menu

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
Ik heb een dubbele gevonden:

Mystic Force - Man vs Machine (2000)
Mystic-Force - Man Vs Machine (2001)

Volgens de metalen archieven (klik) komt ie uit 2001. Wanneer de 1e verwijderd wordt, moet gebruiker Henri-S even op die ander stemmen...

Hoewel de metalen archieven meestal gelijk hebben zitten ze er in dit geval toch naast. Het album is echt in 2000 uitgegeven. Zie het plaatje:

https://i.imgur.com/2dl7xh8.jpg

2000 lijkt me dan het goede jaartal idd... Discogs geeft het ook aan.

-edit- Maar het moet wel Mystic-Force en niet Mystic Force zijn, zie de front cover.

ZAP! schreef:
2000 lijkt me dan het goede jaartal idd... Discogs geeft het ook aan.

-edit- Maar het moet wel Mystic-Force en niet Mystic Force zijn, zie de front cover.

Bedankt! Goed opgemerkt. Ik heb het aangepast.
Geweldige plaat overigens!

Kwam toevallig bij 'Shipwrecked with the Wicked' terecht vandaag en die's tot nu toe best okay. 'Man vs...' ken ik (nog) niet...

ZAP! schreef:
Kwam toevallig bij 'Shipwrecked with the Wicked' terecht vandaag en die's tot nu toe best okay. 'Man vs...' ken ik (nog) niet...

Een wereld van verschil. Echt waar.

Henri-S schreef:
Een wereld van verschil. Echt waar.
Wie weet... de lijst wordt steeds langer.

Overigens heeft de band van jouw toevoeging (II) achter de naam staan; die moet dan ook even weg.

ZAP! schreef:
(quote)
Wie weet... de lijst wordt steeds langer.

Overigens heeft de band van jouw toevoeging (II) achter de naam staan; die moet dan ook even weg.

Kan je me een link geven, want ik weet zo niet waar je het over hebt. Ik zie bij zowel de 2000 als de 2001 versie geen 'II' achter de bandnaam staan. En ook niet achter de album titel.

Als je op de bandnaam klikt, bij jouw toevoeging, zie je (II) verschijnen: Mystic-Force (II) - maar ik heb daar al een correctie voor ingestuurd en meteen melding gemaakt van de dubbelen...

Waarvoor mijn dank.

Sir Spamalot (crew)
Denizen uit Frankrijk, Denizen - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com.

Hun vier albums tot op heden stonden verspreid over Denizen en Denizen (I), nu staan ze bij Denizen. Het album Troubled Waters werd twee maal toegevoegd, bij Denizen en Denizen (I). Laatst toegevoegde verwijderd, geen berichten noch stemmen.

Denizen

dubbel net geplaatst

Ennio Morricone - L´Isola (2018): fouten in titels

Ennio Morricone - L´Isola (2018): betere versie

brajoapau (crew)
De dubbele toevoeging (met fouten in titels) is inmiddels verwijderd.

brajoapau (crew)
-SprayIt- schreef:
Betreft dit een dubbele?

Betreft een dubbele toevoeging inderdaad; laatst toegevoegde is inmiddels verwijderd en enkel Rene1979 had op beide gestemd.

brajoapau (crew)
Bedankt; laatst toegevoegde is inmiddels verwijderd, derhalve zal 3dwardVan3 zijn stem wel even opnieuw moeten plaatsen.

brajoapau (crew)
Lee Gamble - Exhaust (2019) verwijderd wegens dubbel; 3dwardVan3 zal derhalve zijn stem wel even opnieuw moeten plaatsen.

brajoapau (crew)
1994 (2019) verwijderd wegens foutief dubbel; geen stemmen.

Vreemd, bij Keith Jarrett staan twee albums met exact dezelfde hoes:
Keith Jarrett - El Juicio (The Judgement) (1975)
Keith Jarrett - Mysteries (1976)

De juiste hoes van het album Mysteries is volgens wiki en discogs deze:
Mysteries (album) - Wikipedia - en.wikipedia.org
Keith Jarrett - Mysteries | Releases | Discogs

CHIEP (crew)
Bryan Adams - Live at the Palladium 1985 verwijderd (bootleg)

brajoapau (crew)
Bedankt; dubbele toevoeging verwijderd, geen stemmen.

Dit is een verzamelalbum van de eerste twee albums van Iyas Ahmed, eigenlijk mag deze er zo niet op volgens de wiki en moeten de beide albums er apart op. Zou een crewlid dit kunnen regelen?

Ilyas Ahmed - Between Two Skies / Towards The Night (2008)

Ilyas Ahmed Albums: songs, discography, biography, and listening guide - Rate Your Music - rateyourmusic.com

brajoapau (crew)
trebremmit schreef:
Dit is een verzamelalbum van de eerste twee albums van Iyas Ahmed, eigenlijk mag deze er zo niet op volgens de wiki en moeten de beide albums er apart op. Zou een crewlid dit kunnen regelen?

Geregeld!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:04 uur

geplaatst: vandaag om 16:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.