menu

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Vanaf nu kan je in dit topic terecht voor meldingen van releases die volgens jou om de een of andere van de site mogen worden verwijderd (vermeld ook steeds de reden). Op die manier kan het algemene feedbacktopic wat ontlast worden.

Daarnaast zal een crewlid hier ook steeds melden als hij een release van de site heeft verwijderd en waarom. Er zullen dus geen individuele PM's meer verstuurd worden om de toevoeger in kwestie hiervan op de hoogte te brengen

Aquila
Weliswaar geen dubbele release, maar toch:

deze en deze graag samenvoegen. Loopt niet storm in dit topic trouwens...

avatar van freddze
Samengevoegd

avatar van De-noir
De nieuwe Bon Iver staat er twee keer op.

Bon Iver

De eerste is de verkeerde. Album is self-titled.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Nee, de tweede is verkeerd .

avatar van De-noir
Ouch, je doet je huiswerk beter dan ik

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
De tracklist van Lady Gaga's "Born This Way" werd nog niet bevestigd.

avatar van freakey
CHIEP schreef:
De tracklist van Lady Gaga's "Born This Way" werd nog niet bevestigd.


Deze was idd plotseling weg, ik ben als toevoeger daarvan niet op de hoogte gebracht... ik dacht dat dit gewoonlijk wel gebeurde?

Zou in ieder geval wel netjes zijn...

En waarom gaat ie dan niet terug in de correctielijst?

NB. waar is jou berichtje eigenlijk een reactie op Chiep?

avatar van L_T_B
freakey schreef:
Deze was idd plotseling weg, ik ben als toevoeger daarvan niet op de hoogte gebracht... ik dacht dat dit gewoonlijk wel gebeurde?

Voorheen werd dit uberhaupt niet gemeld aan de toevoeger. Nu worden verwijderde albums vernoemd in dit topic.En zoals CHIEP al in de openingspost meldt:

CHIEP schreef:
Er zullen dus geen individuele PM's meer verstuurd worden om de toevoeger in kwestie hiervan op de hoogte te brengen


freakey schreef:
En waarom gaat ie dan niet terug in de correctielijst?

Dat is technisch gezien niet mogelijk en daarbij worden (nieuwe) albums met nog niet geverifieerde tracklijsten/hoezen meestal al uit de wachtrij verwijderd totdat er meer informatie voorhanden is.

freakey schreef:
NB. waar is jou berichtje eigenlijk een reactie op Chiep?

Dat was een algemene mededeling.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
En hield indirect ook in dat ik jouw toevoeging dus had verwijderd.

Harco
Het nieuwe album van Okkervil River stond er dubbel op. De pagina zonder berichten en stemmen heb ik verwijderd.

avatar van Njal
Dubbel album, zie opmerking bij deze

avatar van freddze
@ Njal: Dubbele toevoeging verwijderd.
@ een moderator: bericht hier kan weg.

avatar van herman
Hij is weg.

avatar van dazzler
Steve Miller Band - Living in the U.S.A. (1995)

staat nu in de splits live/verzamelaar rij,
maar is volgens discogs een heruitgave van dit album

Steve Miller Band - Sailor (1968)

link ter bevestiging:
Steve Miller Band - Living In The U.S.A. (Vinyl, LP) at Discogs

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Ik heb de heruitgave verwijderd en de stemmers op de hoogte gebracht.

avatar van Svendra
paulisdik schreef:
Fullforce - One (2011)

en

Fullforce - One (2011)

Dubbele toevoeging, de 1ste kan er dus af.
De 1e (=laatste toevoeging) verwijderd.

avatar van Sir Spamalot
Bij de Belgische metalgroep Ritual staat de EP er twee maal op: klikkerdeklik. Het is dan nog mijn schuld, potverdikke . Tevens mag deze groep een I of II krijgen want ze staat momenteel bij de Britse Ritual.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
done

avatar van Sir Spamalot
Bedankt!

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
"Gold" van Aerosmith verwijderd aangezien dit een heruitgave is van Young Lust.

avatar van herman
Dennis Brown - Live at Montreux (1979) stond dubbel op de site. De nieuwste toevoeging van de twee is verwijderd.

avatar van Paalhaas
Deze staat hier al.

avatar van herman
Dank, die eerste is verwijderd.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
"707" van 707 verwijderd aangezien deze bestaat uit hun eerste twee albums.

avatar van FlyLo
Zo zijn er toch wel meer? Bv. de collectie van EP's van Autechre. Is toch gewoon een verzamelaar dan?

avatar van Svendra
Een dubieuze versie van Bee Gees - Best of Bee Gees, Vol. 2 is verwijderd en vervangen door Bee Gees - Best of Bee Gees Vol. 2 (1973)

avatar van Svendra
FlyLo schreef:
Zo zijn er toch wel meer? Bv. de collectie van EP's van Autechre. Is toch gewoon een verzamelaar dan?
Dat is inderdaad een bundeling van complete EP's in originele trackvolgorde. Dus niet toegestaan.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Dat had ik indertijd bij de toevoeging ook als opmerking gegeven, maar hij is er dus inderdaad wel opgeraakt.

avatar van FlyLo
Dan kan eigenlijk alles wat nu onder verzamel (oud) staat van de site af. Ik zie geen verschil (wat betreft "meerwaarde") tussen best-of-compilatie of een bundeling van eerdere werken. Sowieso dacht ik dat het criterium was: "als het officieel is uitgebracht, mag het erop".
En die van Autechre is denk ik zelfs door Titan geaccepteerd, niet meteen het meest lakse crewlid, toch? En Herman heeft ook al een bericht geplaatst bij het album..
edit: en de Wiki zegt hetzelfde:
In het kort: een album moet op een geluidsdrager te koop zijn (geweest) in een (web-)winkel.

Dat houdt dus o.a. in:

geen bootlegs of andere illegale cd's
geen CD's die als extraatje bij bv. een boek, krant of tijdschrift zitten
geen Platendagen-geschenken
geen muziek-dvd's
geen Eigen Beheer- of netlabel-releases die niet vallen onder de criteria die hieronder worden genoemd. We begrijpen dat er steeds meer muziek buiten de traditionele paden wordt uitgebracht, maar voorlopig kijken we op dit gebied nog even de kat uit de boom.
geen hoorspelen ed.
geen cabaret. Bij twijfelgevallen (bv. een Urbanus-album dat uit sketches èn liedjes bestaat) hanteren we de regel dat de toevoeging voor tenminste 50% van de tijdsduur muziek bevat. In gevallen waarbij dit twijfelachtig is, is het vermelden van tracktijden verplicht.
singles mogen er alleen op als deze tenminste 3 non-albumtracks bevatten. Remixen en liveversies tellen we hierbij niet mee.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:26 uur

geplaatst: vandaag om 12:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.