De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
1
geplaatst: 30 oktober 2025, 12:13 uur
0
geplaatst: 5 november 2025, 18:36 uur
Staat er dubbel op:
Offset - Haunted by Fame (2025) - MusicMeter.nl
en
en
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 6 november 2025, 16:27 uur
J.J. Wever schreef:
Dubbel!
Rufus with Chaka Khan - The Very Best Of (1982) - MusicMeter.nl
Rufus & Chaka Khan - The Very Best of Rufus Featuring Chaka Khan (1982) - MusicMeter.nl
Meest recente verwijderd. kerlchenausherle is hierdoor z'n stem (3,5) kwijt.Dubbel!
Rufus with Chaka Khan - The Very Best Of (1982) - MusicMeter.nl
Rufus & Chaka Khan - The Very Best of Rufus Featuring Chaka Khan (1982) - MusicMeter.nl
1
geplaatst: 8 november 2025, 23:11 uur
0
geplaatst: 10 december 2025, 21:44 uur
Busta Rhymes - Dragon Season (2025) - MusicMeter.nl
Mag van de website. Het album staat al lang niet meer op de planning, een groot deel is eerder dit jaar ook uitgekomen in de vorm van 2 EP's (die ook op MuMe staan).
Mag van de website. Het album staat al lang niet meer op de planning, een groot deel is eerder dit jaar ook uitgekomen in de vorm van 2 EP's (die ook op MuMe staan).
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 december 2025, 17:07 uur
Op aanvraag van een collega zet ik mijn deze week hard bevochten weekend in én zet ik mijn tanden in dit speciaal geval: Dave Bailey Quintet - Reaching Out.
In 1961 bracht dus Dave Bailey Quintet het album Reaching Out uit, later verschenen onder de albumtitels Our Miss Brooks en Green Blues maar ook onder de artiestennaam Grant Green, vermits hij in 1961 deel uitmaakte van Dave Bailey Quintet.
Op Musicmeter staan momenteel:
** Dave Bailey Quintet - Reaching Out (1961);
** Grant Green - Reaching Out (1961) maar dit is een heruitgave uit 1989.
De eerste blijft staan met toevoeging van drie bonustracks: Dave Bailey Quintet - Reaching Out (1961). Het album Grant Green - Reaching Out ga ik dus verwijderen, volgende collega's hebben hierop gestemd:
** west: 4,0
** markd:4,0
** ortwin87: 2,0 (amai!)
Statistiek "in bezit": martlybra
Onder het adagio "platenmaatschappijen en artiesten, je zou ze soms..." gaat den eersten om 18u00 goed smaken. Het toont ook het belang aan van het meesturen van de door ons gevraagde links van Discogs, Rate Your Music,.. Slainte mhath!
In 1961 bracht dus Dave Bailey Quintet het album Reaching Out uit, later verschenen onder de albumtitels Our Miss Brooks en Green Blues maar ook onder de artiestennaam Grant Green, vermits hij in 1961 deel uitmaakte van Dave Bailey Quintet.
Op Musicmeter staan momenteel:
** Dave Bailey Quintet - Reaching Out (1961);
** Grant Green - Reaching Out (1961) maar dit is een heruitgave uit 1989.
De eerste blijft staan met toevoeging van drie bonustracks: Dave Bailey Quintet - Reaching Out (1961). Het album Grant Green - Reaching Out ga ik dus verwijderen, volgende collega's hebben hierop gestemd:
** west: 4,0
** markd:4,0
** ortwin87: 2,0 (amai!)
Statistiek "in bezit": martlybra
Onder het adagio "platenmaatschappijen en artiesten, je zou ze soms..." gaat den eersten om 18u00 goed smaken. Het toont ook het belang aan van het meesturen van de door ons gevraagde links van Discogs, Rate Your Music,.. Slainte mhath!
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 23 december 2025, 19:35 uur
Jef Neve & Teus Nobel - Esho Funi stond er dubbel op.
1
geplaatst: 24 december 2025, 11:58 uur
Yestsida schreef:
Busta Rhymes - Dragon Season (2025) - MusicMeter.nl
Reminder. Album heeft iig geen releasedatum meer, dus mag sowieso van de site af. Plaat is ook verwijderd van o.a. iTunes en Amazon.Busta Rhymes - Dragon Season (2025) - MusicMeter.nl
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 26 december 2025, 02:39 uur
The Sick Man Of Europe - Fade/Form stond er dubbel op.
1
geplaatst: 30 december 2025, 15:06 uur
Deze staan er dubbel in:
Spo Dee O Dee - 1989 (2024) - MusicMeter.nl
+
Spo-Dee-O-Dee - 1989 (2024) - MusicMeter.nl
Bij de bovenste klopt de bandnaam niet. Kan m.i. verwijderd worden.
+
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 januari, 18:35 uur
Dubbel exemplaar van Hail the Sun - Cut.turn.fade.back. (2025) verwijderd. Deze (eerst toegevoegde) blijft staan: Hail the Sun - cut. turn. fade. back. (2025) - MusicMeter.nl. Bij het verwijderd exemplaar waren er geen stemmen noch berichten.
0
geplaatst: 5 januari, 21:17 uur
Dubbel:
Les Rallizes Dénudés - YaneUra Oct. '80 (2024) - MusicMeter.nl
Les Rallizes Dénudés - YaneUra Sept. '80 (2025) - MusicMeter.nl
De eerste klopt alleen is het een Live album en geen EP. De tweede is een rommeltje qua tracklist, hoes en jaar...
(zie ook Discogs )
De eerste klopt alleen is het een Live album en geen EP. De tweede is een rommeltje qua tracklist, hoes en jaar...
(zie ook Discogs )
0
geplaatst: 6 januari, 16:14 uur
Lying Mouth schreef:
Dubbel:
(zie ook Discogs )
Dubbel:
(zie ook Discogs )
oops zie nu pas dat dit 2 verschillende concerten zijn
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 januari, 16:44 uur
pjh1967 schreef:
Deze staan er dubbel in:
+
Deze staan er dubbel in:
+
Opgelost + tracktijden toegevoegd. Blijvende tip bij het toevoegen: de artiestenpagina raadplegen ivm schrijfwijze en/of zoeken op albumtitel.
Artiesten zorgen vaak zelf voor verwarring... om niet te spreken van hun label.
0
geplaatst: 8 januari, 12:18 uur
Black Rain (II) - MusicMeter.nl
BlackRain - MusicMeter.nl
Dit schijnt dezelfde band te zijn. Een van de twee profielen kan in zijn geheel weg, lijkt me.
Dit schijnt dezelfde band te zijn. Een van de twee profielen kan in zijn geheel weg, lijkt me.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 12 januari, 10:45 uur
Alan Jackson - The Essential verwijderd wegens heruitgave van 34 Number Ones. LucM is hierdoor z'n stem (4) kwijt.
0
geplaatst: afgelopen maandag om 13:14 uur
coldwarkids schreef:
* denotes required fields.