MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Het Finse duo Maustetytöt, dat wereldberoemd is geworden door hun optreden in de film Fallen Leaves, staat niet op deze site.

Sir Spamalot (crew)
De Filosoof schreef:
Het Finse duo Maustetytöt, dat wereldberoemd is geworden door hun optreden in de film Fallen Leaves, staat niet op deze site.

Astemblieft: Maustetytöt - MusicMeter.nl.

AOR_Lover
Het valt me op dat er door sommige crewleden strenger wordt gekeken naar toevoegingen dan anderen. Op zich is dat logisch, we hebben allemaal onze eigen interpretatie, maar toch. Soms mag een album niet op de site omdat deze maar via één bron bijvoorbeeld te vinden is. Sommige crewleden zijn dan wat soepeler. Ik vergelijk het met voetbal. Bij een scheidsrechter die soms de regels wat losser interpreteert is de wedstrijd vaak boeiender om te zien en is het respect ook vaak groter naar de leidsman dan wanneer je alles kapot fluit omdat de "regels" nu eenmaal zo zijn. Ik weet niet of ik het hier op het juiste platform heb gezet maar daar weet vast wel iemand die de regels strak hanteert het antwoord op.

AOR_Lover
Van de Japanse metalband Alice in the Hole! staat nog niets op de site. Voor de liefhebber. Er staan veel EP's tussen dat weerhoudt mij er van deze toe te voegen.
Alice in the Hole! - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com

WhoAmI (crew)
AOR_Lover Wanneer het gaat om een EP (want daar is volgens mij waar je op doelt) zijn de regels volgens mij vrij eenvoudig. Is er een link van artiest of label zelf om handen, dan is het sowieso prima. Wanneer dat niet zo is, is het toch echt aan jou om twee bronnen uit onze lijst te vinden: zie de Wiki.

Wanneer dit niet zo is, is het meestal in orde als er genoeg nieuws op je toevoeging staat: zeg maar drie nummers. Want singles mogen er bij drie nieuwe nummers ook op. Dit heb ik je ook gezegd.
Als er geen drie nieuwe nummers op te vinden zijn, en het zou geen EP zijn, dan vraag ik me ook af of het binnen de regels zou (moeten) vallen. Maar goed, we zijn nooit tot die discussie geraakt doordat het ervoor al strandde.

Wat jij tegen me hebt gezegd, is dat ik het klakkeloos van je moet aannemen dat het correct is. Je zou een autoriteit zijn, want zus en zo. Je wilt dan zonder bronnen iets toevoegen. Daar heb ik iets op tegen. Ik behandel het commentaar van toevoegers zoveel als mogelijk gelijkwaardig. Wat is daar op tegen? Ik moet ook wat te controleren hebben, anders wordt het een zooitje. Maar ik ga niet zelf checken wat een EP is, welke nummers nieuw zijn, etc.: dat is aan jou. Dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat je nu echt wilt.

Je kunt het geen leuke regel vinden, maar ik weet niet hoe we het leuker voor je kunnen maken. Ik heb voldoende concessies voor je geprobeerd te maken.

Wat ik bovenal flauw vind van je, is dat je doet alsof ik onnodig streng tegen je ben, terwijl ik meermaals mijn hulp aan je heb aangeboden. Vraag om mijn hulp en ik geef je die. Maar daar ben je nooit op ingegaan. Dat ik mijn hulp aanbied geldt overigens voor iedereen. Dat vergeet je dan wel erbij te vermelden. Jij maakt de drastische keus om geheel te stoppen met toevoegen, in plaats van in te gaan op mijn aanbod om hulp. Je zou een probleem met mij hebben, maar je hebt in werkelijkheid een probleem met de regels.

Nu heb ik alhier gereïtereerd wat ik je al meermaals per PM heb vermeld. Ik vind het namelijk wel netjes dat beide kanten van een verhaal een plaats krijgen hier.

Ik hoop dat je veel plezier houdt aan het toevoegen, en dat je voortaan eerst op mijn aanbod om hulp ingaat dan dat je hier eenzijdige berichten gaat plaatsen. Ik vind dat echt behoorlijk jammer.

Een heel prettige dag toegewenst, ook aan alle andere toevoegers!

Kan ik deze laten toevoegen: Opkomende nashvillequeen Meg Mcree haar "history of heartbreak" EP

‎History of Heartbreak - EP - Album by Meg McRee - Apple Music - music.apple.com

Ik zie dat haar LP "Is it just me?" van 2023 er ook niet opstaat.

‎Is It Just Me? - Album by Meg McRee - Apple Music - music.apple.com

AOR_Lover

Zou iemand deze plaat willen toevoegen? Alvast grote dank!
Elsiane | E L S I A N E - elsiane.bandcamp.com

Iemand die zin heeft de drie studioalbums van What Is Your Name toe te voegen? Alvast een dikke dankjewel!

what is your name? Albums: songs, discography, biography, and listening guide - Rate Your Music - rateyourmusic.com

Wil 1 of andere goede ziel de platen "Cellar Overdose" en "Inside Outside" van Electric Moon toevoegen? Het universum alsook ondergetekende danken u

vigil schreef:
Zo'n beetje vandaag komt de volgende EP uit, alle 4 de enorme hits bij elkaar.

Ronde | Four | Kroese Online - kroese-online.nl

Four (10Inch LP) - RONDÉ | Platenzaak.nl

Zou iemand die kunnen/willen toevoegen?

Ik kan geen goede bronnen vinden dat dit daadwerkelijk een EP is, op andere plekken spreekt men namelijk van een single.

Mausie schreef:
(quote)

Ik kan geen goede bronnen vinden dat dit daadwerkelijk een EP is, op andere plekken spreekt men namelijk van een single.

Die nrs die er op staan zijn al lang stuk voor stuk op single uitgebracht, dan zou het nog eerder een mini-verzamelalbum dan een single

De 4 nummers zijn verder ook nergens eerder op uitgebracht dat is ook een criteria toch?

Nou ja, ik hoop dat t lukt!

Wil iemand Sven Hammond Big Band - Sven Hammond Big Band Plays Ray Charles (Live At North Sea Jazz) toevoegen.
CD Sven Hammond Big Band plays Ray Charles Live @ North Sea Jazz - CD - Music - Sven Hammond - svenhammond.merchstore.nl

B.V.D

vigil schreef:
(quote)

Die nrs die er op staan zijn al lang stuk voor stuk op single uitgebracht, dan zou het nog eerder een mini-verzamelalbum dan een single

De 4 nummers zijn verder ook nergens eerder op uitgebracht dat is ook een criteria toch?

Nou ja, ik hoop dat t lukt!

Ze zijn allemaal al als single uitgebracht, dus ook aan die regel voldoet het niet helaas.

ArthurDZ schreef:
Iemand die zin heeft de drie studioalbums van What Is Your Name toe te voegen? Alvast een dikke dankjewel!

what is your name? Albums: songs, discography, biography, and listening guide - Rate Your Music - rateyourmusic.com

Staan er nu op

Supersid schreef:
Wil 1 of andere goede ziel de platen "Cellar Overdose" en "Inside Outside" van Electric Moon toevoegen? Het universum alsook ondergetekende danken u

Electric Moon - Cellar Overdose (2019) - MusicMeter.nl
Electric Moon - Innside Outside (2014) - MusicMeter.nl

Iemand zin in een uitdaging?

December - 33

33 - CD - December - musicglue.com

Alvast bedankt voor t checken

WhoAmI (crew)
vigil schreef:
Iemand zin in een uitdaging?

December - 33

33 - CD - December - musicglue.com

Alvast bedankt voor t checken

Alstu!

December - 33 (2017) - MusicMeter.nl

Goed verzoekje gezien de tijd van het jaar

Iemand zin en tijd om nog wat oude soul en funk albums toe te voegen, teneinde diverse discografieen wat completer te maken?
Betreft allemaal reguliere albums en 1 live-album:

Edwin Starr:
Just a moment... - discogs.com

The Floaters (als The Floaters & Shu-Ga):

The Hues Corporation:

Harold Melvin & The Blue Notes:

Bij voorbaat hartelijk dank weer!

Edit: De links lijken niet te kloppen (allemaal dezelfde?), maar kloppen toch wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:15 uur

geplaatst: vandaag om 12:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.