MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
WhoAmI (crew)
Silky & Smooth schreef:
(quote)

Thanks! Zag hem net nog niet bij zijn pagina staan. Stond hij in de wachtrij?

Zie je hem nu wel? Als crewlid heb je geen wachtrij, dus daar stond-ie niet in.

WhoAmI schreef:
(quote)

Zie je hem nu wel? Als crewlid heb je geen wachtrij, dus daar stond-ie niet in.

Yes, zat naar de releasedatum te kijken i.p.v. de toevoegingsdatum... nogmaals bedankt!

CHIEP (crew)
Hoes te klein of te onscherp? Dan kan Upload Image to Sharpen & Upscale it - Cutout.Pro met z'n AI een oplossing bieden (let op: soms poetst hij ook te veel op, het gaat dus niet elke keer goed (en ik heb mij er nog niet meer "geavanceerd" in verdiept)).
Wanneer je een gratis account aanmaakt, kan je hier eindeloos afbeeldingen tot ongeveer 750*750 downloaden (voor grotere versies wordt er met credits gewerkt).

Wil iemand de nieuwe plaat van Maebe toevoegen? Rebirth. Relive. Repeat.

Alvast bedankt!

Supersid schreef:
Wil iemand de nieuwe plaat van Maebe toevoegen? Rebirth. Relive. Repeat.

Alvast bedankt!

Maebe - Rebirth. Relive. Repeat. (2023) - MusicMeter.nl

Iemand zin om de discografie van Kader Terhanine te openen / te vervolledigen?

Geweldige Touareg bluesrock a la Tinariwen

Mag Dom Colme -dans les cordes toegevoegd worden?

Supersid schreef:
Iemand zin om de discografie van Kader Terhanine te openen / te vervolledigen?

Geweldige Touareg bluesrock a la Tinariwen

Verzoek ingediend (betreft album Ikewane)....

J.J. Wever schreef:
(quote)

Verzoek ingediend (betreft album Ikewane)....

Kader Tarhanine - Ikewane (2019) - MusicMeter.nl

Zou iemand deze fantastische box willen toevoegen?

Boogie Woogie

Cover

WhoAmI (crew)
Shaky schreef:
Zou iemand deze fantastische box willen toevoegen?

Boogie Woogie

Cover

Alstu!
Boogie Woogie (1985) - MusicMeter.nl

Mogen recordstoreday releases er op of niet meer? Ik meen dat er wat over op de wiki stond maar ik kan het niet meer vinden.

WhoAmI (crew)
trebremmit schreef:
Mogen recordstoreday releases er op of niet meer? Ik meen dat er wat over op de wiki stond maar ik kan het niet meer vinden.

Jazeker! Er was eerder een restrictie dat het om (onder meer) niet eerder uitgebracht materiaal moest gaan, maar dat is sinds RSD dit jaar opgeheven.

Dank!
Het plaatje bij een van de twee is niet helemaal goed gegaan, maar dat kunnen we wel weer aanpassen

Verzoekplaatje!

Wink - wholehearted

Volgens mij niet op discogs maar wel op:

‎Wholehearted by Wink on Apple Music - music.apple.com

- amazon.com

En Spotify

Mssr Renard
CHIEP schreef:
Hoes te klein of te onscherp? Dan kan Upload Image to Sharpen & Upscale it - Cutout.Pro met z'n AI een oplossing bieden (let op: soms poetst hij ook te veel op, het gaat dus niet elke keer goed (en ik heb mij er nog niet meer "geavanceerd" in verdiept)).
Wanneer je een gratis account aanmaakt, kan je hier eindeloos afbeeldingen tot ongeveer 750*750 downloaden (voor grotere versies wordt er met credits gewerkt).

Bump. Een goede web-based tool om plaatjes makkelijk en goed te bewerken.

Zou iemand het zeer fijne plaatje "L' Appel Du Vide" van Space Coke willen toevoegen? Zeer veel dank!

Mssr Renard
Ik heb voor het eerst sinds 2008 een verzoek. Ik krijg de hoes echt niet goed hiervan. Ik heb de lp vandaag gekocht, dus kan zelf een foto maken, maar mijn hoes is niet zo heel gaaf. Iemand die met een foto-programma de hoes wat mooier kan krijgen?

Nota bene: het is een Muse-plaat, dus nooit reissued, alleen op lp verkrijgbaar en niet op streamingplatforms (dat scheelt zoeken).

https://www.discogs.com/release/2673048-David-Schnitter-Invitation

https://i.discogs.com/2314UKxHuJEE1PnvA5Twf9Tf_ZTpRdAj1G-0kSFNxAU/rs:fit/g:sm/q:90/h:592/w:600/czM6Ly9kaXNjb2dz/LWRhdGFiYXNlLWlt/YWdlcy9SLTI2NzMw/NDgtMTU5MTk3NTk3/MS02ODE0LmpwZWc.jpeg

Gast
geplaatst: vandaag om 07:44 uur

geplaatst: vandaag om 07:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.