MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Deze staat er volgens mij nog niet op

The Golden Years Of Dutch Pop Music: Nederbeat Classics (2017, Vinyl) | Discogs

Als iemand zin heeft?

Iemand die tijd en zin heeft om dit erg goede sixties soulalbum (UK) toe te voegen?

Herbie Goins & The Nightimers - No. 1 In Your Heart | Discogs

DjFrankie (moderator)
Bovenstaande 2 ingediend

en staan erop.

Deze staat nog niet op de site, vreemd genoeg deel 2 wel maar op deel 1 staan vrijwel alle klassiekers

24 Gouden Bladzijden Uit Wim Sonneveld's Liedjesalbum | Discogs

Kan iemand deze toevoegen: Hans Zimmer & Lorne Balfe - Rebuilding Paradise? Dank alvast.

BrotherJohn
Ik kan geen beter topic vinden om mijn vraag te plaatsen.

Moeten Pierre Moerlen's Gong en Gong niet samengevoegd worden tot dezelfde artiest? Op RateYourMusic staan beide discografieën onder dezelfde noemer (Gong).

Mssr Renard
BrotherJohn schreef:
Ik kan geen beter topic vinden om mijn vraag te plaatsen.

Moeten Pierre Moerlen's Gong en Gong niet samengevoegd worden tot dezelfde artiest? Op RateYourMusic staan beide discografieën onder dezelfde noemer (Gong).

Ik heb ze juist uit elkaar gehaald, met veel pijn en moeite.
Omdat het twee verschillende bands betreft.

Gong | Discography | Discogs

en

Pierre Moerlen's Gong | Discography | Discogs

Ik zou echt met klem willen vragen dit zo te laten, voor het weer een puinhoop wordt.

Bovendien staan ze op Rateyourmusic helemaal niet samengevoegd. De enige platen waarover een misverstand verstaat zijn de transitionele platen: Shamal en Expresso II

Op de hoes staat Gong, maar het zijn platen die de Pierre Moerlen's Gong-era inluiden.
Ik heb hier geloof ik een hele dag aan gezeten om het zo te krijgen zoals het er nu staat.

Als anderen per sé Shamal en Espresso II bij de Gong-discografie willen hebben, prima. Dan leg ik me daarbij neer.
Maar Gong en Pierre Moerlen's Gong samenvoegen, maakt er juist weer een gigantische bende van, en is al helemaal niet zoals Discogs en Rateyourmusic het aangeven.

BrotherJohn
Mssr Renard schreef:
(quote)

Ik heb ze juist uit elkaar gehaald, met veel pijn en moeite.
Omdat het twee verschillende bands betreft.

Gong | Discography | Discogs

en

Pierre Moerlen's Gong | Discography | Discogs

Ik zou echt met klem willen vragen dit zo te laten, voor het weer een puinhoop wordt

Ik las het toevallig net bij Gong - Expresso II. Dan zit het bij RateYourMusic (waar ik toch zelden registratiefouten zie) dus fout. Kennelijk hoef ik dan niet naar de discografie van Gong te luisteren maar alleen naar die van Pierre Moerlen's Gong (want wat ik daarvan hoorde bevalt goed).

Edit: De bandledenlijst van de andere Gong moet dan nog wel aangepast worden, want daar staat o.a. Pierre Moerlen nog tussen.

Mssr Renard
BrotherJohn schreef:

Edit: De bandledenlijst van de andere Gong moet dan nog wel aangepast worden, want daar staat o.a. Pierre Moerlen nog tussen.

Dat klopt, maar dat is ook uren werk.
Omdat ik de eerste Gong maar weinig aan vind, heb ik daar geen aandacht aan besteed.
Dat mag dan een Gong-fan doen.

Pierre Moerlen's Gong (de fusion-band) is ook een erg gave band. Het is ook pas vanaf Shamal/Espresso dat de band (mijns inziens) platen gaat maken, die erg lekker zijn.
Veel luisterplezier!

Ik voeg het LIVE album van Kim Mitchell ( ex Max Webster) toe:
1990 I Am a Wild Party (live)

Jijzelf?

stuff.htm - chrisduartegroupfans.org

500x518px en een grotere (of überhaupt andere) afbeelding kan ik niet vinden.

Mssr Renard
B.Robertson schreef:
(quote)

Jijzelf?

stuff.htm - chrisduartegroupfans.org

Zo, wat een lelijke, schreeuwerige website.
Ik zal eens kijken of ik tijd heb vandaag.
Dank je wel.
500x518px en een grotere (of überhaupt andere) afbeelding kan ik niet vinden.

Iemand die dit album van Ella Fitzgerald toe zou willen voegen?

Bij voorbaat dank.

Ella Fitzgerald - Ella Fitzgerald Sings Sweet Songs For Swingers (1959, Vinyl) | Discogs

heartofsoul, staat in de wachtrij.

Zou iemand Hello Operator - Hello Operator kunnen toevoegen?

Alvast bedankt!

Ik vroeg mij af of het toegestaan is om een re release toe te voegen? Ik bedoel een album dat volledig opnieuw wordt opgenomen en meestal zitten er extra tracks bij.

Wie zou er nog 2 reguliere albums van Barrabas willen toevoegen?
Het gaat om de albums uit 1977 en 1983. Dan is deze artiest compleet.
Alvast bedankt.

Barrabas | Discography | Discogs

Mssr Renard
Killeraapje schreef:
Ik vroeg mij af of het toegestaan is om een re release toe te voegen? Ik bedoel een album dat volledig opnieuw wordt opgenomen en meestal zitten er extra tracks bij.

Volledig opnieuw opgenomen is geen re-release maar een officiele release en mag een eigen entry.

Kan iemand deze toevoegen?

Hans Zimmer - Hillbilly Elegy.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:56 uur

geplaatst: vandaag om 10:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.