menu

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Zou iemand het nieuwe album van Sufjan (dat in oktober uitkomt) toe willen voegen?
The Decalogue | Sufjan Stevens
Alvast bedankt!

Maartenn (crew)
hrmnbstr schreef:
Zou iemand het nieuwe album van Sufjan (dat in oktober uitkomt) toe willen voegen?
Alvast bedankt!
https://www.musicmeter.nl/album/768573

In Nona:

Vandaag is het debuutalbum uitgekomen van Nona. Genaamd Nona. Deze Brabantse vrouw komt voor mijn gevoel met een heel hoogstaand album op de proppen. Niet helemaal mijn muzieksmaak, maar dit is onmiskenbaar kwaliteitje! Verbaasd me dat ik hier niets over haar terug zie. Hoe voeg je haar album toe aan musicmeter?! Of andere vraag, wie wil dat regelen? ☺️
Mensen zijn hier altijd op zoek naar nieuwe pareltjes, laten we hen deze dan niet onthouden!
De Nederlandse Amy Winehouse, waarmee het wel goed af gaat lopen!
Tot ziens in de pul in uden!

Zou iemand Timm Grimm and the Family Band - Heartland Again (2019) willen toevoegen?

Ik schrijf er vervolgens wel een stukkie bij.

Tim Grimm | www.timgrimm.com | Home

Tim Grimm - Heart Land Again (2019, Digipack, CD) | Discogs

nlkink schreef:
Zou iemand Timm Grimm and the Family Band - Heartland Again (2019) willen toevoegen?

Ik schrijf er vervolgens wel een stukkie bij.

Tim Grimm | www.timgrimm.com | Home

Tim Grimm - Heart Land Again (2019, Digipack, CD) | Discogs

Deze wil ik graag toevoegen...

Ingediend...

Geaccepteerd
Tim Grimm - Heart Land Again (2019)

niels78 schreef:
In Nona:

Vandaag is het debuutalbum uitgekomen van Nona. Genaamd Nona. Deze Brabantse vrouw komt voor mijn gevoel met een heel hoogstaand album op de proppen. Niet helemaal mijn muzieksmaak, maar dit is onmiskenbaar kwaliteitje! Verbaasd me dat ik hier niets over haar terug zie. Hoe voeg je haar album toe aan musicmeter?! Of andere vraag, wie wil dat regelen? ☺️
Mensen zijn hier altijd op zoek naar nieuwe pareltjes, laten we hen deze dan niet onthouden!
De Nederlandse Amy Winehouse, waarmee het wel goed af gaat lopen!
Tot ziens in de pul in uden!

Nona - Nona (2019)

Misschien wil iemand de discografie van Ian Noe completeren?

MUSIC & MEDIA — Ian Noe - iannoe.com

Tracklist:
Ian Noe - Off This Mountaintop (2017, CD) | Discogs

Maartenn (crew)
Staat erop nlkink

........en er een stukkie bij geschreven.

Kan iemand deze erop zetten?: Xeno & Oaklander* - Hypnos | Releases | Discogs

Alvast bedankt!

Zou deze Dreaming Madmen - Ashes of a Diary toegevoegd kunnen worden?

Zou iemand de nieuwe Amon Tobin willen toevoegen? ook graag in de gaten houden want er komen maar liefst 7 albums uit binnen een jaar..https://www.billboard.com/articles/news/dance/8540149/amon-tobin-long-stories-interview-2019

Amon en Armin staan in de wachtrij.

William Fitzsimmons en Dreaming Madmen weet ik 1-2-3 niet of ze in de wachrij staan aangezien ik al aan mijn max zit qua toevoegingen.

Respect voor de personen die albums toevoegen. Er komt wereldwijd zoveel materiaal uit dat het gewoon niet bij te benen is.

Kan het debuutalbum van de IJslandse dames Between Mountains worden toegevoegd?

Die Archive had ik een paar weken geleden aangevraagd maar toen bleef die haken op de hoes. Dit is een cd die voorlopig excl bij de tour verkocht wordt. Ik had destijds de datum van de 1ste tourdatum opgegeven als releasedatum (was toen ook voor t eerst verkocht) en hier een opmerking bij geplaatst en dat was toen oké. Die datum was 13 september

Archive Concert Setlists (page 3) | setlist.fm

In ieder geval bedankt voor al je hulp musicfriek

-SprayIt- (moderator)
Zou iemand deze willen toevoegen misschien? Alvast bedankt!

Duncan Mackay - Visa (1980, Vinyl) | Discogs

Kan iemand Junkie XL - Terminator: Dark Fate toevoegen? Dank alvast.

Maartenn (crew)
thomzi50 schreef:
Kan iemand Junkie XL - Terminator: Dark Fate toevoegen? Dank alvast.
https://www.musicmeter.nl/album/770730

Gast
geplaatst: vandaag om 04:16 uur

geplaatst: vandaag om 04:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.