MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Fleurie - Supertropicali

Ik vind geen afbeelding groter dan 600x600.

Kan er iemand "Oceans in The sky" van Steve Kuhn toevoegen? Alvast bedankt!

DjFrankie (moderator)
Supersid schreef:
Kan er iemand "Oceans in The sky" van Steve Kuhn toevoegen? Alvast bedankt!

Steve Kuhn, Miroslav Vitous, Aldo Romano - Oceans in the Sky (1990) - MusicMeter.nl

thomzi50 schreef:
Kan iemand toevoegen:

Nicolas Britell - Don't Look Up
Nicolas Britell - Cruella
Nicolas Britell - Carmen

Staan er nu op.

Volgens mij is deze ooit wel op de site geweest en kan Ik het nu niet terugvinden. Kan het weer geplaatst worden?

Various – The Sue Records Story

Label: EMI – SUEBOX1, EMI – 7243 8 28093 2 6

EttaJamesBrown schreef:
Volgens mij is deze ooit wel op de site geweest en kan Ik het nu niet terugvinden. Kan het weer geplaatst worden?

Various – The Sue Records Story

Label: EMI – SUEBOX1, EMI – 7243 8 28093 2 6

Bedoel je deze?

The Sue Records Story (2004) - MusicMeter.nl

Ja! Met zoeken op Sue kwam ik er niet. Met zoeken op een artiestennaam (bv Inez Foxx) lukte het ook niet.

Op basis van eigen stemmen ook niet, maar dat komt vast omdat ik zocht op een ander jaar van uitgifte. De 2004 klopt niet. Ik ken de box al sinds 1994.

Dank

Iemand die de geweldige box Written In Their Souls "The Stax Songwriters Demos" wil toevoegen
Various Artists - Written In Their Soul: The Stax Songwriter Demos (CD), various... | bol.com

b.v.d.

thelion schreef:
Iemand die de geweldige box Written In Their Souls "The Stax Songwriters Demos" wil toevoegen
Various Artists - Written In Their Soul: The Stax Songwriter Demos (CD), various... | bol.com

b.v.d.

Verzoek ingediend....

Verzoekje:

Disaster | ostraca - ostraca.bandcamp.com

Iemand zin om deze toe te voegen? Bedankt alvast.

CHIEP (crew)

Is het mogelijk om bij Entombed A.D. - Bowels of Earth, het bonusnummer Back at the funny farm toe te voegen?
Is een nummer van Motorhead

Bedankt

smoozycat schreef:
Is het mogelijk om bij Entombed A.D. - Bowels of Earth, het bonusnummer Back at the funny farm toe te voegen?
Is een nummer van Motorhead

Bedankt

Deze kan je zelf toevoegen door op 'Corrigeren' te klikken. Graag bron vermelden van de bonustrack.

De laatste tijd heb ik wat moeite met het vinden van covers met de juiste afmetingen of kan ik ze alleen in een verkeerd formaat opslaan. Ik zou graag het nieuwe dubbelalbum van Blutengel willen toevoegen.

Als iemand dit zou kunnen doen, dat zou heel fijn zijn.

https://www.discogs.com/release/27052785-Blutengel-UnSterblich-Our-Souls-Will-Never-Die

Veel dank!

Killeraapje schreef:
De laatste tijd heb ik wat moeite met het vinden van covers met de juiste afmetingen of kan ik ze alleen in een verkeerd formaat opslaan. Ik zou graag het nieuwe dubbelalbum van Blutengel willen toevoegen.

Als iemand dit zou kunnen doen, dat zou heel fijn zijn.

https://www.discogs.com/release/27052785-Blutengel-UnSterblich-Our-Souls-Will-Never-Die

Veel dank!

Zie iTunes, daar hebben ze bijna altijd goede hoezen. Heb hem er opgezet: Blutengel - Un:Sterblich (2023) - MusicMeter.nl

Mausie schreef:
(quote)

Zie iTunes, daar hebben ze bijna altijd goede hoezen. Heb hem er opgezet: Blutengel - Un:Sterblich (2023) - MusicMeter.nl

Veel dank voor de hulp en veel dank voor de tip!

Thanks! Zag hem net nog niet bij zijn pagina staan. Stond hij in de wachtrij?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:16 uur

geplaatst: vandaag om 14:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.