MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Super, dank je wel. Vanochtend weer gedraaid in de auto, erg fijn plaatje. Thanks!

CHIEP (crew)
dazzler schreef:
Wie kan een grotere hoes vinden om deze belpop CD toe te voegen?

The Machines - Re-meet The Machines (CD, Compilation) | Discogs
Tenzij iemand hem kan inscannen, vrees ik dat het hopeloos is.

Sir Spamalot (crew)
heartofsoul, deze staat er al op maar de "and" werd hier destijds vervangen door de ampersand "&": Art Blakey & The Jazz Messengers - Kyoto (1964). Volgens de letter van onze grondwet zou dit moeten aangepast worden en via een alias in de discografie van Art Blakey & The Jazz Messengers verschijnen.

"Jazz is not dead, it just smells funny."' (Frank Zappa)

Sir Spamalot schreef:
heartofsoul, deze staat er al op maar de "and" werd hier destijds vervangen door de ampersand "&": Art Blakey & The Jazz Messengers - Kyoto (1964). Volgens de letter van onze grondwet zou dit moeten aangepast worden en via een alias in de discografie van Art Blakey & The Jazz Messengers verschijnen.

"Jazz is not dead, it just smells funny."' (Frank Zappa)

Bedankt voor je reactie Sir Spamalot. Ik had het moeten en kunnen weten, want ik heb zelfs al op het album gestemd!

Ik vind ook Art Blakey & the Jazz Messengers (the met kleine t). Hier staan alle leden bij maar geen discografie. Kan dit aangepast / gekoppeld worden?

CHIEP schreef:
Tenzij iemand hem kan inscannen, vrees ik dat het hopeloos is.
Ik heb hem niet en die van de bib heeft een onbruikbare hoes. Dju toch.

iemand die zich eens over kan buigen?

Original Soundtrack Donnie Brasco (CD, Compilation) | Discogs

Er staat wel een andere OST van deze (overigens fantastische) film op deze site met de zeg maar achtergrondmuziek die gebruikt is in de film maar deze met "echte" liedjes is nog niet te vinden en eerlijk is eerlijk deze site kan eigenlijk niet zonder deze toevoeging.

Zou iemand deze albums kunnen toevoegen?

Cult Leader - A Patient Man
Arkhtinn - 最初の災害

Alvast bedankt!

Don Cappuccino schreef:
Zou iemand deze albums kunnen toevoegen?

Die van Cult Leader staat er alvast op; die van Arkhtinn helaas nog niet vermits het me niet duidelijk is wat hun land van herkomst is.

Dat is waar ook, ja. Het land van herkomst is ook helemaal niet bekend.

Don Cappuccino schreef:
Dat is waar ook, ja. Het land van herkomst is ook helemaal niet bekend.

Dan kunnen hun albums niet toegevoegd worden helaas tenzij iemand anders het land van herkomst alsnog kan achterhalen.

brajoapau schreef:

Dan kunnen hun albums niet toegevoegd worden helaas tenzij iemand anders het land van herkomst alsnog kan achterhalen.

Dat valt niet te achterhalen, want de band heeft bewust geen land/locatie vrijgegeven. Ze noemen zichzelf ''an entity from the North''. Jammer, maar dan kunnen ze niet op MusicMeter.

Zonde. Ik neem aan dat het niet de enige artiest is die op die manier uit de boot valt?

Arkhtinn is waarschijnlijk gewoon ergens van Frankrijk. Er gaan toch geruchten de ronde dat ze leden delen met Franse black metal bands en bands uit die Franse scene hebben wel een voorliefde voor het geheimhouden van de identiteit (als allerbekendste voorbeeld: Deathspell Omega).
Officieel bevestigd is dit uiteraard nergens.

Sir Spamalot (crew)
Joshua68 schreef:
Ik vind ook Art Blakey & the Jazz Messengers (the met kleine t). Hier staan alle leden bij maar geen discografie. Kan dit aangepast / gekoppeld worden?

Opgelost: Art Blakey & The Jazz Messengers.

bennerd schreef:
Zonde. Ik neem aan dat het niet de enige artiest is die op die manier uit de boot valt?

Er zijn wel meerdere artiesten die hierdoor uit de boot vallen inderdaad; ik zie het wel vaker voorvallen in het metal genre.

Een album waarop geen tracktitels staan en die verder ook niet bekend zijn, hoe voeg je die toe? Elke track 'untitled' noemen? Zo staat hij ook op discogs.

reptile71 schreef:
Elke track 'untitled' noemen? Zo staat hij ook op discogs.

Op die manier dan toevoegen inderdaad.

Dit album uit 2016 staat hier nog niet volgens mij.

Souls - Release

Nice!! Dank je wel brajoapau

Kronos; NWOBHM (2018) is alvast toegevoegd; voor de andere kom ik niet zo meteen een acceptabele hoes tegen.

Kronos schreef:
Deze misschien?

Die is te klein helaas vermits het om een recente release gaat; misschien dat het iemand anders wel lukt een goede grotere hoes te vinden.

brajoapau schreef:
Die is te klein helaas vermits het om een recente release gaat; misschien dat het iemand anders wel lukt een goede grotere hoes te vinden.

300 x 300 is toch het minimum?

Gast
geplaatst: vandaag om 07:30 uur

geplaatst: vandaag om 07:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.