menu

De Site / Algemeen / GamesMeter.nl

zoeken in:

Mojo Pin
Reijersen


Dr.Greenthump
DIRECT GESIGNT!

May god bless u, führer Reijersen.

avatar van Reijersen
Dr.Greenthump schreef:
DIRECT GESIGNT!

May god bless u, führer Reijersen.


Uhm, vind de link met mij en het woord 'Führer' niet zo gepast. Maar voor de rest graag gedaan.

Mojo Pin
Reijersen: pimpdaddy van het jaar

Zoiets?

Hmmmm, Gamesmeter.nl

Afkortingen: MoMe, MuMe, BoMe, GaMe.
Past wel...
Maar dan moet de site wel groen.

Mojo Pin
Ja. Of roze.

Mojo Pin schreef:
Ja. Of roze.


Boekmeter is al paars, roze past niet in het rijtje dus...

avatar van Jordy
Leuk plan, ik hoor wel als ik me in kan schrijven!

SelmaDuim
Waarom een petitie? Er is toch niemand tegen een Gamesmetersite?

avatar van HammerHead
Ik begrijp het ook niet echt. Aan wie gaan jullie die petitie eigenlijk aanbieden?

Dr.Greenthump
Hmm ... daar heb je punt, zal ik dan maar een dreigbrief sturen?

SelmaDuim
Dr.Greenthump schreef:
Hmm ... daar heb je punt, zal ik dan maar een dreigbrief sturen?

Ja, maar naar wie dan? Naar jezelf?

De enige reden dat er nog geen Gamesmeter is, is omdat jullie blijkbaar zelf te beroerd zijn om Gamesmeter op te zetten.

Dr.Greenthump
thanks for the support ...

avatar van Justinx
Heb hem ook maar getekend, je weet maar nooit waar het goed voor kan zijn. (Ik ben Anonymous, by the way ). Mooi in elkaar gezet, Rijersen!

SelmaDuim
Dr.Greenthump schreef:
thanks for the support ...


Ik ben niet tegen Gamesmeter, niemand volgens mij. Maar hier schiet je niks mee op natuurlijk. Je kunt wel een petitie uitschrijven, maar als er verder niemand is om hem aan aan te bieden, lijkt het me nogal zinloos.

Een petitie biedt je aan als je het ergens niet mee eens bent. (waar ben je het niet mee eens dan?)
En deze bied je aan aan degene die daar wat aan kan veranderen. (volgens mij ben je dat zelf en niemand anders)

Jordy roept al jaren (correct me if I'm wrong) dat hij gamesmeter een leuk idee vindt, maar dat hij de tijd en de energie niet kan vinden om gamesmeter op te zetten, maar dat verder iedereen vrij is dat zelf te doen. Dus als je gamesmeter wilt, dan maak je gewoon een gamesmeter, en als je dat niet doet, dan komt er niks. Zo simpel liggen de feiten.

avatar van Reijersen
Ik denk dat de petitie vooral uitgeschreven is om te testen hoeveel mensen er voor zijn en of het dus zin heeft een gamesmeter te maken.

neo
Ik denk dat je daar geen petitie voor nodig hebt. Zonder twijfel zouden veel mensen zo'n site willen. Lees maar een beetje dit topic en die op moviemeter door.

avatar van Reijersen
neo schreef:
Ik denk dat je daar geen petitie voor nodig hebt. Zonder twijfel zouden veel mensen zo'n site willen. Lees maar een beetje dit topic en die op moviemeter door.


Oké.

Ik ben persoonlijk eigen alleen een instrument voor de juiste formulering geweest. Ben namelijk geen grote gamer.

SelmaDuim
Reijersen schreef:
Ik denk dat de petitie vooral uitgeschreven is om te testen hoeveel mensen er voor zijn en of het dus zin heeft een gamesmeter te maken.


Een opiniepeiling dus. Dat is nogal een verschil.

avatar van Reijersen
SelmaDuim schreef:
(quote)


Een opiniepeiling dus. Dat is nogal een verschil.


Ja inderdaad een opiniepeiling.

avatar van JohnWilliams
SelmaDuim schreef:
Dus als je gamesmeter wilt, dan maak je gewoon een gamesmeter, en als je dat niet doet, dan komt er niks. Zo simpel liggen de feiten.


Inderdaad, het zou leuk zijn als degene wie de site maakt de naam: Gamemeter gebruikt.

Mojo Pin
Maar dan klinkt het als 'Gaymeter'. Lijkt me niet echt de bedoeling.

avatar van HiLL
Jordy schreef:
Leuk plan, ik hoor wel als ik me in kan schrijven!


avatar van Justinx
HiLL schreef:
(quote)


Lichte cynisme van de bovenste plank natuurlijk

avatar van JohnWilliams
Mojo Pin schreef:
Maar dan klinkt het als 'Gaymeter'. Lijkt me niet echt de bedoeling.


Gamemeter.............Gaymeter...............vind het niet echt op elkaar lijken hoor. Vind het wel een leuke naam vooral vanwege de al bestaande sites: Musicmeter, Boekmeter & Moviemeter. Het 4e broertje van deze 3 kan anders heten maar als ik degene was die de site gaat maken (Jordy misschien, tenminste uit voorafgaande berichten eigenlijk niet) zou ik de naam "Gamemeter" gebruiken.

avatar van Jordy
Het domein dat ik geregistreerd heb voor de 1% kans dat ik toch een Meter over spelletjes wil maken is GamesMeter.nl

Zonder kinderachtig te willen zijn, ik vind het toch wat ongelukkig dat je tussen GayMeter en GameMeter geen verschil hoort, dus daarom de extra "s"

Ik zou best een GamesMeter willen maken, maar ik ben er niet goed in... Ik heb weinig verstand van websitebouwen.

Maar als er een moderator of crewlid nodig is, geef maar een gil...

avatar van Carow
Ik zou ook best willen helpen, maar ik heb totaal geen kaas gegeten van forums bouwen (PHP/MQSol?). Wat ik wel kan is sites maken in html (met css) en ik heb wat oppervlakkige java kennis. Maar goed, daar kom ik niet zo ver mee...

Gast
geplaatst: vandaag om 20:19 uur

geplaatst: vandaag om 20:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.