De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
1
geplaatst: 29 juli 2019, 19:55 uur
0
geplaatst: 31 juli 2019, 16:18 uur
Iemand die hier een goede hoes voor kan vinden?
Lockstep - Lockstep EP | Releases, Reviews, Credits | Discogs
Lockstep - Lockstep EP | Releases, Reviews, Credits | Discogs
0
geplaatst: 1 augustus 2019, 19:15 uur
Bij Thom Yorke - Not the News Rmx (2019):
...en hoort ook niet op de site thuis, volgens mij. Dit zijn de uitgangspunten voor het al dan niet opnemen van singles (want dat is dit in feite):
Singles zijn enkel toegestaan als deze tenminste 3 non-albumtracks bevatten die niet op een eerdere release zijn verschenen. Remixen (inclusief reprises) en liveversies beschouwen we niet als non-albumtracks. Indien je kan aantonen dat een demoversie eerder is verschenen dan de finale versie, dan beschouwen we de demo in kwestie wel als een non-albumtrack.
Allemaal niet van toepassing, lijkt me. Als deze erop mag, kunnen we elke CD-single uit de jaren negentig en nul wel gaan toevoegen...
Maartenn schreef:
Vier keer hetzelfde nummer in de remix lijkt echter wat karig.
Vier keer hetzelfde nummer in de remix lijkt echter wat karig.
...en hoort ook niet op de site thuis, volgens mij. Dit zijn de uitgangspunten voor het al dan niet opnemen van singles (want dat is dit in feite):
Singles zijn enkel toegestaan als deze tenminste 3 non-albumtracks bevatten die niet op een eerdere release zijn verschenen. Remixen (inclusief reprises) en liveversies beschouwen we niet als non-albumtracks. Indien je kan aantonen dat een demoversie eerder is verschenen dan de finale versie, dan beschouwen we de demo in kwestie wel als een non-albumtrack.
Allemaal niet van toepassing, lijkt me. Als deze erop mag, kunnen we elke CD-single uit de jaren negentig en nul wel gaan toevoegen...
1
Maartenn (crew)
geplaatst: 1 augustus 2019, 19:29 uur
gaucho schreef:
Als dit zou zijn gepresenteerd als een single heb je helemaal gelijk, maar dit is uitdrukkelijk een EP genoemd (en dan mag 'ie er altijd op!).(quote)
0
geplaatst: 1 augustus 2019, 19:36 uur
Ja, dat las ik ook in de Wiki. Al blijf ik het een wat wonderlijk criterium vinden. Twee letters maken dan het verschil. Maar vooruit...
Volgens mij heb ik ook behoorlijk wat oude 12 inch singles waar dat 'EP'-woordje nadrukkelijk op het label staat. Zal het eens even checken.
Ik ga wel een beetje off-topic (eventueel mag je mijn posts straks weer verwijderen), maar zo'n plaatje als dit zou er dan ook op mogen?
Volgens mij heb ik ook behoorlijk wat oude 12 inch singles waar dat 'EP'-woordje nadrukkelijk op het label staat. Zal het eens even checken.
Ik ga wel een beetje off-topic (eventueel mag je mijn posts straks weer verwijderen), maar zo'n plaatje als dit zou er dan ook op mogen?
0
geplaatst: 1 augustus 2019, 21:53 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 2 augustus 2019, 12:15 uur
Fathead, hij staat erop: Dagobert - Welt Ohne Zeit (2019).
1
geplaatst: 2 augustus 2019, 12:19 uur
0
geplaatst: 3 augustus 2019, 14:47 uur
Zou iemand Hans Zimmer - Xperiments kunnen invoegen? Dank alvast.
0
geplaatst: 5 augustus 2019, 16:22 uur
Kan iemand dit album toevoegen:
Letter 7 - Follow The Light (2008)
Bedankt!
Letter 7 - Follow The Light (2008)
Bedankt!
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 5 augustus 2019, 17:42 uur
thomzi50 schreef:
Zou iemand Hans Zimmer - Xperiments kunnen invoegen? Dank alvast.
Hans Zimmer - Xperiments from Dark Phoenix (2019)Zou iemand Hans Zimmer - Xperiments kunnen invoegen? Dank alvast.
0
geplaatst: 7 augustus 2019, 02:26 uur
H.H. Toevoegers:
Ik heb werkelijk nog honderden en honderden LP's/cassettes/CD's die ik heb, of albums waar ik anderszins van gehoord heb, die nog niet op de site staan. Ik heb weliswaar door de jaren heen toch wel wat albums toegevoegd, maar het ontbreekt mij echt aan tijd (niet zin) om nog albums toe te voegen. Is het akkoord dat ik wekelijks of zo een lijstje inschiet met albums om nog te voegen?
Ik heb werkelijk nog honderden en honderden LP's/cassettes/CD's die ik heb, of albums waar ik anderszins van gehoord heb, die nog niet op de site staan. Ik heb weliswaar door de jaren heen toch wel wat albums toegevoegd, maar het ontbreekt mij echt aan tijd (niet zin) om nog albums toe te voegen. Is het akkoord dat ik wekelijks of zo een lijstje inschiet met albums om nog te voegen?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 7 augustus 2019, 06:51 uur
Voor mijn part zeg ik: "Doe Maar". Een lijstje per keer met zo'n vijf albums en indien mogelijk met link Discogs / iTunes / Bandcamp.
0
Soledad
geplaatst: 8 augustus 2019, 09:39 uur
Nog maar een verzoekje dan. Kan iemand een goede hoes vinden voor deze:
Mal Waldron - Mal Waldron Live All Alone (Vinyl, LP, Reissue, Stereo) | Discogs
1
Maartenn (crew)
geplaatst: 8 augustus 2019, 10:59 uur
Soledad schreef:
Nog maar een verzoekje dan. Kan iemand een goede hoes vinden voor deze:
Mal Waldron - Live All Alone (1971) - MusicMeter.nlNog maar een verzoekje dan. Kan iemand een goede hoes vinden voor deze:
0
geplaatst: 8 augustus 2019, 13:59 uur
Wie kan mij helpen?
Fabrizio De André - In Concerto - Arrangiamenti PFM (Vinyl, LP, Album, Reissue) | Discogs
Fabrizio De Andre & PFM - In Concerto
Fabrizio De André - In Concerto - Arrangiamenti PFM (Vinyl, LP, Album, Reissue) | Discogs
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 augustus 2019, 17:50 uur
vigil schreef:
Wie kan mij helpen?
Wie kan mij helpen?
ingediend
0
geplaatst: 9 augustus 2019, 10:31 uur
Iemand zin om deze in te dienen?
Badge Époque Ensemble | Badge Époque - badgeepoque.bandcamp.com
Spotify-link: Badge Époque Ensemble by Badge Époque Ensemble on Spotify - open.spotify.com
Badge Époque Ensemble | Badge Époque - badgeepoque.bandcamp.com
Spotify-link: Badge Époque Ensemble by Badge Époque Ensemble on Spotify - open.spotify.com
1
geplaatst: 9 augustus 2019, 17:27 uur
ArnoldusK schreef:
Hij is ingediend en wacht op goedkeuring.
Edit; Badge Époque Ensemble - Badge Époque Ensemble (2019)
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 augustus 2019, 19:26 uur
vigil schreef:
Wie kan mij helpen?
Wie kan mij helpen?
Fabrizio de André - In Concerto (1979)
0
geplaatst: 10 augustus 2019, 00:19 uur
3
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 augustus 2019, 09:38 uur
Tip voor de mensen die op zoek zijn naar grote hoezen...
Richtlijnen voor de hoes - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
"Ook iTunes is een dankbare bron, maar hiervoor moet men voortaan eerst dan wel met de rechtermuisknop op bron weergeven gaan klikken en de link met 268x0w.jpg (die veelal naast linea 211 staat vermeld) gaan gebruiken; vervolgens copy-paste je die url in je adresbalk en wijzig je die 268x0w in 2000x2000w. "
Het lukt ook bij Deezer.
Bron: Mercyful Fate: Don't Break the Oath - Music Streaming - Listen on Deezer (mijn nummer één aller tijden)
- In Firefox rechts klikken op een witte ruimte en klikken op "pagina-info bekijken"
- In tabblad "Media" zoek je de lijn: https://e-cdns-images.dzcdn.net/images/cover/81cae60fa83053c2c85a192194133993/264x264-000000-80-0-0.jpg
- Je opent de link in een nieuw tabblad
- Je vervangt 264x264-000000-80-0-0 door 800x800, 1000x1000, 2000x2000 (naar keuze)
Resultaat: https://e-cdns-images.dzcdn.net/images/cover/81cae60fa83053c2c85a192194133993/800x800.jpg
"Ook iTunes is een dankbare bron, maar hiervoor moet men voortaan eerst dan wel met de rechtermuisknop op bron weergeven gaan klikken en de link met 268x0w.jpg (die veelal naast linea 211 staat vermeld) gaan gebruiken; vervolgens copy-paste je die url in je adresbalk en wijzig je die 268x0w in 2000x2000w. "
Het lukt ook bij Deezer.
Bron: Mercyful Fate: Don't Break the Oath - Music Streaming - Listen on Deezer (mijn nummer één aller tijden)
- In Firefox rechts klikken op een witte ruimte en klikken op "pagina-info bekijken"
- In tabblad "Media" zoek je de lijn: https://e-cdns-images.dzcdn.net/images/cover/81cae60fa83053c2c85a192194133993/264x264-000000-80-0-0.jpg
- Je opent de link in een nieuw tabblad
- Je vervangt 264x264-000000-80-0-0 door 800x800, 1000x1000, 2000x2000 (naar keuze)
Resultaat: https://e-cdns-images.dzcdn.net/images/cover/81cae60fa83053c2c85a192194133993/800x800.jpg
0
geplaatst: 11 augustus 2019, 13:00 uur
Sir Spamalot schreef:
Tip voor de mensen die op zoek zijn naar grote hoezen...
"Ook iTunes is een dankbare bron, maar hiervoor moet men voortaan eerst dan wel met de rechtermuisknop op bron weergeven gaan klikken en de link met 268x0w.jpg (die veelal naast linea 211 staat vermeld) gaan gebruiken; vervolgens copy-paste je die url in je adresbalk en wijzig je die 268x0w in 2000x2000w.
Dat doe ik dus ook meestal, alleen hanteer ik nu 3000x3000. En Bandcamp heeft vaak ook mooie uitvergrote hoezen (1200x1200).Tip voor de mensen die op zoek zijn naar grote hoezen...
"Ook iTunes is een dankbare bron, maar hiervoor moet men voortaan eerst dan wel met de rechtermuisknop op bron weergeven gaan klikken en de link met 268x0w.jpg (die veelal naast linea 211 staat vermeld) gaan gebruiken; vervolgens copy-paste je die url in je adresbalk en wijzig je die 268x0w in 2000x2000w.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 11 augustus 2019, 16:10 uur
Bedankt, heren! Wiki bij deze aangevuld en aangepast.
0
geplaatst: 11 augustus 2019, 23:30 uur
OK, hier dan een eerste worp om toe te voegen:
Little America 2 albums:
Little America - Little America | Releases | Discogs
David Drew:
David Drew - Safety Love | Releases | Discogs
Bigstorm:
Bigstorm - Living In Exile | Releases | Discogs
Nog een verzamelaar van Dionne Warwick:
Dionne Warwick - Legends In Music: Dionne Warwick (CD, Compilation) | Discogs
See No Evil 2 albums:
See No Evil - See No Evil | Releases | Discogs
See No Evil - Songs | Releases, Reviews, Credits | Discogs
Texx (Jan Tekstra en Rob ten Bokum):
texx - Drowning In The Sea Of Love | Releases | Discogs
OK. B.v.d., volgende week weer een aantal..
Little America 2 albums:
David Drew:
David Drew - Safety Love | Releases | Discogs
Bigstorm:
Bigstorm - Living In Exile | Releases | Discogs
Nog een verzamelaar van Dionne Warwick:
Dionne Warwick - Legends In Music: Dionne Warwick (CD, Compilation) | Discogs
See No Evil 2 albums:
See No Evil - See No Evil | Releases | Discogs
See No Evil - Songs | Releases, Reviews, Credits | Discogs
Texx (Jan Tekstra en Rob ten Bokum):
texx - Drowning In The Sea Of Love | Releases | Discogs
OK. B.v.d., volgende week weer een aantal..
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 augustus 2019, 06:59 uur
Dibbel,
Little America - Little America (1987)
Little America - Fairgrounds (1989)
David Drew - Safety Love (1988)
Bigstorm - Living in Exile (1989)
Dionne Warwick - Legends in Music (1989)
texx - Drowning in the Sea of Love (1991)
Voor de albums See No Evil en Songs van de groep See No Evil vind ik geen afdoende hoezen. Iemand anders?
Little America - Little America (1987)
Little America - Fairgrounds (1989)
David Drew - Safety Love (1988)
Bigstorm - Living in Exile (1989)
Dionne Warwick - Legends in Music (1989)
texx - Drowning in the Sea of Love (1991)
Voor de albums See No Evil en Songs van de groep See No Evil vind ik geen afdoende hoezen. Iemand anders?
0
geplaatst: 12 augustus 2019, 12:32 uur
Zou iemand de volgende twee cds kunnen toevoegen
Stan Getz - The Artistry Of Stan Getz: The Best Of The Verve Years, Volume 1 (2xCD, Comp, Club)
Stan Getz - The Artistry Of Stan Getz: The Best Of The Verve Years, Volume 1 (CD, Compilation, Club Edition) | Discogs
Stan Getz – The Artistry Of Stan Getz: The Best Of The Verve Years, Volume 2
The Artistry Of Stan Getz: The Best Of The Verve Years, Volume 2 | Discogs
Stan Getz - The Artistry Of Stan Getz: The Best Of The Verve Years, Volume 1 (2xCD, Comp, Club)
Stan Getz - The Artistry Of Stan Getz: The Best Of The Verve Years, Volume 1 (CD, Compilation, Club Edition) | Discogs
Stan Getz – The Artistry Of Stan Getz: The Best Of The Verve Years, Volume 2
The Artistry Of Stan Getz: The Best Of The Verve Years, Volume 2 | Discogs
* denotes required fields.