MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Tienjarig bestaan

zoeken in:
Beste medegebruikers,

Ik besefte laatst dat MusicMeter binnenkort (9 december) tien jaar bestaat. Dit is natuurlijk een prachtige mijlpaal, en daarom leek het me leuk om het te vieren (en dan bedoel ik daadwerkelijk door met een groep samen te komen). 9 december is wel erg kort dag, en het is leuk als er zoveel mensen kunnen, dus we kunnen het beter ergens in 2014 doen. Ik vroeg me af of er hier interesse voor is en mensen leuke ideeën hebben. En mocht er genoeg interesse zijn, of mensen kunnen aangeven waar en wanneer ze dat het best zou uitkomen.

Ik heb begrepen dat er met het vijfjarig bestaan ook iets is georganiseerd, maar daar ben ik zelf niet bij geweest. Zijn er mensen die daarbij zijn geweest en kunnen vertellen hoe het toen ongeveer is gegaan?

Ik heb nog geen duidelijk beeld van hoe het er allemaal uit zo zien, het was slechts een ideetje.

Dus roep maar! Lijkt het jullie leuk, hebben jullie ideeën, en waar/wanneer?

Ergens in 2014 lijkt mij een goed idee inderdaad. Hebben we de Kerstdagen ook weer achter de rug. Ik prefereer zelf in ieder geval een leuk dagje in Zwolle of Utrecht (lekker makkelijk te bereiken voor mij ). Doordeweeks of in het weekend maakt mij verder ook niet uit

Casartelli (moderator)
9 december al? Dan is er in de eerste maanden in elk geval niet heel veel nu nog tastbare activiteit geweest. Maar het werd sowieso wel weer eens tijd voor een meeting.

Als er iets georganiseerd wordt en ik kan die dag, dan zal ik waarschijnlijk wel van de partij zijn. Qua concrete ideeën kom ik niet zo heel veel verder dan een terrasje pakken, wat cd-winkeltjes afgaan, een hapje en een drankje, van die dingen...

Een zaterdag lijkt me wel het kansrijkst om wat kritische massa te verzamelen.

Arrie schreef:
9 december is wel erg kort dag, en het is leuk als er zoveel mensen kunnen, dus we kunnen het beter ergens in 2014 doen.

[...]

Dus roep maar! Lijkt het jullie leuk, hebben jullie ideeën, en waar/wanneer?

2004
27 januari - MusicMeter wordt gelanceerd in test-modus, MovieMeter-users worden uitgenodigd om alvast albums toe te voegen.

25 januari 2014?

Ah ik was uitgegaan van de inschrijfdatum van Jordy.

Op een zaterdag kunnen waarschijnlijk de meeste users, en als het niet tijdens mijn wintersport wordt gepland, kom ik waarschijnlijk gewoon.

Dat lijkt me wel leuk, ik lees vrolijk mee en ik zie de datum wel verschijnen. Mocht de datum mij uitkomen ben ik van de partij. Al hangt dit uiteraard ook nog van de plaats af waar de activiteiten plaats gaan vinden.

Mooi idee een bijeenkomst om te organiseren voor een pracht site als deze. Daarom ga ik dit topic zeker volgen. En mocht de datum gunstig uitvallen zal ik er zeker bij zijn.

Arrie schreef:
Ik heb begrepen dat er met het vijfjarig bestaan ook iets is georganiseerd, maar daar ben ik zelf niet bij geweest. Zijn er mensen die daarbij zijn geweest en kunnen vertellen hoe het toen ongeveer is gegaan?

De 5-jaar viering is destijds in samenwerking gegaan met user DJ Arend van Velvet Breda en was in de Mezz in Breda. Was op een zondag dat er in de namiddag een gratis optreden (in het bar-gedeelte) van de een of andere singer-songwriter was. Speciaal voor MuMe was het eerder geopend (meen ik me te herinneren) en mochten gegadigden zelf meegebrachte plaatjes draaien. Naast het plaatjes draaien en het optreden zijn we ook nog met z'n allen bij de Velvet wezen 'privéshoppen', aangezien de winkel officieel niet eens geopend was die dag.

Lijkt me vrij complex om iets soortgelijks te organiseren, tenzij er iemand connecties bij een zaaltje heeft en tevens eigenaar is van een platenzaak

De Site >> Algemeen >> Lustrumfeest/meeting

Was op 22 maart 2009 (wat vliegt de tijd), dus ook flink wat maanden na het daadwerkelijk lustrum.

Oh ik zie dat DJ Arend niet meer actief is.

Zijn er toevallig nog meer mensen met connecties hierzo?

Hoe dan ook, ik hoop niet dat het net als bij veel meetings gaat, dat we een lijstje van flink wat mensen krijgen die wel wil gaan, en er uiteindelijk nog niet eens de helft van komt opdagen. Daarom moeten we dit allemaal heel goed plannen, ik wil het dan toch iets specialer maken dan een gewone meeting.

Zoiets als het vijfjarig jubileum lijkt me inderdaad erg lastig te realiseren. Jammer, want het klinkt wel ontzettend leuk. Ik ga er nog eens over nadenken.

GrafGantz schreef:
Lijkt me vrij complex om iets soortgelijks te organiseren, tenzij er iemand connecties bij een zaaltje heeft en tevens eigenaar is van een platenzaak

Ah joh, reptile71 kan platen verkopen en ik regel de band die veel succes aan deze site te danken heeft wel
Genoeg users die wel eens een dj set doen en jij hebt vast een gezellige woonkamer dus ach........

Ah ik begrijp dat Micha zijn huis ter beschikking stelt. Mooi, is dat geregeld!

Oké leuk idee. Count me in als het niet te slecht uitkomt qua datum.

Lijkt me leuk. We zouden kunnen informeren wat het kost om het café van Ekko te huren (dichtbij het station in Utrecht!). Als dat een beetje te doen heeft en men een paar tientjes voor over heeft is het misschien haalbaar.
Verhuur | EKKO

Dat is een prima plek inderdaad!

Grappig, dat was ook precies wat ik in gedachten had, itchy. ik zal ze vanavond eens een mail sturen.

Cured
Ik kom alleen als Mju ook komt. Hij woont toch in de buurt ? Als ie net zo praat dat als ie schrijft, krijgen we toch ook nog een intellectuele avond naast wat slap geouwehoer.

Ik wil ook graag komen. En Utrecht lijkt mij ook de beste plaats, als we snel een datum prikken kan iedereen deze datum proberen vrij te houden en is de opkomst het hoogst.

Leuk idee, ik wil er ook graag bij zijn. Utrecht is ook lekker om de hoek

Alleen dan moet wel iedereen verkleed zoals zijn (of haar?!) avatar.

Ja zeg!

Verder prima ideeen

chevy93 schreef:
Alleen dan moet wel iedereen verkleed zoals zijn (of haar?!) avatar.

No problem, ik duw wel een aardbei in mijn hoofd

Heeft er iemand een zebrapad te leen?

Iemand een mega-ei over?

Ik geef het nu al op.

Ik heb de verf al in huis. En het t-shirt.

Telamon
The Scientist schreef:
Ja zeg!

Verder prima ideeen

lol

Cured
Ik verschijn in mijn doktersjas en voor het bovenstuk zoals mijn avatar aangeeft. Ik heb trouwens geen spreekuur en klachten over de te horen muziek behandel ik ook niet .

Gast
geplaatst: vandaag om 17:31 uur

geplaatst: vandaag om 17:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.