MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Het is helaas niet gelukt om de tracks van dit album automatisch op te halen bij MusicBrainz.org.

vreemd!

Ook bij het corrigeren van albums kun je nu (via een linkje) een beroep doen op MusicBrainz voor de tracks. Handig als je ergens tijdsduur of gastoptredens mist.

De vraag is of de resultaten van MusicBrainz zo goed zijn (indien gevonden) dat het resultaat van zo'n import altijd minstens even goed is als wat er al stond? In dat geval zou ik een scriptje kunnen schrijven die voor alle albums met ontbrekende informatie een call naar MusicBrainz doet en de boel gelijk overschrijft.

Maar tot die tijd is het nog wel fijn als de resultaten even gecheckt worden

sq
Nogmaals de vraag wat het land bepaalt van een verzamel-album; de artiest (en), de verzamelaar, het label?

Haal die nieuwe van Scissor Sisters (Ta-Dah!) er maar af dan. Denk ook dat het bandfoto is. Zou niet eerlijk zijn tegenover de anderen. Regels zijn regels. (Wel jammer )

http://www.musicmeter.nl/album/53471

Yak
musicfriek schreef:
Haal die nieuwe van Scissor Sisters (Ta-Dah!) er maar af dan. Denk ook dat het bandfoto is. Zou niet eerlijk zijn tegenover de anderen. Regels zijn regels. (Wel jammer )

http://www.musicmeter.nl/album/53471

Oke, verwijderd.

Nu nog even de correctie van dez plaat verwijderen, Ike, want die geeft nu een error.

Yak
Hm.... die correctie kan ik niet verwijderen.

Edit: maar Jordy wel.

Net geprobeerd een album van cement toe te voegen... maar de hoes is met 200 pixels breed en met de laagste kwaliteitscriteria niet onder de 25k te krijgen?
Tips?

hpvmars
@Bighead:

convert -strip -resize 200 oud.jpg nieuw.jpg

thnx

hpvmars
Het toevoegen van albums door bezoekers ligt even stil wegens vakantie van crew-leden. Wel opmerkelijk dat crewleden dan wel zelf nieuwe albums plaatsen; tijd voor uitbreiding van de crew?

Kan iemand me even uitleggen waarom hoezen als deze en deze er wel door komen maar een album met deze hoes er tot tweemaal toe niet doorkomt? Als jullie tot mijn grote ergernis echt zo moeilijk willen doen, hanteer dan dezelfde voorwaarden bij iedereen... Dank!!

Toon1 schreef:
Kan iemand me even uitleggen waarom hoezen als deze en deze er wel door komen maar een album met deze hoes er tot tweemaal toe niet doorkomt? Als jullie tot mijn grote ergernis echt zo moeilijk willen doen, hanteer dan dezelfde voorwaarden bij iedereen... Dank!!

Een beetje terug lezen over dit onderwerp kan geen kwaad hoor: het is al eens eerder toegelicht.
In het begin van de site zijn heel veel hoezen doorgelaten die nu inderdaad als dubieus te boek staan.
Velen zijn in de loop der tijd verbeterd. De eisen zijn inmiddels wat hoger geworden.
Hoe je het ook went of keert blijft het mensen werk. De ene crew-member denkt er soms anders over dan de ander, dus ook dat kan verschillen. Soms glippen er dus dingen doorheen met wat voor reden ook. Terecht of onterecht.
Besef ook wel dat het allemaal mensen zijn die vrijwillig dit werk doen om de site voor iedereen leuk te maken, dus ook voor jou.

De toon die jij nu aanslaat motiveert mij nu totaal niet. Terwijl ik die hoes persoonlijk niet eens heb afgekeurd dus me ook niet verantwoordelijk zou hoeven te voelen.

Dit kan je heel anders aanpakken hoor.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Besef ook wel dat het allemaal mensen zijn die vrijwillig dit werk doen om de site voor iedereen leuk te maken, dus ook voor jou.

aERodynamIC schreef:

Een beetje terug lezen over dit onderwerp kan geen kwaad hoor: het is al eens eerder toegelicht.
In het begin van de site zijn heel veel hoezen doorgelaten die nu inderdaad als dubieus te boek staan.
Velen zijn in de loop der tijd verbeterd. De eisen zijn inmiddels wat hoger geworden.
Hoe je het ook went of keert blijft het mensen werk. De ene crew-member denkt er soms anders over dan de ander, dus ook dat kan verschillen. Soms glippen er dus dingen doorheen met wat voor reden ook. Terecht of onterecht.

De toon die jij nu aanslaat motiveert mij nu totaal niet. Terwijl ik die hoes persoonlijk niet eens heb afgekeurd dus me ook niet verantwoordelijk zou hoeven te voelen.

Dit kan je heel anders aanpakken hoor.

Bedankt voor je duidelijk antwoord , ik wist niet dat vroeger de criteria wat lager waren... En ik was zelf gewoon een beetje geërgerd, sorry voor mijn toon dan...

Ik hoop dat je beseft dat de toon (het zit in je nick ) het alleen maar erger maakte.
Als je zo je eigen zin er doorheen wilt drukken werkt dat niet positief, eerder het tegenovergestelde.

Nogmaals: we doen hier ons uiterste best om het iedereen naar de zin te maken.

Ik heb veel bewondering voor een aantal users hier die achter de schermen telkens van die oude plaatjes verbeteren (en het zijn er echt wel wat). Ook die zetten hun schouders eronder hier om het mooier te krijgen.
Jij gaat schreeuwen om een album dat een collega van mij hier blijkbaar niet goedkeurde. Besef dat je mensen daar mee kunt demotiveren (mij althans wel).

En die mensen die telkens verbeteren hier: dank!!! (mag wel eens gezegd worden, want ze doen het in alle stilte).

Maar excuses aanvaard hoor

Inderdaad, je hebt gelijk; ik zal mijn best doen om in het vervolg mijn steentje op een positieve manier bij te dragen aan deze site

Vanwege de tijdelijke toevoegstop is het misschien een goed idee als users zich storten op de rejections-lijst of het verbeteren van plaatjes.
Artiesten pagina's idem.

Werken we dat ook weer eens weg

aERodynamIC schreef:
Vanwege de tijdelijke toevoegstop is het misschien een goed idee als users zich storten op de rejections-lijst of het verbeteren van plaatjes.
Artiesten pagina's idem.

Werken we dat ook weer eens weg

Druk mee bezig maar sta wel te popelen om weer albums toe te voegen. Ik heb al vele albums gezien die MuMeriabel zijn.

groeten,
dynamo d

We zijn ons vast mentaal aan het voorbereiden op de enorme lading albums die straks gaan binnenkomen .

Marcel Jongeneel heeft de afgelopen tijd achter de schermen vrachten hoezen verbeterd.

Hij verdient vanaf deze plaats wel mijn complimenten daarvoor

Daar sluit ik me bij aan

me too, Marcel

Relax
De toevoeg sectie mag nu toch wel weer open ? ik heb nog wat albums om toe te voegen

Wanneer kunnen we weer toevoegen???

Neem een voorbeeld aan Marcel Jongeneel: die heeft zich aardig ingezet de afgelopen tijd

Wegens afwezigheid van (een deel van) de crew is het tot half augustus niet mogelijk om albums toe te voegen. Excuses voor het ongemak.

31 : 2 = 15,5 --> 16 Augustus

16 Augustus kun je weer toevoegen.

Ik geloof inderdaad morgen weer

Ik voel me wel onder druk gezet

Ik geloof dat ik morgen niet online ben

Gast
geplaatst: vandaag om 01:38 uur

geplaatst: vandaag om 01:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.