MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Mausie schreef:
(quote)

Is volgens mij nog niet uitgebracht?

Inmiddels wel. Als iemand 'm kan toevoegen, Trent Reznor & Atticus Ross - The Killer dus, heel graag.

thomzi50 schreef:
(quote)

Inmiddels wel. Als iemand 'm kan toevoegen, Trent Reznor & Atticus Ross - The Killer dus, heel graag.

Had ik inmiddels al gedaan

Trent Reznor & Atticus Ross - The Killer (2023) - MusicMeter.nl

Kan iemand zo vriendelijk zijn om het nieuwe album van Bring me the Horizon toe te voegen. Heet volgens mij Nex Gen, verschijnt in 2024.
BVD!!

WhoAmI (crew)
musician schreef:
Kan iemand zo vriendelijk zijn om het nieuwe album van Bring me the Horizon toe te voegen. Heet volgens mij Nex Gen, verschijnt in 2024.
BVD!!

Voor zover ik weet is daar de tracklist nog niet van bekend, helaas.

Ok dank. Dan houden we het in ieder geval in de gaten!

Er staat nog nauwelijks iets van Stephen Cummings op deze site, zou iemand (in ieder geval) even naar deze kunnen kijken?

Lovetown (album) - Wikipedia - en.m.wikipedia.org
Just a moment... - discogs.com

Alvast bedankt!

Ik niet

Teleurstellend!

Kan het album "Resurrection" van Marcel Coenen toegevoegd worden?
Hij is pas uitgekomen
Bedankt alvast

smoozycat schreef:
Kan het album "Resurrection" van Marcel Coenen toegevoegd worden?
Hij is pas uitgekomen
Bedankt alvast

Marcel Coenen - Resurrection (2023) - MusicMeter.nl

Mssr Renard
Mijn wachtrij is leeg,maar ik weet 100% zeker dat ik gisteren Warchild II van Jethro Tull heb toegevoegd. Hoe zit dit?

Dank je Mausie! Ik dacht even dat hij er dus al op stond en ik hem niet kon vinden maar je hebt hem met de snelheid van een bliksem toegevoegd!

Mssr Renard
Mssr Renard schreef:
Mijn wachtrij is leeg,maar ik weet 100% zeker dat ik gisteren Warchild II van Jethro Tull heb toegevoegd. Hoe zit dit?

bump

vigil schreef:
Er staat nog nauwelijks iets van Stephen Cummings op deze site, zou iemand (in ieder geval) even naar deze kunnen kijken?

Lovetown (album) - Wikipedia - en.m.wikipedia.org
Just a moment... - discogs.com

Alvast bedankt!

Bump

En gelijk een ander verzoekje:

So Clear | The Cathodes - thecathodes.bandcamp.com

Hey, een vraagje: als ik een mixtape wil toevoegen, onder wat voor albumtype valt dit dan?

HoldUp schreef:
Hey, een vraagje: als ik een mixtape wil toevoegen, onder wat voor albumtype valt dit dan?

Een mixtape valt onder verzamel (nieuwe tracks) volgens de wiki

Mssr Renard schreef:

Zegt ons niets, mss werd je verbinding verbroken tijdens het toevoegen of iets dergelijks?

Mssr Renard
Mausie schreef:
(quote)

Zegt ons niets, mss werd je verbinding verbroken tijdens het toevoegen of iets dergelijks?

Het zat zo: maanden geleden voegde ik jem toe, maar was de releasedate onduidelijk. Ik gaf yoen aan hem maar af te keuren en te verwijderen.

Vrijdag/donderdag voegde ik hem toe en kreeg ik de melding dat de plaat al bij de afgekeurde toevoegingen stond. Ik klikte erop en alle velden werden automatisch ingevuld, ik hoefde alleen de notes in te vullen en op okay te drukken.

Toen ik dat deed, was de toevoeging totaal verdwenen. Ik wilde hem opnieuw toevoegen,maar kreeg daarop de melding dat hij in de wachtrij staat.

Nu heb ik heb hem maar volledig opnieuw toegevoegd en alle waarschuwingen weggeklikt. Maar nu zien jullie de toevoeging nog niet?

Dat is heel erg vaag allemaal

Mssr Renard schreef:
(quote)

Het zat zo: maanden geleden voegde ik jem toe, maar was de releasedate onduidelijk. Ik gaf yoen aan hem maar af te keuren en te verwijderen.

Vrijdag/donderdag voegde ik hem toe en kreeg ik de melding dat de plaat al bij de afgekeurde toevoegingen stond. Ik klikte erop en alle velden werden automatisch ingevuld, ik hoefde alleen de notes in te vullen en op okay te drukken.

Toen ik dat deed, was de toevoeging totaal verdwenen. Ik wilde hem opnieuw toevoegen,maar kreeg daarop de melding dat hij in de wachtrij staat.

Nu heb ik heb hem maar volledig opnieuw toegevoegd en alle waarschuwingen weggeklikt. Maar nu zien jullie de toevoeging nog niet?

Dat is heel erg vaag allemaal

Dat van de eerdere toevoeging enzo zegt mij niks. Maar je laatste toevoeging staat gewoon in de wachtrij zie ik

Koen St schreef:
(quote)

Een mixtape valt onder verzamel (nieuwe tracks) volgens de wiki

Okay, dankje!

Zou iemand het titelloze debuutalbum van Förbittring willen toevoegen? Dat is een Belgische band op het label Genet Records...

Supersid schreef:
Zou iemand het titelloze debuutalbum van Förbittring willen toevoegen? Dat is een Belgische band op het label Genet Records...

Förbittring - Förbittring (2023) - MusicMeter.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.