MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
titan (crew)
Het maken van uitzonderingen is niet aan mij, want ik ben geen crewlid ofzo. Ik geef alleen maar aan wat ik logischer en eerlijker zou vinden en wat gebruikelijk is op deze site.

Omayyad
titan schreef:
Het maken van uitzonderingen is niet aan mij, want ik ben geen crewlid ofzo. Ik geef alleen maar aan wat ik logischer en eerlijker zou vinden en wat gebruikelijk is op deze site.

Natuurlijk is het logischer en eerlijker, maar in dit geval naar mijn mening niet praktischer en handiger. Ik vind het bovendien belangrijker dat een album goed op de site komt te staan dan hoe is gebeurd.

godlydevil7
misschien is het een idee om bij de artiestenpagina's ook "wederopgericht" te zetten bij groepen, voor groepen die eerst zijn gestopt en later weer opnieuw zijn begonnen?(bijv. mayhem)

Voor mijn vader ben ik op zoek naar een nummer van Humble Pie, waarvan hij dacht dat het Run Away heette, maar zo heet het nummer niet. Het stond op een live-album van Humble Pie, wist hij me nog te vertellen, maar verder heb ik geen aanwijzingen. Kan iemand mij helpen?

Lin
Misschien kun je deze live cds eens laten zien en herkent je vader het nummer ineens (ik vrees dat je hier al hebt gekeken natuurlijk maar anders weet ik t ook niet )

hier

nanneb
In De Site > Algemeen > Tip/suggestie voor zoekfunctie:

graag zou ik bij de albums ook zien door wie het geproduceerd is. zodat je op de producer kan klikken en kan kijken welke albums diegene nog meer heeft geproduceerd. is dat mogelijk?

Voorbeeld: Rick Rubin heeft prachtige platen in samenwerking met Johnny Cash afgeleverd maar hij zit ook achter Californication van de R.H.C.Peppers en Toxicity van System of a Down.

In De Site > Algemeen > Tip: Gebruikers vonden ook leuk...:

Misschien een tip: Ik vindt het altijd wel fijn als ik een band goed vindt om ook andere bandjes te luisteren met dezelfde soort type muziek.

Zoiets als de "Mensen die deze cd bestelde, bestelde ook...." bij Amazon en bol.com

Zoiets als dit?

Ja zoiets maar dan echt bij een album geplaatst.

Dan had je het in dit topic moeten plaatsen.

Yak
Verplaatst.

Hoe is het mogelijk dat bij Ellen Allien een (verzamel/live) album van 2001 onder dat van 2004 staat?

kan iemand mij vertellen hoe dat piano muziekje heet in die nieuwe nike reclame. je weet wel die reclame waar je allemaal mensen nog net niet op de grond ziet landen en dan verschijnt er iets van ''walk on air'' ofzo iets

Tsjo-Wi schreef:
kan iemand mij vertellen hoe dat piano muziekje heet in die nieuwe nike reclame. je weet wel die reclame waar je allemaal mensen nog net niet op de grond ziet landen en dan verschijnt er iets van ''walk on air'' ofzo iets

Er is wel een nieuwe Nike-reclame waarin Hurt van Johnny Cash wordt gebruikt. Bedoel je die?

tondeman
Psychonaatje: ik denk dat je vader een nummer van Rockin the Filmore ( http://www.musicmeter.nl/album/30333 )
bedoelt... Aleen het probleem is dat daar geen tekst in zit met ''run away'' erin...

Misschien is het ''show me the way'' van Peter Frampton? (Humble Pie lid tot '71)

tondeman schreef:
Psychonaatje: ik denk dat je vader een nummer van Rockin the Filmore ( http://www.musicmeter.nl/album/30333 )
bedoelt... Aleen het probleem is dat daar geen tekst in zit met ''run away'' erin...

Misschien is het ''show me the way'' van Peter Frampton? (Humble Pie lid tot '71)

Dank u voor het zoeken! Ik weet het ook niet, zal het eens vragen wat hij nu bedoelt. Een kennis van hem dacht ook al dat het nummer Run Away heette, zeer merkwaardig. Show Me The Way van Frampton is het niet, dat nummer kent mijn vader wel bij naam.

Kan het zijn dat je vader in de war is met The Small Faces, die wel een nummer Runaway hebben? Gemene deler: Steve Marriott, die Humble Pie oprichtte na het verlaten van The Small Faces.

Tip voor de zoekfunctie: misschien zou het leuk zijn om ook albums te kunnen zoeken door het aantal punten (zodat bvb bij het intikken van 160 Ride the Lightning van Metallica verschijnt, of zodat je ook kan zien welke albums net niet in de top 250 staan enz...)

handsome_devil
The Sunshine Underground - Raise The Alarm staat er 2 keer op

http://www.musicmeter.nl/album/55440

http://www.musicmeter.nl/album/55516

9500 gebruikers !!!!
Een soort pre-mijlpaal?
Op naar de big 10 !!

In Genres > Rock > Flodder muziek:

Wie weet hoe dat muziekje heet wat je bij flodder hoort in koffiehuis piet & ria ?????

Yak
Een kleinigheidje wat me eigenlijk al een hele tijd heel handig lijkt: zou het tekstveld onderaan nadat je op de quote-knop het gedrukt iets van 20px kleiner mogen aan de onderkant? Op 1024x768 valt namelijk nét de knop 'plaatsen' weg, waardoor je eerst moet scrollen en dan pas kunt klikken. Terwijl het nauwelijks iets uitmaakt voor het gemak wanneer dat tekstveld ietsje kleiner is.

Gewoon een grotere monitor kopen Yak.

Yak
Heb ik al, maar ik zit de laatste tijd weer veel vaker achter mijn laptop.

Yak
Laat mij trouwens maar lullen, want als ik alle tabjes uit klik en/of de bookmarks toolbar in Firefox, dan zie ik het knopje natuurlijk wel zonder te hoeven scrollen.

xa4
Weet iemand misschien hoe het nummer heet dat je hoort in de reclame van die nieuwe Citroën C5???

Ik doe niet meer mee aan de rotatielijst. Ik vind het te omslachtig om elke keer weer een CD-titel in te moeten voeren.
Waarom niet gewoon kunnen zoeken op groeps- en artiestennaam, das veel eenvoudiger.

Waarom is dat dan precies eenvoudiger? Is het echt zo dat je de titels niet weet van de albums die je in je rotatielijst wil zetten?

Niet vervelend bedoeld hoor, als dat echt zo is moet ik er nog maar eens naar kijken, maar ik herken dat zelf helemaal niet.

Misschien wel fijn als het meer op alfabetische volgorde komt te staan. Ik heb hem net weer ingevuld en het is een rommeltje om als die cd titels te zien staan. Of weer op artiestnaam zoeken, is toch makkelijker idd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:30 uur

geplaatst: vandaag om 13:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.