MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Exact dezelfde hoes als The Very Best of volume 1 1965-1976 maar dan met een witte hoes I.p.v zwart.

TEQUILA SUNRISE schreef:
Mis nog Golden Earring The Very Best Of volume 2 1976- 1988.
Kan iemand deze toevoegen?

Er staat een poging in de wachtrij!

Wie tijd / zin heeft: Misery Funk van Suff Daddy.

Ook deze staat te wachten op goedkeuring.

Even een vraag: als een extreme metal artiest in een keer met een pianoalbum op de proppen komt, mag dat worden toegevoegd of is dat met een omschrijving als modern klassiek bij voorbaat kansloos?

Somewhat Discernible Forms | First Days of Humanity - firstdaysofhumanity.bandcamp.com

Iemand die dit album wil toevoegen? Nigeriaanse highlife uit begin jaren 80, dat dit jaar op cd verscheen.

Nkem Njoku & Ozzobia Brothers* - Ozobia Special | Discogs

Ozobia Special | Nkem Njoku & Ozzobia Brothers | BBE - bbemusic.bandcamp.com

Dank bij voorbaat.

heartofsoul schreef:
Iemand die dit album wil toevoegen? Nigeriaanse highlife uit begin jaren 80, dat dit jaar op cd verscheen.

Nkem Njoku & Ozzobia Brothers* - Ozobia Special | Discogs

Ozobia Special | Nkem Njoku & Ozzobia Brothers | BBE - bbemusic.bandcamp.com

Dank bij voorbaat.

Ingediend....

DjFrankie (moderator)
B.Robertson schreef:
Even een vraag: als een extreme metal artiest in een keer met een pianoalbum op de proppen komt, mag dat worden toegevoegd of is dat met een omschrijving als modern klassiek bij voorbaat kansloos?

Somewhat Discernible Forms | First Days of Humanity - firstdaysofhumanity.bandcamp.com

Staan genoeg piano albums op de site, gewoon indienen. Genre neo klassiek

TEQUILA SUNRISE schreef:
Mis nog Golden Earring The Very Best Of volume 2 1976- 1988.
Kan iemand deze toevoegen?

Golden Earring - The Very Best Of, met dank aan CHIEP voor de finishing touch

Top, zet de plaat direct in mijn rotatielijst

Misschien is dit niet het juiste topic, maar hoe kunnen twee artiestenpagina's worden samengevoegd? Deze en deze zijn namelijk één en dezelfde band.

Dank.

Sir Spamalot (crew)
AOVV, opgelost: SVNTH aangemaakt als alias van Seventh Genocide: Seventh Genocide. Meer info: SVNTH - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com.

Heel erg bedankt, J.J. Wever

Fingerprintz - the best of: Bullet Proof Heart

Voor deze Brise post-punk band is eindelijk een compilatie op cd verschenen bij Rubellan Remasters.

Zie ook de websie van dit geweldige label voor veel andere new wave albums met extra tracks (bijv. Visage, Berlin, enz) Rubellan Remasters | New Wave and Obscure Music Reissues - rubellanremasters.com

Echo01 schreef:

Zie ook de websie van dit geweldige label voor veel andere new wave albums met extra tracks (bijv. Visage, Berlin, enz) Rubellan Remasters | New Wave and Obscure Music Reissues - rubellanremasters.com

Daar heb ik er ook wel een paar van, fijne uitgaves idd

Dank je wel. Overigens is de volledige naam vh label Rubellan Remasters (dus niet Rubellan).

Ik verbaasde me er zojuist over dat deze er nog niet op staat. Een 5-track maxi-single van U2 waarvan drie nummers nieuw waren ten tijde van de release in 1984. Kan/hoort dus op de site, lijkt me. Ik had het zelf willen doen, maar slaag er niet in een geschikte afbeelding te vinden (uitsluitend van de CD-single met dezelfde tracklisting die veel later verscheen, en dat willen we natuurlijk niet). Iemand die me hierbij kan helpen?

Thudd
Wie kan en wil het te verschijnen solo album van Matt Berninger toevoegen? Het gaat Serpetine Prison heten en komt uit op 2 oktober.

CHIEP (crew)
Thudd schreef:
Wie kan en wil het te verschijnen solo album van Matt Berninger toevoegen? Het gaat Serpetine Prison heten en komt uit op 2 oktober.
Van de gelekte preorder was het artwork niet groot genoeg (en zou die tracklist echt kloppen?).

gaucho: U2 - The Unforgettable Fire (1985)

Sir Spamalot (crew)
vigil, ingediend samen met Mark Kelly's Marathon Mark Kelly's Marathon - marathonsounds.com, ongetwijfeld ook "eentje voor jou".

Gast
geplaatst: vandaag om 20:11 uur

geplaatst: vandaag om 20:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.