menu

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Bij Thom Yorke - Not the News Rmx (2019):

Maartenn schreef:
Vier keer hetzelfde nummer in de remix lijkt echter wat karig.

...en hoort ook niet op de site thuis, volgens mij. Dit zijn de uitgangspunten voor het al dan niet opnemen van singles (want dat is dit in feite):

Singles zijn enkel toegestaan als deze tenminste 3 non-albumtracks bevatten die niet op een eerdere release zijn verschenen. Remixen (inclusief reprises) en liveversies beschouwen we niet als non-albumtracks. Indien je kan aantonen dat een demoversie eerder is verschenen dan de finale versie, dan beschouwen we de demo in kwestie wel als een non-albumtrack
.

Allemaal niet van toepassing, lijkt me. Als deze erop mag, kunnen we elke CD-single uit de jaren negentig en nul wel gaan toevoegen...

Maartenn (crew)
gaucho schreef:
(quote)

...en hoort ook niet op de site thuis, volgens mij. Dit zijn de uitgangspunten voor het al dan niet opnemen van singles (want dat is dit in feite):

Singles zijn enkel toegestaan als deze tenminste 3 non-albumtracks bevatten die niet op een eerdere release zijn verschenen. Remixen (inclusief reprises) en liveversies beschouwen we niet als non-albumtracks. Indien je kan aantonen dat een demoversie eerder is verschenen dan de finale versie, dan beschouwen we de demo in kwestie wel als een non-albumtrack
.

Allemaal niet van toepassing, lijkt me. Als deze erop mag, kunnen we elke CD-single uit de jaren negentig en nul wel gaan toevoegen...
Als dit zou zijn gepresenteerd als een single heb je helemaal gelijk, maar dit is uitdrukkelijk een EP genoemd (en dan mag 'ie er altijd op!).

Ja, dat las ik ook in de Wiki. Al blijf ik het een wat wonderlijk criterium vinden. Twee letters maken dan het verschil. Maar vooruit...

Volgens mij heb ik ook behoorlijk wat oude 12 inch singles waar dat 'EP'-woordje nadrukkelijk op het label staat. Zal het eens even checken.
Ik ga wel een beetje off-topic (eventueel mag je mijn posts straks weer verwijderen), maar zo'n plaatje als dit zou er dan ook op mogen?

Zou iemand deze willen toevoegen, b.v.d.

Dagobert - Welt Ohne Zeit (Vinyl, LP, Album) | Discogs

Mag deze?

What in the world - Blue Guitars (1992)

PIAS

Zou iemand Hans Zimmer - Xperiments kunnen invoegen? Dank alvast.

Kan iemand dit album toevoegen:
Letter 7 - Follow The Light (2008)

Bedankt!

CHIEP (crew)
thomzi50 schreef:
Zou iemand Hans Zimmer - Xperiments kunnen invoegen? Dank alvast.
Hans Zimmer - Xperiments from Dark Phoenix (2019)

H.H. Toevoegers:
Ik heb werkelijk nog honderden en honderden LP's/cassettes/CD's die ik heb, of albums waar ik anderszins van gehoord heb, die nog niet op de site staan. Ik heb weliswaar door de jaren heen toch wel wat albums toegevoegd, maar het ontbreekt mij echt aan tijd (niet zin) om nog albums toe te voegen. Is het akkoord dat ik wekelijks of zo een lijstje inschiet met albums om nog te voegen?

Sir Spamalot (crew)
Voor mijn part zeg ik: "Doe Maar". Een lijstje per keer met zo'n vijf albums en indien mogelijk met link Discogs / iTunes / Bandcamp.

Nog maar een verzoekje dan. Kan iemand een goede hoes vinden voor deze:
Mal Waldron - Mal Waldron Live All Alone (Vinyl, LP, Reissue, Stereo) | Discogs

brajoapau (crew)
ArnoldusK schreef:
Iemand zin om deze in te dienen?

Hij is ingediend en wacht op goedkeuring.

Edit; Badge Époque Ensemble - Badge Époque Ensemble (2019)

Sir Spamalot (crew)
Tip voor de mensen die op zoek zijn naar grote hoezen...

Richtlijnen voor de hoes - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
"Ook iTunes is een dankbare bron, maar hiervoor moet men voortaan eerst dan wel met de rechtermuisknop op bron weergeven gaan klikken en de link met 268x0w.jpg (die veelal naast linea 211 staat vermeld) gaan gebruiken; vervolgens copy-paste je die url in je adresbalk en wijzig je die 268x0w in 2000x2000w. "

Het lukt ook bij Deezer.
Bron: Mercyful Fate: Don't Break the Oath - Music Streaming - Listen on Deezer (mijn nummer één aller tijden)
- In Firefox rechts klikken op een witte ruimte en klikken op "pagina-info bekijken"
- In tabblad "Media" zoek je de lijn: https://e-cdns-images.dzcdn.net/images/cover/81cae60fa83053c2c85a192194133993/264x264-000000-80-0-0.jpg
- Je opent de link in een nieuw tabblad
- Je vervangt 264x264-000000-80-0-0 door 800x800, 1000x1000, 2000x2000 (naar keuze)
Resultaat: https://e-cdns-images.dzcdn.net/images/cover/81cae60fa83053c2c85a192194133993/800x800.jpg

Sir Spamalot schreef:
Tip voor de mensen die op zoek zijn naar grote hoezen...

Richtlijnen voor de hoes - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
"Ook iTunes is een dankbare bron, maar hiervoor moet men voortaan eerst dan wel met de rechtermuisknop op bron weergeven gaan klikken en de link met 268x0w.jpg (die veelal naast linea 211 staat vermeld) gaan gebruiken; vervolgens copy-paste je die url in je adresbalk en wijzig je die 268x0w in 2000x2000w.
Dat doe ik dus ook meestal, alleen hanteer ik nu 3000x3000. En Bandcamp heeft vaak ook mooie uitvergrote hoezen (1200x1200).

CHIEP (crew)
Bedankt, heren! Wiki bij deze aangevuld en aangepast.

MrB
Zou iemand de volgende twee cds kunnen toevoegen

Stan Getz - The Artistry Of Stan Getz: The Best Of The Verve Years, Volume 1 (2xCD, Comp, Club)
Stan Getz - The Artistry Of Stan Getz: The Best Of The Verve Years, Volume 1 (CD, Compilation, Club Edition) | Discogs

Stan Getz ‎– The Artistry Of Stan Getz: The Best Of The Verve Years, Volume 2
The Artistry Of Stan Getz: The Best Of The Verve Years, Volume 2 | Discogs

Ik zoek bij Fairuz = Fairuz - وحدن = Wahdon (Vinyl, LP, Stereo) | Discogs een hoesplaatje die wel op de site geaccepteerd wordt, na de zoveelste afkeuring geef ik het op.

Moet het van de oorspronkelijke uitgave zijn ?
Deze van een reissue zou volgens mij wel voldoen.

Sir Spamalot schreef:
Voor de albums See No Evil en Songs van de groep See No Evil vind ik geen afdoende hoezen. Iemand anders?

https://e-cdns-images.dzcdn.net/images/cover/c58b8ea679cbccaee228ab20e7b2dca1/3000x3000-000000-80-0-0.jpg

Gast
geplaatst: vandaag om 22:55 uur

geplaatst: vandaag om 22:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.