MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Yekezz schreef

tab tab tijd tab tijd tab tab titel tab tab tijd tab tijd tab tab titel tab tab

Dat vat mijn leven perfect samen!

gotti schreef:
bij De Site > Algemeen > Goeie cover vinden:

Ik heb net de live cd van Eels "Oh What A Beautiful Morning" toegevoegd, maar ik heb er alleen nog geen goeie cover voor. Weet iemand er één te vinden, waar je dan ook goed de afmetingen van in kan stellen. Ik heb tot nu toe alleen nog maar erg kleine gevonden en die worden dan erg lelijk. Bij voorbaat dank.

(afbeelding)

Plaats ook is wat albums van de Counting Crows... Alleen August is er, and everything after die nog niet . Recovering The Satellites hoort eigenlijk ook wel in m'n top 10

http://www.musicmeter.nl/?toevoegen

Ik zou zeggen: maak je nuttig.

Ik zie het nu, zal vanaaf is ff wat moois maken

In aanvulling op Yekezzez's goede tips:

je kan ook de tekst (titels e.d) selecteren en meteen naar MM verslepen

manic schreef:

In aanvulling op Yekezzez's goede tips:

je kan ook de tekst (titels e.d) selecteren en meteen naar MM verslepen
Werkt toch niet zo lekker als je ook tijd moet toevoegen. Voor mijn gevoel gaat tab tab titel tab tab tijd iets sneller. Dat wil zeggen voor mijn gevoel.

yekezzez schreef:
(quote)
Werkt toch niet zo lekker als je ook tijd moet toevoegen. Voor mijn gevoel gaat tab tab titel tab tab tijd iets sneller. Dat wil zeggen voor mijn gevoel.
Dat laatste is in elk geval beter wat betreft RSI-risico. En het klinkt ook veel leuker als je het uitspreekt

Hobbes schreef:

(afbeelding)
Ik had hem inmiddels al gevonden, maar toch bedankt voor het zoeken..

Ik heb een plaatje van Amazon afgehaald en geresized met Irfanview, maar nu is ie 197 bij 200 pixels. Wat nu!?

Het menu: Image > Resize/Resample.

Onderaan 'Preserve aspect ratio' ontvinken en bij width en height 200 invoeren.

thanks!

Ik heb inmiddels mijn eerste album toegevoegd.

Zou er trouwens niet nog een categorie 'electronica' bijgemaakt kunnen worden? Ik wil graag Aphex Twin's SAWII toevoegen, maar om die nou onder de categorie dance te zetten...

exact Herman

ook voor ambient enzo

Even een vraag, ik wilde net een hoes toevoegen, netjes 200 bij 200, blijkt ie 32 kb te zijn. Dat was de eerste keer na 120 toevoegingen. Komt dit vaker voor?

Ja, dan moet je de resolutie veranderen. Of - net als bij mij - de kwaliteit verminderen tijdens het saven. Ik gebruik trouwens Irfanview.

Als je de resolutie verandert wordt ie niet meer geaccepteerd, het plaatje moet nl. een resolutie van 200x200 hebben.

Dance wordt (nogmaals) NIET verder opgesplitst

Wat voor een muziek wordt er bedoelt met Avantgarde?

titan (crew)
Avant-garde is experimentele muziek, waarbij de makers zich niet laten beperken door wetmatigheden in de muziek (zoals couplet-refrein-couplet, bruggetjes e.d.). Vaak wordt gewerkt met onorthodoxe instrumenten (staalpercussie, analoge electronica) en worden combinaties gemaakt van genres die op het eerste gezicht ver uit elkaar liggen.

Yak
Het valt me tegen om goede plaatjes van albumhoezen van Nederlandse bands (Zea, Meindert Talma, Solbakken, Templo Diez, Seedling, ...) te vinden. Jammer, want we raken wel erg ondervertegenwoordigd hier terwijl we zoveel godsgruwelijk leuke bands hebben.

Probeer www.coveruniverse.com eens Yak, daar kan je misschien wel wat vinden. Ik weet trouwens niet of dat soort sites illegaal zijn, mocht dat wel zo zijn dan verwijder ik dit bericht wel weer.

Bedankt voor de uitleg Titan.

titan (crew)
Graag gedaan.

Ik zal ook nog wat NL bands toevoegen (Alabamah Kids, Bep, Mauser Fk, Crowbar, Jam Jar)... we komen er wel Yak

Daan schreef:

Ja, dan moet je de resolutie veranderen. Of - net als bij mij - de kwaliteit verminderen tijdens het saven. Ik gebruik trouwens Irfanview.

Ik heb inderdaad de kwaliteit veranderd, maar het viel me gewoon op dat zo'n klein plaatje naar verhouding zo "zwaar" kan zijn.

Ik heb een klein vraagje: moet de lengte van een liedje nu echt erop staan ? Ik zoek namelijk naar de duur van nummers van 't Hof van Commerce' maar die zijn echt niet te vinden !

Melkor schreef:

Ik heb een klein vraagje: moet de lengte van een liedje nu echt erop staan ? Ik zoek namelijk naar de duur van nummers van 't Hof van Commerce' maar die zijn echt niet te vinden !
Die zijn niet verplicht. Je kan het wel doen als je het leuk vind om ze er bij te zetten.

Ik ben op zoek naar een goed plaatje van Egdon Heath- The Killing Silence. Mij lukt het niet een betere dan 130 x 130 te vinden. Iemand meer succes?

Dat "Jool en Jool" ding was inderdaad een single, die we dus niet op de site zetten.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:57 uur

geplaatst: vandaag om 13:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.