 12:06 uur
Als je een artiest zoekt, vul je die in het zoekvenster in en scroll je met muiswiel of met met pijltjestoetsen omlaag om daar een rij artiesten te vinden die voldoen aan je zoekvraag.
Enige probleem is dat de romeinse cijfers die aan artiesten zijn toegekend niet worden weergegeven, dus weet je niet of je de goede band te pakken hebt.
Enige probleem is dat de romeinse cijfers die aan artiesten zijn toegekend niet worden weergegeven, dus weet je niet of je de goede band te pakken hebt.
0
geplaatst: 21 november 2013, 12:16 uur
rolandobabel schreef:
al jaren loopt de site technisch voor geen meter, probeer de zoekmachine maar eens te gebruiken, je kunt beter google + naam artiest gebruiken dan een artiest opzoeken op musicmeter. Jammer dat hier nooit wat aan gedaan wordt....
Als je een voorbeeld geeft van wat er fout gaat, kan er iets aan gedaan worden. Hier heb ik niet zo veel aan.
0
geplaatst: 21 november 2013, 12:24 uur
Onweerwolf schreef:
Dat zou inderdaad een leuke toevoeging zijn. Maar het ontbreken daarvan lijkt me iets anders dan een site die "technisch voor geen meter loopt"
0
Onweerwolf
geplaatst: 21 november 2013, 12:36 uur
Jordy schreef:
Dat zou inderdaad een leuke toevoeging zijn. Maar het ontbreken daarvan lijkt me iets anders dan een site die "technisch voor geen meter loopt"
(quote)
Dat klopt. De site loopt verder prima in het algemeen. Maar de search kan wat efficiënter. Ik denk ook dat dat dat de site voor mensen die niet regelmatig op mm komen aantrekkelijker maakt.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 24 november 2013, 13:56 uur
Waarom verschijnt bij dit album de releasedatum niet?
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:01 uur
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:08 uur
Bij alle platen eigenlijk.
Denk dat Jordy met onderhoud bezig is
Denk dat Jordy met onderhoud bezig is
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:09 uur
Ik heb hetzelfde hier en bij de platen die mijn voorgangers aangeven heb ik het ook. Het is niet bij alle platen zo.
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:11 uur
Bij Caspian - Hymn for the Greatest Generation (2013) zie ik naast de andere lay-out ook het bericht van Tha)Sven niet zoals die in de updates staat.
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:17 uur
Ik zie, net als op die andere pagina's, uberhaupt geen berichten.
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:32 uur
Ah, ik wilde net aan de bel trekken, maar dan m.b.t. dit album:
Hammock - Raising Your Voice... Trying to Stop an Echo (2006)
Menu staat rechtsonder en er zijn opeens geen berichten meer, terwijl ik zeker weet dat er wel is gepost bij dat album.
Hammock - Raising Your Voice... Trying to Stop an Echo (2006)
Menu staat rechtsonder en er zijn opeens geen berichten meer, terwijl ik zeker weet dat er wel is gepost bij dat album.
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:36 uur
En ik dacht eerst dat het toeval was, maar het duurt bij mij bijna een minuut voordat een bericht op het sporttopic wordt geplaatst. Al een week, ik heb eerst eens gekeken of het niet zou verbeteren.
Trouwens, het plaatsen van berichten in alle topics gaat al slecht. Maar de sporttopic spant de kroon.
Trouwens, het plaatsen van berichten in alle topics gaat al slecht. Maar de sporttopic spant de kroon.
0
geplaatst: 24 november 2013, 15:50 uur
Heb ik ook, het lang laden van nieuwe berichten en sinds vandaag, incomplete albumpagina's
0
geplaatst: 24 november 2013, 17:01 uur
Rudi S schreef:
Heb ik ook, het lang laden van nieuwe berichten en sinds vandaag, incomplete albumpagina's
Yep, stomvervelend, zie helemaal geen posts bij veel albums
0
geplaatst: 24 november 2013, 17:14 uur
De laatste dagen lukt het me op computer ook niet om albums/artiesten rechtsboven te zoeken, of ik krijg toch niet de lijst te zien. Het blijft maar laden. Ik moet enteren en dan krijg ik pas via de uitgebreide zoekactie albums te zien.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 november 2013, 18:01 uur
Deze pagina ziet er bij mij heel vreemd uit: Ten Years After - A Space in Time (1971)
De rechterbalk staat onder de foto en ik zie geen berichten. Kwam 't bij nog een paar albums tegen.
De rechterbalk staat onder de foto en ik zie geen berichten. Kwam 't bij nog een paar albums tegen.
0
geplaatst: 24 november 2013, 18:14 uur
Is de weergave van de albums nu weer goed? Zo nee, in welke browser?
0
geplaatst: 24 november 2013, 18:16 uur
musician schreef:
En ik dacht eerst dat het toeval was, maar het duurt bij mij bijna een minuut voordat een bericht op het sporttopic wordt geplaatst. Al een week, ik heb eerst eens gekeken of het niet zou verbeteren.
Dat topic is te groot, dit zorgt voor vertraging. Heb de moderators gevraagd om een "deel 2" te openen.
0
geplaatst: 24 november 2013, 18:17 uur
(Blacksad) schreef:
De laatste dagen lukt het me op computer ook niet om albums/artiesten rechtsboven te zoeken, of ik krijg toch niet de lijst te zien. Het blijft maar laden. Ik moet enteren en dan krijg ik pas via de uitgebreide zoekactie albums te zien.
even de cache van je browser legen, zal waarschijnlijk helpen
0
geplaatst: 24 november 2013, 18:29 uur
Jordy schreef:
Is de weergave van de albums nu weer goed? Zo nee, in welke browser?
Hier alles weer in orde Is de weergave van de albums nu weer goed? Zo nee, in welke browser?

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 november 2013, 20:11 uur
Op mijn telefoon wel. Check morgen de pc wel even (Firefox).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.