De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2004, 19:54 uur
Yekezz schreef
tab tab tijd tab tijd tab tab titel tab tab tijd tab tijd tab tab titel tab tab
tab tab tijd tab tijd tab tab titel tab tab tijd tab tijd tab tab titel tab tab
Dat vat mijn leven perfect samen!

0
geplaatst: 14 maart 2004, 20:35 uur
gotti schreef:
bij De Site > Algemeen > Goeie cover vinden:
Ik heb net de live cd van Eels "Oh What A Beautiful Morning" toegevoegd, maar ik heb er alleen nog geen goeie cover voor. Weet iemand er één te vinden, waar je dan ook goed de afmetingen van in kan stellen. Ik heb tot nu toe alleen nog maar erg kleine gevonden en die worden dan erg lelijk. Bij voorbaat dank.
bij De Site > Algemeen > Goeie cover vinden:
Ik heb net de live cd van Eels "Oh What A Beautiful Morning" toegevoegd, maar ik heb er alleen nog geen goeie cover voor. Weet iemand er één te vinden, waar je dan ook goed de afmetingen van in kan stellen. Ik heb tot nu toe alleen nog maar erg kleine gevonden en die worden dan erg lelijk. Bij voorbaat dank.

0
geplaatst: 15 maart 2004, 16:20 uur
Plaats ook is wat albums van de Counting Crows... Alleen August is er, and everything after die nog niet
. Recovering The Satellites hoort eigenlijk ook wel in m'n top 10 
. Recovering The Satellites hoort eigenlijk ook wel in m'n top 10 
0
geplaatst: 15 maart 2004, 16:33 uur
0
geplaatst: 15 maart 2004, 17:45 uur
In aanvulling op Yekezzez's goede tips:
je kan ook de tekst (titels e.d) selecteren en meteen naar MM verslepen

0
geplaatst: 15 maart 2004, 21:10 uur
manic schreef:
In aanvulling op Yekezzez's goede tips:
Werkt toch niet zo lekker als je ook tijd moet toevoegen. Voor mijn gevoel gaat tab tab titel tab tab tijd iets sneller. Dat wil zeggen voor mijn gevoel.In aanvulling op Yekezzez's goede tips:

0
geplaatst: 15 maart 2004, 22:29 uur
yekezzez schreef:
Dat laatste is in elk geval beter wat betreft RSI-risico. En het klinkt ook veel leuker als je het uitspreekt (quote)
Werkt toch niet zo lekker als je ook tijd moet toevoegen. Voor mijn gevoel gaat tab tab titel tab tab tijd iets sneller. Dat wil zeggen voor mijn gevoel.
0
geplaatst: 15 maart 2004, 22:47 uur
Ik had hem inmiddels al gevonden, maar toch bedankt voor het zoeken..
0
geplaatst: 17 maart 2004, 23:19 uur
Ik heb een plaatje van Amazon afgehaald en geresized met Irfanview, maar nu is ie 197 bij 200 pixels. Wat nu!?
0
geplaatst: 17 maart 2004, 23:24 uur
Het menu: Image > Resize/Resample.
Onderaan 'Preserve aspect ratio' ontvinken en bij width en height 200 invoeren.
Onderaan 'Preserve aspect ratio' ontvinken en bij width en height 200 invoeren.
0
geplaatst: 17 maart 2004, 23:53 uur
Ik heb inmiddels mijn eerste album toegevoegd. 
Zou er trouwens niet nog een categorie 'electronica' bijgemaakt kunnen worden? Ik wil graag Aphex Twin's SAWII toevoegen, maar om die nou onder de categorie dance te zetten...

Zou er trouwens niet nog een categorie 'electronica' bijgemaakt kunnen worden? Ik wil graag Aphex Twin's SAWII toevoegen, maar om die nou onder de categorie dance te zetten...
0
geplaatst: 18 maart 2004, 16:33 uur
Even een vraag, ik wilde net een hoes toevoegen, netjes 200 bij 200, blijkt ie 32 kb te zijn. Dat was de eerste keer na 120 toevoegingen. Komt dit vaker voor?
0
geplaatst: 18 maart 2004, 16:38 uur
Ja, dan moet je de resolutie veranderen. Of - net als bij mij - de kwaliteit verminderen tijdens het saven. Ik gebruik trouwens Irfanview.
0
geplaatst: 18 maart 2004, 18:03 uur
Als je de resolutie verandert wordt ie niet meer geaccepteerd, het plaatje moet nl. een resolutie van 200x200 hebben.
Dance wordt (nogmaals) NIET verder opgesplitst
Dance wordt (nogmaals) NIET verder opgesplitst
0
titan (crew)
geplaatst: 18 maart 2004, 18:24 uur
Avant-garde is experimentele muziek, waarbij de makers zich niet laten beperken door wetmatigheden in de muziek (zoals couplet-refrein-couplet, bruggetjes e.d.). Vaak wordt gewerkt met onorthodoxe instrumenten (staalpercussie, analoge electronica) en worden combinaties gemaakt van genres die op het eerste gezicht ver uit elkaar liggen.
0
geplaatst: 18 maart 2004, 18:37 uur
Het valt me tegen om goede plaatjes van albumhoezen van Nederlandse bands (Zea, Meindert Talma, Solbakken, Templo Diez, Seedling, ...) te vinden. Jammer, want we raken wel erg ondervertegenwoordigd hier terwijl we zoveel godsgruwelijk leuke bands hebben.
0
geplaatst: 18 maart 2004, 19:05 uur
Probeer www.coveruniverse.com eens Yak, daar kan je misschien wel wat vinden. Ik weet trouwens niet of dat soort sites illegaal zijn, mocht dat wel zo zijn dan verwijder ik dit bericht wel weer.
0
geplaatst: 18 maart 2004, 19:38 uur
Ik zal ook nog wat NL bands toevoegen (Alabamah Kids, Bep, Mauser Fk, Crowbar, Jam Jar)... we komen er wel Yak 

0
geplaatst: 18 maart 2004, 20:24 uur
Daan schreef:
Ja, dan moet je de resolutie veranderen. Of - net als bij mij - de kwaliteit verminderen tijdens het saven. Ik gebruik trouwens Irfanview.
Ik heb inderdaad de kwaliteit veranderd, maar het viel me gewoon op dat zo'n klein plaatje naar verhouding zo "zwaar" kan zijn.
0
geplaatst: 18 maart 2004, 22:08 uur
Ik heb een klein vraagje: moet de lengte van een liedje nu echt erop staan ? Ik zoek namelijk naar de duur van nummers van 't Hof van Commerce' maar die zijn echt niet te vinden !
0
geplaatst: 18 maart 2004, 22:10 uur
Melkor schreef:
Ik heb een klein vraagje: moet de lengte van een liedje nu echt erop staan ? Ik zoek namelijk naar de duur van nummers van 't Hof van Commerce' maar die zijn echt niet te vinden !
Die zijn niet verplicht. Je kan het wel doen als je het leuk vind om ze er bij te zetten.Ik heb een klein vraagje: moet de lengte van een liedje nu echt erop staan ? Ik zoek namelijk naar de duur van nummers van 't Hof van Commerce' maar die zijn echt niet te vinden !
0
geplaatst: 20 maart 2004, 15:28 uur
Ik ben op zoek naar een goed plaatje van Egdon Heath- The Killing Silence. Mij lukt het niet een betere dan 130 x 130 te vinden. Iemand meer succes?
0
geplaatst: 20 maart 2004, 16:02 uur
Dat "Jool en Jool" ding was inderdaad een single, die we dus niet op de site zetten.
* denotes required fields.