MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Na het toevoegen van een cd box met 200 nummers ben ik het weer even beu. Ik plaats dus nog eens een rij verzoekjes. Met veel dank bij voorbaat.

Astor Piazzolla World music Astor piazzolla y su orchestra tipica Anthologie 1941 - 1948 - Fr

VARIOUS ARTISTS - Love Me Tender: 60 Love Songs From The Rock N Roll Era / Various - Amazon.com Music

bol.com | Very Best Of Jump'N'Jive, Various | CD (album) | Muziek

Her ontferm ik me over.

Ingediend...

CDMarket | The Shadows - Essential

Heruitgave van The Shadows - 20 Golden Greats (1977)

Oké, dat had ik niet gevonden. Ik hem meteen uit mijn verzoeklijstje gehaald.

En degene die jij hebt ingediend ook J.J. Wever.

Nog drie te gaan.

Kronos schreef:
(quote)

Oké, dat had ik niet gevonden. Ik hem meteen uit mijn verzoeklijstje gehaald.

En degene die jij hebt ingediend ook J.J. Wever.

Nog drie te gaan.

Geaccepteerd! The Very Best of Jump ’N’ Jive (2015)

Kronos schreef:
Nog drie te gaan.

101 Stax (2017)

Nog twee te gaan.... morgen

Kronos; je twee resterende verzoekjes zijn inmiddels ook toegevoegd, zie de updates.

Super! Bedankt.

Een verzoek voor het toevoegen van dit album , met bij voorbaat mijn dank ;

Ik denk dat de versie op RYM niet het origineel is en dat hij daar dus onder verkeerde naam staat.

Djeli Moussa Diawara - Djeli Moussa Diawara at Discogs

Yasimika by Djeli Moussa Diawara (Album, Mande Music): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com

Op onze site staat, volgens mij ook al een versie, maar ik kan niet duiden of dat een correcte is .
Jali Musa Jawara - Yasimika (1983) - MusicMeter.nl

* Correctie ; Volgens mij gaat het om één en dezelfde artiest en is de een de alias van de ander...Wellicht kunnen beide artiesten aan elkaar gekoppeld worden?

Manfield schreef:
Volgens mij gaat het om één en dezelfde artiest en is de een de alias van de ander...Wellicht kunnen beide artiesten aan elkaar gekoppeld worden?

Done.

Bedankt!

Ik was iets te snel geweest met de alias te koppelen ; nu zou het juist moeten zijn.

Simon Smith schreef:
Kan iemand er iets acceptabels van maken?

Beide hoezen heb ik eerder ook al eens trachten op te poetsen naar iets acceptabel; zonder resultaat helaas.

Simon Smith (crew)
brajoapau schreef:

Beide hoezen heb ik eerder ook al eens trachten op te poetsen naar iets acceptabel; zonder resultaat helaas.

Oeps, dat wist ik niet...

Simon Smith schreef:
Oeps, dat wist ik niet...

Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

Berichten vanaf 18 februari

Kan dit album worden toegevoegd aan de site? In The Break | Night Shop - nightshop77.bandcamp.com

Molemen25! schreef:
Kan dit album worden toegevoegd aan de site?

Night Shop - In the Break (2018)

Wat heeft dit eigenlijk voor zin... Ik snap dat compleetheid ideaal is maar gaan we hier niet te ver

Astral & Shit

Inmiddels 707 albums van deze artiest op deze site met een totaal van 22 stemmen... Maandelijks komen er weer een paar bij waar weer nooit iemand op gaat stemmen

Maandelijks? Volgens mij brengt deze Rus bijna dagelijks een ‘album’ uit.. ik zie de toegevoegde waarde ook niet.

Er staan nog een heleboel albums op de site waar nog geen stem op is gedaan. Daar kwam ik achter bij de invoering van de grootte albumhoezen. Zonde van de ruimte dacht ik in eerste instantie. Mijn tweede gedachte was: waarom is een dergelijk album toegevoegd aan de site. Is dit om de site zo compleet mogelijk te maken of om als invoerder zo hoog mogelijk in de toevoeglijst te geraken. Als je wat toevoegt aan deze pracht site doe je dat volgens mij uit het feit dat je over iets enthousiast bent en dat met de mede gebruikers wil delen. Volgens mij moet je als invoerder het goede voorbeeld geven en op albums stemmen die je toegevoegd hebt. Laat zien wat je er van vind.

Een ander probleem is wellicht als je toevoeging niet lukt en een ander met je werk er vandoor gaat en een album alsnog op de site terecht komt. In dat geval is het misschien een optie om de initiatiefnemer op de hoogte te stellen dat een ander het alsnog gelukt is het album op de site krijgen waardoor hij of zij weet dat er op het album gestemd kan worden. Op dit moment staan er nog te veel zoals ik ze wil noemen spookalbums op de site waarbij ik mijn afvraag wat is het nut er van....?

Ik ondersteun je oproep om -als het even kan- een stem uit te brengen. Maar Ik zie niet het wat het probleem is van een album toevoegen zonder er zelf op te stemmen. Je weet nooit of (jaren) later iemand alsnog interesse in het album toont, en dan is het mooi meegenomen dat het alvast op de site staat.

Ook als er nooit op een album ooit gestemd gaat worden, geeft het toch informatie. Als je bijvoorbeeld meer wil weten van een artiest, is het handig dat in zijn overzicht staat wat die zoal heeft geproduceerd en in welke periode. Compleetheid heeft dus wel nut, vind ik. (Astral & Shit even buiten beschouwing gelaten).

Voor de 'marktwaarde' van MusicMeter zal het ook uitmaken hoe compleet de database is. Zo'n tien jaar geleden stuitte ik voor het eerst op MusicMeter. Als er toen slechts 20.000 albums op de site hadden gestaan, was ik geen lid geworden, ik bedoel maar.

Svendra schreef:
.... Ook als er nooit op een album ooit gestemd gaat worden, geeft het toch informatie...

Ik ben het met je eens, jarenlang heb ik geprobeerd met name de nederpunk platen toe te voegen, zelden wordt hier op gestemd, ook niet door mij, simpelweg omdat ik de platen niet in huis heb, dus zelden of nooit gehoord.... echter zijn ze wel een wezenlijk onderdeel van muziek uit Nederland en dus belangrijk om te noemen....

Ik had graag The Very Best Of van Rod Stewart uit 1998 toegevoegd

Maartenn (crew)
smoozycat schreef:
Ik had graag The Very Best Of van Rod Stewart uit 1998 toegevoegd

Rod Stewart - The Very Best Of (1998)

Wie kan hier een goede hoes voor vinden?

The Julie Dolphin - Lit at Discogs

trebremmit; degene die ik tegenkom krijg ik helaas niet acceptabel genoeg opgepoetst.

Zou iemand deze albums kunnen toevoegen?

Bosse-de-Nage - Further Still
Sepulcher - Panoptic Horror

Alvast bedankt!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:55 uur

geplaatst: vandaag om 02:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.