menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Tienjarig bestaan

zoeken in:
Iemand een visje voor me?

Overigens ben ik op wat voor manier dan ook zeker in voor een jubileummeeting. Wil er ook best wat aan bijdragen/meewerken.

Cured
Lukas schreef:
Iemand een visje voor me?

Utrecht zou voor mij een flink eindje zijn, Breda is zeer dichtbij. Dus dat zou dan treinen of MuMe Carpoolen worden.

Aangezien het 5 jarig lustrum in Breda een succes was, denk ik dat ik het 10 jarig lustrum ook wel bij wil wonen. Utrecht lijkt mij i.d.d. een goede locatie. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een zaterdag of zondag ergens begin 2014 lijkt mij de beste optie qua periode.

Deranged
Breda is een prachtige stad en Arend is een lieve echter af en toe ietwat nors aandoende man. Maar toch zie ik liever dat jullie het geheel ergens anders organiseren.

Leuk plan, ik houd dit topic in de gaten

Ik zou graag komen, maar zaterdagen zijn helaas uitgesloten voor mij

Update: ik heb een mail terug van Ekko, en ik moet even een vragenlijstje invullen en terugsturen voor ze me precies kunnen vertellen hoe en wat, en hoe het met de prijs zit. Dat ga ik morgen doen, wordt vervolgd.

Oeh leuk. Ik ben er ook bij indien ik niet verhinderd ben.

En laten we allemaal onze moeder meenemen.

Paap_Floyd schreef:
En laten we allemaal onze moeder meenemen.

En die zetten we dan de hele middag op de tocht

Potver, ik word nog eens een trendsetter.

Don Cappuccino schreef:
Potver, ik word nog eens een trendsetter.

Eh nee, EVANSHEWSON was je toch echt al ruim voor.

Ah, ja. Ook wel bekend als Father McKenzie.

Wordt hier achter de schermen nog iets mee gedaan?

Wat een timing, ik was net op zoek naar dit topic om precies hetzelfde te vragen

Kunnen we Revere niet boeken?

inquestos schreef:
Wordt hier achter de schermen nog iets mee gedaan?

Oh excuses. Ik heb helaas geen mail van Ekko meer teruggekregen, en heb het eerlijk gezegd enorm druk gehad, en nog steeds, met m'n opleiding. Ik zou er graag meer werk van willen maken, maar ben er nu helaas niet toe instaat.

Wellicht dat iemand anders verder bij Ekko zou kunnen informeren, want ik begreep dat er wel een mogelijkheid was, alleen is me niet duidelijk hoeveel dat zou kosten.

Lukas schreef:
Kunnen we Revere niet boeken?

Met Eric op de tamboerijn!

Of Cactus Truck, daar schijnen ook MuMe-contacten mee te zijn

Linus Van Pelt
The Scientist schreef:

Voordat hij zelf als de bebrilde kip erbij is denk ik dat je Sietse bedoelt

The Scientist schreef:

Of het Bökröt Rödebröt Trio!

ehh Joost.. ik was niet geheel serieus, al lijkt het me ook wel grappig te zien hoe mensen reageren als ze wel zouden spelen.. (bedoelde wel Sietse ja, Sietse zelf mag ook gaan pingelen trouwens )

Ik bedoelde het eigenlijk meer als protest tegen het boeken van artiesten waar mensen niet of in mindere mate achter staan

Waarom niet iedereen een persoonlijke Top 10 aan nummers laten indienen, en deze laten afspelen in een shuffle functie?

Zullen we eerst eens met de grote lijnen beginnen en vervolgens aan de uitwerking toekomen?

Sietse
wattes? Ikke? Cactus Truck?

Beste idee dat ik tot nu toe op MuMe heb gezien The Scientist en Linus Van Pelt. Ken nog wel wat andere leuke gezellige feest bandjes

En uiteraard wil ik ook zelf wel mijn beste feestmuts opzetten en een potje pingelen. Doe ik een speciale MuMe live-set.
Pak ik die top 10's van deric raven en shuffle ik die eens ff doormekaar.

ohh verder wat Lukas zegt. En als mijn hulp nog nodig is voor het een of ander hoor ik het wel. Wie weet kan ik voor de verandering zelfs gewoon eens komen

Wanneer was het ook alweer?

Sietse schreef:
ohh verder wat Lukas zegt. En als mijn hulp nog nodig is voor het een of ander hoor ik het wel. Wie weet kan ik voor de verandering zelfs gewoon eens komen

Wanneer was het ook alweer?

Even een inventarisatie doen? Daar het inmiddels half december is, is januari misschien wat kortdag als er nog serieus dingen georganiseerd moeten worden. Dus een zaterdag (of zondag?) in februari of maart?

Arrie schreef:
(quote)

Oh excuses. Ik heb helaas geen mail van Ekko meer teruggekregen, en heb het eerlijk gezegd enorm druk gehad, en nog steeds, met m'n opleiding. Ik zou er graag meer werk van willen maken, maar ben er nu helaas niet toe instaat.

Wellicht dat iemand anders verder bij Ekko zou kunnen informeren, want ik begreep dat er wel een mogelijkheid was, alleen is me niet duidelijk hoeveel dat zou kosten.

Kun je anders even doorsturen wat je al aan contact met Ekko hebt gehad? Ik wil ook hier bij Popei wel eens informeren, daar kun je ook een niet al te grote zaal huren in een popcentrum. Als we in februari/maart iets willen, dan moeten we nu wel een keert vaart gaan maken lijkt me.

Sietse
Als je nog niet eens een zaal hebt zou ik eerder op maart mikken dan op februari.
Zodra de zaal rond is, kan alles wel heel snel gaan lopen, als je maar geen te gekke dingen wilt proberen (dure acts of wat dan ook).

Oh, ik hoopte eigenlijk op iets met tijgers en vuurwerk

Gast
geplaatst: vandaag om 10:43 uur

geplaatst: vandaag om 10:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.