MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / GamesMeter.nl

zoeken in:
Louis2703 schreef:
Maar als er een moderator of crewlid nodig is, geef maar een gil...

Van hetzelfde (om het werk van Jordy te verminderen).
Misschien ook even iedere pagina de link mee nemen.

http://www.ipetitions.com/petition/gamesmeter/

Louis2703 schreef:
Maar als er een moderator of crewlid nodig is, geef maar een gil...

Als je ook nog iemand anders nodig hebt.........geef dan ook mij maar een gil.

JohnWilliams schreef:
(quote)

Als je ook nog iemand anders nodig hebt.........geef dan ook mij maar een gil.

Idem

Justinx schreef:
(quote)

Van hetzelfde (om het werk van Jordy te verminderen).
Misschien ook even iedere pagina de link mee nemen.

http://www.ipetitions.com/petition/gamesmeter/

Ik begrijp dat het goed bedoeld is, maar dit soort dingen doen meer kwaad dan goed. Als ik GamesMeter zou beginnen dan doe ik dat omdat het me leuk lijkt, niet omdat er door zoveel mogelijk mensen om gezeurd wordt.

Dr.Greenthump
Zie het als een ''we want more'' bij een geniaal concert ... en zeg nou zelf voelt het niet goed om zoveel mensen in de juister sfeer bij elkaar te brengen?

Carow schreef:
Ik zou ook best willen helpen, maar ik heb totaal geen kaas gegeten van forums bouwen (PHP/MQSol?). Wat ik wel kan is sites maken in html (met css) en ik heb wat oppervlakkige java kennis. Maar goed, daar kom ik niet zo ver mee...

MySQL

Ik denk dat ik wel iets dergelijks zou kunnen bouwen (iig de basis functies van stemmen en games toevoegen) maargoed ten eerste is het helemaal niet leuk om een site na te bouwen.. en als je het anders zou doen zouden mensen toch weer gaan zeuren dat het net niet zo fijn werkt als de vertrouwde Meter-sites, wat natuurlijk ook zo is.

Mocht Jordy ooit nog eens (in een gekke bui ) de broncode online gooien dan wil ik me er zeker voor inzetten om er iets leuks van te maken, maar ik denk dat het anders een beetje zonde van de tijd is.

De Metersites zijn inderdaad erg goed opgezet en ook erg leuk bedacht (door Jordy) dus inderdaad wel eventjes lastig om daar bovenop te gaan zitten. De Metersites zijn namelijk wel heel erg leuk moeilijk om daaraan te toppen dus!

[quote]obsessed schreef:
(quote)

MySQL

Eh ja, dat bedoel ik.... Ik wist dat het de letters M, Q, S en L er in voorkwamen maar was vergeten wat het precies was

Gun Jordy zijn vrije tijd. Hij heeft het al druk zat met de andere 3 sites. Als het nou miljoenen Euro's had opgeleverd...ja...dan was het wat anders.

Geen Euro's wel veel vrienden en plezier (hoop ik).

Klumpie schreef:
Gun Jordy zijn vrije tijd. Hij heeft het al druk zat met de andere 3 sites. Als het nou miljoenen Euro's had opgeleverd...ja...dan was het wat anders.

Was het maar het te moeten opgeven van zijn vrije tijd. Dat had je nog voor een heel stuk kunnen oplossen .

Jordy schreef:
(quote)

Ik begrijp dat het goed bedoeld is, maar dit soort dingen doen meer kwaad dan goed. Als ik GamesMeter zou beginnen dan doe ik dat omdat het me leuk lijkt, niet omdat er door zoveel mogelijk mensen om gezeurd wordt.

Dat kan ik zeer goed begrijpen. Ik kan 'm op zich zo verwijderen.

GamesMeter lijkt mij wel wat. Ik heb vroeger veel adventurespellen gespeeld zoals Monkey Island en Indiana Jones, en klassieke NES-spellen zoals Mario, Bomberman en Duckhunt (met die lightgun)... En ik speel ze nog steeds regelmatig, dat blijven gewoon tijdloze games...
Ja, ik kijk dus erg uit naar een GamesMeter

Mario blijft leuk, heb het spel op de Game Gube.

Nou ik hoop niet dat er iemand denkt dat het door de petitie komt, maar zullen we hier dan maar verder gaan?

Jordy schreef:
Nou ik hoop niet dat er iemand denkt dat het door de petitie komt, maar zullen we hier dan maar verder gaan?

Toch wel, grappig. Al zul je mij er niet vaak zien .

Jordy schreef:

Klasse, ik ben hier wel blij mee.

luc011190 schreef:
(quote)

Toch wel, grappig. Al zul je mij er niet vaak zien .

Zeg maar gerust nooit. Mezelf inschrijven is dus zwaar overbodig en daarmee zal het de enige van de 4 zijn waar dat ook niet gaat gebeuren

sxesven
Wauw, geweldig. Onverwacht en geweldig. Eeuwige dank aan Jordy, dat mag wel gesteld worden! Gaat toch wel mijn favoriet worden naast MuMe, denk ik.

Ik heb me ingeschreven. Ben niet zo'n fanatieke gamer, maar ik moet toch wel 10 games bij elkaar kunnen schrapen voor een top 10.

1. Tetris
2. Fifa 2007
3. Fifa 1997
4. Worms World Party
5. Red Alert 2
6. Super Mario Land 2
7. Super Mario Land
8. Duck Hunt
9. Mario Kart
10. Metroid 2

Jordy

Mij zul je er nog vaak tegenkomen

w00t!

cool

lambf
Leuk gedaan met die groene kleur nu alleen nog wat opvulling, maar dat komt vanzelf wel

aERodynamIC schreef:
Zeg maar gerust nooit. Mezelf inschrijven is dus zwaar overbodig en daarmee zal het de enige van de 4 zijn waar dat ook niet gaat gebeuren

Idem

Eens kijken wat er zoal langs komt.

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Jaaaaa geweldig!!! Aanhouder wint?

Vind het echt helemaal super. Zoals ik al eerder heb aangegeven wil ik me best inzetten voor de site, dus mocht je nog crew nodig hebben - laat het me weten of PM me.

Jordy=God

En het is nog groen ook!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:10 uur

geplaatst: vandaag om 21:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.