De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
1
geplaatst: 28 november 2018, 14:47 uur
Super, dank je wel. Vanochtend weer gedraaid in de auto, erg fijn plaatje. Thanks!
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 28 november 2018, 16:51 uur
dazzler schreef:
Wie kan een grotere hoes vinden om deze belpop CD toe te voegen?
The Machines - Re-meet The Machines (CD, Compilation) | Discogs
Tenzij iemand hem kan inscannen, vrees ik dat het hopeloos is.Wie kan een grotere hoes vinden om deze belpop CD toe te voegen?
The Machines - Re-meet The Machines (CD, Compilation) | Discogs
0
geplaatst: 28 november 2018, 17:15 uur
Heeft iemand zin en tijd om dit fijne album toe te voegen?
Kyoto - Art Blakey, Art Blakey & the Jazz Messengers | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Art Blakey & The Jazz Messengers - Kyoto (CD, Album, Reissue) | Discogs
Bij voorbaat mijn dank!
Kyoto - Art Blakey, Art Blakey & the Jazz Messengers | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Art Blakey & The Jazz Messengers - Kyoto (CD, Album, Reissue) | Discogs
Bij voorbaat mijn dank!
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 28 november 2018, 17:57 uur
heartofsoul, deze staat er al op maar de "and" werd hier destijds vervangen door de ampersand "&": Art Blakey & The Jazz Messengers - Kyoto (1964). Volgens de letter van onze grondwet zou dit moeten aangepast worden en via een alias in de discografie van Art Blakey & The Jazz Messengers verschijnen.
"Jazz is not dead, it just smells funny."' (Frank Zappa)
1
geplaatst: 28 november 2018, 18:05 uur
Sir Spamalot schreef:
heartofsoul, deze staat er al op maar de "and" werd hier destijds vervangen door de ampersand "&": Art Blakey & The Jazz Messengers - Kyoto (1964). Volgens de letter van onze grondwet zou dit moeten aangepast worden en via een alias in de discografie van Art Blakey & The Jazz Messengers verschijnen.
Bedankt voor je reactie Sir Spamalot. Ik had het moeten en kunnen weten, want ik heb zelfs al op het album gestemd!

0
geplaatst: 28 november 2018, 18:13 uur
Ik vind ook Art Blakey & the Jazz Messengers (the met kleine t). Hier staan alle leden bij maar geen discografie. Kan dit aangepast / gekoppeld worden?
0
geplaatst: 28 november 2018, 18:43 uur
CHIEP schreef:
Tenzij iemand hem kan inscannen, vrees ik dat het hopeloos is.
Ik heb hem niet en die van de bib heeft een onbruikbare hoes. Dju toch.Tenzij iemand hem kan inscannen, vrees ik dat het hopeloos is.
0
geplaatst: 28 november 2018, 19:34 uur
iemand die zich eens over kan buigen?
Original Soundtrack Donnie Brasco (CD, Compilation) | Discogs
Er staat wel een andere OST van deze (overigens fantastische) film op deze site met de zeg maar achtergrondmuziek die gebruikt is in de film maar deze met "echte" liedjes is nog niet te vinden en eerlijk is eerlijk deze site kan eigenlijk niet zonder deze toevoeging.
Original Soundtrack Donnie Brasco (CD, Compilation) | Discogs
Er staat wel een andere OST van deze (overigens fantastische) film op deze site met de zeg maar achtergrondmuziek die gebruikt is in de film maar deze met "echte" liedjes is nog niet te vinden en eerlijk is eerlijk deze site kan eigenlijk niet zonder deze toevoeging.
0
geplaatst: 28 november 2018, 19:43 uur
Zou iemand deze albums kunnen toevoegen?
Cult Leader - A Patient Man
Arkhtinn - 最初の災害
Alvast bedankt!
Cult Leader - A Patient Man
Arkhtinn - 最初の災害
Alvast bedankt!

0
geplaatst: 28 november 2018, 19:53 uur
Don Cappuccino schreef:
Die van Cult Leader staat er alvast op; die van Arkhtinn helaas nog niet vermits het me niet duidelijk is wat hun land van herkomst is.
0
geplaatst: 28 november 2018, 20:03 uur
Dat is waar ook, ja. Het land van herkomst is ook helemaal niet bekend.
0
geplaatst: 28 november 2018, 20:12 uur
Don Cappuccino schreef:
Dan kunnen hun albums niet toegevoegd worden helaas tenzij iemand anders het land van herkomst alsnog kan achterhalen.
0
geplaatst: 28 november 2018, 22:13 uur
brajoapau schreef:
Dan kunnen hun albums niet toegevoegd worden helaas tenzij iemand anders het land van herkomst alsnog kan achterhalen.
Dat valt niet te achterhalen, want de band heeft bewust geen land/locatie vrijgegeven. Ze noemen zichzelf ''an entity from the North''. Jammer, maar dan kunnen ze niet op MusicMeter.
0
geplaatst: 28 november 2018, 23:00 uur
Zonde. Ik neem aan dat het niet de enige artiest is die op die manier uit de boot valt?
0
geplaatst: 28 november 2018, 23:25 uur
Arkhtinn is waarschijnlijk gewoon ergens van Frankrijk. Er gaan toch geruchten de ronde dat ze leden delen met Franse black metal bands en bands uit die Franse scene hebben wel een voorliefde voor het geheimhouden van de identiteit (als allerbekendste voorbeeld: Deathspell Omega).
Officieel bevestigd is dit uiteraard nergens.
Officieel bevestigd is dit uiteraard nergens.
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 november 2018, 05:33 uur
Joshua68 schreef:
Ik vind ook Art Blakey & the Jazz Messengers (the met kleine t). Hier staan alle leden bij maar geen discografie. Kan dit aangepast / gekoppeld worden?
Opgelost: Art Blakey & The Jazz Messengers.
1
geplaatst: 29 november 2018, 05:42 uur
bennerd schreef:
Zonde. Ik neem aan dat het niet de enige artiest is die op die manier uit de boot valt?
Er zijn wel meerdere artiesten die hierdoor uit de boot vallen inderdaad; ik zie het wel vaker voorvallen in het metal genre.
0
geplaatst: 30 november 2018, 16:35 uur
Een album waarop geen tracktitels staan en die verder ook niet bekend zijn, hoe voeg je die toe? Elke track 'untitled' noemen? Zo staat hij ook op discogs.
0
geplaatst: 30 november 2018, 17:20 uur
reptile71 schreef:
Elke track 'untitled' noemen? Zo staat hij ook op discogs.
Elke track 'untitled' noemen? Zo staat hij ook op discogs.
Op die manier dan toevoegen inderdaad.
0
geplaatst: 1 december 2018, 16:22 uur
0
geplaatst: 1 december 2018, 17:39 uur
Toevoegverzoekje: Wie wil deze twee verzamelaars toevoegen? Alvast bedankt. 
Various - NWOBHM (2CD) - downloads, cds and dvds at Union Square Music - unionsquaremusic.co.uk
Various - Power Metal (2CD) - downloads, cds and dvds at Union Square Music - unionsquaremusic.co.uk

Various - NWOBHM (2CD) - downloads, cds and dvds at Union Square Music - unionsquaremusic.co.uk
Various - Power Metal (2CD) - downloads, cds and dvds at Union Square Music - unionsquaremusic.co.uk
0
geplaatst: 1 december 2018, 18:46 uur
Kronos; NWOBHM (2018) is alvast toegevoegd; voor de andere kom ik niet zo meteen een acceptabele hoes tegen.
0
geplaatst: 1 december 2018, 18:52 uur
Bedankt, brajoapau!
Deze misschien?
https://img.discogs.com/VCHbeCssybELwjFkH6XU1jxw4-o=/fit-in/600x533/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-11931248-1524973258-3104.jpeg.jpg
brajoapau schreef:
voor de andere kom ik niet zo meteen een acceptabele hoes tegen.
voor de andere kom ik niet zo meteen een acceptabele hoes tegen.
Deze misschien?
https://img.discogs.com/VCHbeCssybELwjFkH6XU1jxw4-o=/fit-in/600x533/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-11931248-1524973258-3104.jpeg.jpg
0
geplaatst: 1 december 2018, 18:59 uur
Kronos schreef:
Deze misschien?
Deze misschien?
Die is te klein helaas vermits het om een recente release gaat; misschien dat het iemand anders wel lukt een goede grotere hoes te vinden.
0
geplaatst: 1 december 2018, 19:10 uur
brajoapau schreef:
Die is te klein helaas vermits het om een recente release gaat; misschien dat het iemand anders wel lukt een goede grotere hoes te vinden.
300 x 300 is toch het minimum?
* denotes required fields.