menu

De Site / Algemeen / Tienjarig bestaan

zoeken in:
avatar van itchy
En bekende users die door brandende hoepels springen...
of brandend door hoepels springen

avatar van chevy93
GrafGantz schreef:
Oh, ik hoopte eigenlijk op iets met tijgers en vuurwerk
Onweerwolfen als compromis dan?

avatar van aERodynamIC
GrafGantz schreef:
(quote)


Met Eric op de tamboerijn!


avatar van aERodynamIC
Lukas schreef:
Kunnen we Revere niet boeken?

Maar serieus: de hele band lijkt me lastig maar solo of in kleine vorm..... ik kan iets proberen alleen denk ik gewoon niet dat dit voor iedereen leuk zal zijn en dan vind ik het zonde van mijn en hun moeite.
Bovendien ga ik niet vragen of ie zelf een ticket koopt om hier naar toe te komen.
Maar op zich is het niet geheel onmogelijk

Als locatie zou Posse Espresso bar in Rotterdam wat kunnen zijn. Geen moderne hippe tent maar heerlijk industrieel op Katendrecht. Goed bereikbaar met openbaar vervoer ook. De eerste editie van PopUp 010 was daar en dat was te gek (dan komt Stephen van Revere zeker wel). reptile71 en Lin en Ducoz zullen dit vast beamen

Een andere boeiende band die toen optrad is bezig met een eerste album en komt uit die stad: Cryin Boys Cafe. Ik was aangenaam verrast. Ik denk dat je op dat soort artiesten moet mikken.
En Sietse gewoon zijn ding daar laten doen: lijkt mij helemaal geweldig

avatar van Don Cappuccino
Misschien kan Neutral Mike Hotel een exclusieve gig spelen? Alleen is er nog geen bevestiging of die artiest kan.

avatar van Ducoz
En dan laten we Classic (prog)Rocker voorlezen uit zijn eigen Quotes-Bundel!

avatar van aERodynamIC
Overigens ben ik geen liefhebber van grote meetings en zou ik ook niet weten of ik daar nu een uitzondering voor zou maken maar het tienjarige randje is natuurlijk wel bijzonder

Mochten er echt serieuze contacten gelegd moeten worden voor wat betreft locatie dan wil ik misschien een bijdrage leveren.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
deric raven schreef:
Waarom niet iedereen een persoonlijke Top 10 aan nummers laten indienen, en deze laten afspelen in een shuffle functie?


Ja goed idee Leon

avatar van rock-rick
Wow, dit heb ik helemaal gemist. Ik hoop dat ik niet te laat ben.

avatar van Arrie
Er is nog helemaal niks georganiseerd eigenlijk, en dat zal iemand van me moeten overnemen, wegens persoonlijk gedoe. Lijkt me leuk als er komend half jaar nog wel iets georganiseerd gast worden maar vanaf mijn kant gaat het niet echt lukken.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Normaliter was er ook altijd een meeting in Njimegen in Januari, en altijd gezellig.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
DjFrankie schreef:
Normaliter was er ook altijd een meeting in Njimegen in Januari, en altijd gezellig.

Ik geloof dat die vorig jaar in februari was, maar 't was in elk geval de laatste reguliere. Dus het zou wel weer eens mogen.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Nee Januari want ik was daar mee begonnen maar vanwege sterfgeval kon ik toen helaas niet.
Check De Site >> Gebruikers >> Musicmeter Meeting
Maar Nijmegen is buiten gezelligheid, ook 3 goeie platenzaken rijk en altijd een goeie gids in wibro

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
DjFrankie schreef:
Nee Januari want ik was daar mee begonnen maar vanwege sterfgeval kon ik toen helaas niet.
Check De Site >> Gebruikers >> Musicmeter Meeting
Maar Nijmegen is buiten gezelligheid, ook 3 goeie platenzaken rijk en altijd een goeie gids in wibro

Dat alles was mij bekend, daar ik er ook bij was , enkel of het nou januari of februari was, was me dus even ontschoten. Hoewel niets ten nadele van Wims gidskunsten en de bijna-Limburgse gezelligheid mag het van mij ook wel ergens anders plaatsvinden, want van die 3 goeie platenzaken was ik wat minder onder de indruk.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:06 uur

geplaatst: vandaag om 10:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.