menu

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Don Cappuccino schreef:
Kan iemand deze releases toevoegen?

Hypnoskull - Rhythmusmaschine Eins - Zwei -> rhythmusmaschine eins - zwei | hypnoskull | ant-zen - ant-zen.bandcamp.com

[...]

Alvast bedankt!

In de wacht!

Ik heb nog wel tig verzamelaars in de collectie welke niet op Mume staan. Ik ga daar binnenkort ook wel eens voor zitten maar wellicht kan iemand me er nu al vast mee op gang helpen, het gaat om:

Pop Classics 1
Pop Classics 2

Eurodance arcade

Dance Box 3 (1996)

Dance Box 2 (1996)

Dance Box 1 (1995)

100% Reggae (1995)

Alvast bedankt

Zou iemand dit album willen toevoegen?

https://open.spotify.com/album/6bg165UUvtaD5FzNmJvy4f?si=8KPe-po8QLuQpP9ALa6ZsA

소소주담 by 차승민 [Cha Seungmin] / 오연경 [Oh Yeonkyeong] (Album): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com

RYM link en Spotify link.

Qua genre wellicht Avant-garde / Folk. En dus Zuid-Korea als land. Artiesten zijn Seungmin Cha en Yeonkyeong Oh. Ik merk dat van die eerste al een album op de site staat, maar dan ook onder een duetnaam en de artiest staat er nog niet solo op: Seungmin Cha / Sunjae Lee - Wind Cold (2014) - MusicMeter.nl

Ik zie verder dat er geen afbeelding te vinden is op google, enkel een 350x350 van RYM.

Nog een probleem zijn alle track nummers die je wellicht handmatig gaat moeten kopieren van RYM.

Kan iemand deze drie scores toevoegen? Dank alvast!

Trent Reznor & Atticus Ross - Watchmen: Volume 2
Trent Reznor & Atticus Ross - Watchmen: Volume 3
Trent Reznor & Atticus Ross - Waves

thomzi50 schreef:
Kan iemand deze drie scores toevoegen? Dank alvast!

Trent Reznor & Atticus Ross - Watchmen: Volume 2
Trent Reznor & Atticus Ross - Watchmen: Volume 3
Trent Reznor & Atticus Ross - Waves

In de wacht!

TornadoEF5 schreef:
Zou iemand dit album willen toevoegen?

https://open.spotify.com/album/6bg165UUvtaD5FzNmJvy4f?si=8KPe-po8QLuQpP9ALa6ZsA

소소주담 by 차승민 [Cha Seungmin] / 오연경 [Oh Yeonkyeong] (Album): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com

RYM link en Spotify link.

Qua genre wellicht Avant-garde / Folk. En dus Zuid-Korea als land. Artiesten zijn Seungmin Cha en Yeonkyeong Oh. Ik merk dat van die eerste al een album op de site staat, maar dan ook onder een duetnaam en de artiest staat er nog niet solo op: Seungmin Cha / Sunjae Lee - Wind Cold (2014) - MusicMeter.nl

Ik zie verder dat er geen afbeelding te vinden is op google, enkel een 350x350 van RYM.

Nog een probleem zijn alle track nummers die je wellicht handmatig gaat moeten kopieren van RYM.

In de wacht!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:38 uur

geplaatst: vandaag om 22:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.