menu

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Waauw! Hulde, Sir Spamalot!

Ik zal even kijken of het het mij wel lukt, Soledad

trebremmit schreef:
Ik zal even kijken of het het mij wel lukt, Soledad

Hartelijk dank!

Die Woody Shaw kan ik geen goede voor vinden, maar als je echt geen goede hoes kan vinden mag die van de remaster ook, zie de wiki. Misschien kan je die dan zelf even invoeren omdat ik op dit moment vol zit.

We houden altijd de hoes van de eerste uitgave van een release aan op de site; indien er echt geen acceptabele hoes van de eerste release voorhanden is accepteren we de hoes van de heruitgave;
Toevoegen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Edit: zelfde geldt voor Junior Cook. En die Mal Waldron hoes uit de link lijkt me wel goed toch?

Dank Thebremmit dan ga ik de hoezen van de reissues gebruiken. Wat betreft de Waldron: daarop staat een obi en dat is volgens mij niet toegestaan toch?

Is er iemand die deze wil toevoegen ?

Peter Sjardin - Changes (2017, Vinyl) | Discogs

Mijn dank alvast.

PS : eerste release was in 1982 met een aantal testpersingen.

Soledad schreef:
Dank Thebremmit dan ga ik de hoezen van de reissues gebruiken. Wat betreft de Waldron: daarop staat een obi en dat is volgens mij niet toegestaan toch?

Je hebt gelijk, was ik even vergeten. Ik heb nog even gezocht naar een goede hoes zonder die obi, maar dat is niet te vinden.

Mijn wachtrij staat weer eens vol, en ik wil zo graag weer verder met toevoegen.

Heb een hoop Spyro Gyra en Chick Corea Elektric Band toe te voegen

Maartenn (crew)
Hacker schreef:
Is er iemand die deze wil toevoegen ?

Peter Sjardin - Changes (2017, Vinyl) | Discogs

Mijn dank alvast.

PS : eerste release was in 1982 met een aantal testpersingen.
https://www.musicmeter.nl/album/770983

Dankjewel Maartenn

Ik wilde dit Unplugged album van Antimatter graag toevoegen maar de grootste hoes die ik kan vinden is 500x500. Kunnen jullie deze misschien plaatsen?

‎Live @ an Club by Antimatter on iTunes - music.apple.com

Maartenn (crew)
Killeraapje schreef:
Ik wilde dit Unplugged album van Antimatter graag toevoegen maar de grootste hoes die ik kan vinden is 500x500. Kunnen jullie deze misschien plaatsen?

‎Live @ an Club by Antimatter on iTunes - music.apple.com
Voor oude releases geldt de regel van 800x800 px afbeelding natuurlijk niet, dus in dit geval is een 500x500 (of de 600x600 van iTunes) ook in orde. Je mag de plaat dus gewoon toevoegen met de afbeelding die je beschikbaar hebt.

Dankjewel voor de nuttige info! Ik ga aan de slag.

Kan iemand Trent Reznor & Atticus Ross - Watchmen toevoegen? Dank alvast.

Kan er iemand Dharmakarma - Dharmakarma | Releases | Discogs toevoegen?

Ik denk dat er nog wel iets aan de hoes moet gebeuren

Gast
geplaatst: vandaag om 15:54 uur

geplaatst: vandaag om 15:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.