menu

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

avatar van madmadder
vat gëlénva!!! | Trhä - trha.bandcamp.com

Iemand zin om deze toe te voegen? De muziek is minstens zo gezellig als de hoes!

avatar van AOVV
madmadder schreef:
vat gëlénva!!! | Trhä - trha.bandcamp.com

Iemand zin om deze toe te voegen? De muziek is minstens zo gezellig als de hoes!


Staat in de wacht. Zijn andere meesterwerkjes ook al gehoord? Dan probeer ik die ook toe te voegen.

avatar van madmadder
AOVV schreef:
(quote)


Staat in de wacht. Zijn andere meesterwerkjes ook al gehoord? Dan probeer ik die ook toe te voegen.


Haha, nee nog niet, maar wie weet luister ik die andere 2022-releases ook wel eens als ik nog meer zin heb in brak klinkende black metal (het is bijna kunst dat je muziek anno 2022 zo slecht kunt laten klinken ).


avatar van heartofsoul
Wie heeft zin om deze compilatie toe te voegen van Jimmy McGriff?

https://www.discogs.com/release/1961611-Jimmy-McGriff-Dig-On-It

Dank bij voorbaat!


Kan iemand het debuutalbum van Tristan aanvullen?
Wellif genaamd.

Onbegrijpelijk dat het er nog niet opstaat. 1 van de grootste talenten van ons land...



avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)

Ik vrees dat dat dit een boxset van heruitgaves van eerder uitgebrachte albums is, die in deze hoedanigheid helaas niet op de site mag!



gerre schreef:
Kan iemand het debuutalbum van Tristan aanvullen?
Wellif genaamd.

Onbegrijpelijk dat het er nog niet opstaat. 1 van de grootste talenten van ons land...

Iemand aub?!
Kan ik zelf iets doe,iets linken?

Het is niet dat Tristan obscuur is eh..Verbaasd dat het niet op deze site staat. Haar vroegere ep's wel.

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
gerre schreef:
(quote)

Iemand aub?!
Kan ik zelf iets doe,iets linken?

Het is niet dat Tristan obscuur is eh..Verbaasd dat het niet op deze site staat. Haar vroegere ep's wel.

Ik had hem vanochtend willen toevoegen, maar hij staat al in iemands wachtrij! Iemand is er dus mee bezig


avatar van D-REX
Kan iemand deze Finse rockband toevoegen a.u.b. ? Stråle | Discography | Discogs

avatar van Mausie
Mausie (crew)
D-REX schreef:
Kan iemand deze Finse rockband toevoegen a.u.b. ? Stråle | Discography | Discogs

Staat in de wachtrij!



avatar van thomzi50
Kan iemand Mac - Son of the City toevoegen? Dank alvast!

avatar van Rogyros
Is het mogelijk dat Crosby Stills & Nash - Unplugged in Japan (CD) (2021) - imusic.co wordt toegevoegd? Hij staat inmiddels op Spotify en is ook als cd uitgegeven.

avatar van heartofsoul
Heeft iemand zin om dit album toe te voegen?

https://www.discogs.com/release/6164480-The-Tony-Jackson-Group-Watch-Your-Step

Tony Jackson was in de oorspronkelijke bezetting de bassist van The Searchers, en hij zong ook op hun eerste hits, maar al in 1964 verliet hij de groep.

Bedankt alvast!

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
Rogyros schreef:
Is het mogelijk dat Crosby Stills & Nash - Unplugged in Japan (CD) (2021) - imusic.co wordt toegevoegd? Hij staat inmiddels op Spotify en is ook als cd uitgegeven.

Dat is waarschijnlijk een bootleg, getuige de releases van het label die op Discogs te vinden zijn:
Wicker Man Label | Releases | Discogs

Dan zou het niet mogen, helaas!

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
thomzi50 schreef:
Kan iemand Mac - Son of the City toevoegen? Dank alvast!

Staat er inmiddels op!

Mac - Son of the City (2022) - MusicMeter.nl

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
heartofsoul schreef:
Heeft iemand zin om dit album toe te voegen?

https://www.discogs.com/release/6164480-The-Tony-Jackson-Group-Watch-Your-Step

Tony Jackson was in de oorspronkelijke bezetting de bassist van The Searchers, en hij zong ook op hun eerste hits, maar al in 1964 verliet hij de groep.

Bedankt alvast!

Alstu!

The Tony Jackson Group - Watch Your Step! (2004) - MusicMeter.nl



avatar van heartofsoul


Wederom bedankt voor het toevoegen WhoAmI. Berichtje bij het album volgt nog.


Gast
geplaatst: vandaag om 10:37 uur

geplaatst: vandaag om 10:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.