MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Maar het fenomeen pixels is wel iets van de laatste tijd valt me op. Bij bepaalde sites zijn ze blijkbaar veel aanwezig. Ik probeer meestal een zo'n groot mogelijk plaatje te vinden, die werken het mooist bij verkleinen. En misschien moet ik maar eens programmaatje gaan zoeken waarmee je die pixels kunt wegvegen. Met irfanview lukt me dat niet..

musicfriek schreef:
Maar het fenomeen pixels is wel iets van de laatste tijd valt me op.

Ik doe dit nu al een tijdje en zeg daar altijd wat van. Dat ik ook misschien albums er doorheen laat glippen kan altijd natuurlijk (ben ook niet altijd even helder uiteraard ).
Maar daar is altijd nog de correctieknop voor zodat users ook een beetje crew kunnen zijn.... (blijft een mooi systeem).
Overigens zijn we bij erg oude albums meestal ietsje milder. H
Je wil trouwens niet weten hoe vaak wij afbeeldingen vinden die een stuk beter zijn en dan toch krijgen we opmerkingen als 'dit is het beste wat er te vinden is' en krijgen we het gewoon onverbeterd weer teruggestuurd

titan (crew)
Het is helaas waar, je wilt niet weten wat voor "troep" mensen soms insturen en dan reageren ze nog verontwaardigd als je er wat van zegt. In de tijd dat ik nog niet bij de crew zat stuurde ik een toevoeging gewoon niet in als ik geen goed plaatje had, want dan zou het toch niet goedgekeurd worden. Dit soort zelfreflectie doet niemand kwaad.

tangmaster
musicfriek schreef:
(quote)

Dat men hier verschillende maatstaven hanteert vind ik soms erg onprettig. Maar goed, ik ben voorlopig weer even genezen met toevoegen

(Kijk eens naar de hoes op de hoofdpagina van Randy Newman, allemaal pixels rondom de letters, staat er wel gewoon op...)

Waar zie jij die Pixels?

Ik stop per vandaag met toevoegen op deze site. De crew vind het blijkbaar nodig om ineens ALLES af te keuren. Dank jullie wel allemaal, mijn plezier hierin hebben jullie nu helemaal verknald.

En dank jullie wel voor de beschuldiging dat ik geen hoezen verbeter. Wat dus NIET waar is. Alles wat ik nu doe is ineens niet goed genoeg meer. Hoop dat jullie mijn keuze begrijpen. Ik laat me niet zo schofferen.

kom kom zo radicaal...iedereen doet zijn best...

Juist ja, ik ook, maar dat wordt niet meer gewaardeerd.

pretfrit
Ik snap je gevoel musicfriek.

Als jij, als toevoeger met zo'n staat van dienst, he t idee hebt dat er de laatste tijd overdreven nauw naar de albumhoesen gekeken word dan lijkt me dat iets om serieus te nemen.

Bedenk goed dat het opzoeken van albumgegevens, tracklisten, albumhoesen, verbeteren van die plaatjes etc meer werk is dan het af of goedkeuren van een album...

Dankzij jouw werk bestaat een site als mume...de crew is hierin slechts de portier....maak je niet druk.

bedankt voor al je werk

Gewoon even rustig ademhalen dan kan je weer vrolijk doorgaan met toevoegen.

tangmaster
musicfriek schreef:
Ik stop per vandaag met toevoegen op deze site. De crew vind het blijkbaar nodig om ineens ALLES af te keuren. Dank jullie wel allemaal, mijn plezier hierin hebben jullie nu helemaal verknald.

En dank jullie wel voor de beschuldiging dat ik geen hoezen verbeter. Wat dus NIET waar is. Alles wat ik nu doe is ineens niet goed genoeg meer. Hoop dat jullie mijn keuze begrijpen. Ik laat me niet zo schofferen.

Zou ik ook moeten stoppen. Zie ook zat voorbij komen en dan weer niet goed gekeurd worden, maar als je nou zelf eens goed gaat kijken is het 99 van de 100 keer terecht dat het afgewezen wordt, en dat het soms als kinderachtig overkomt begrijp ik wel. En zeker als je in eerste instantie denkt dat zit wel goed. Ik kan er mee leven en heb er totaal geen moeite mee, gewoon ademhalen en weer doorgaan.

titan (crew)
Sorry friek, maar voor jou gelden dezelfde kwaliteitseisen als voor iedere andere gebruiker. Jouw laatste toevoegingen waren gewoon kwalitatief onder de maat. We hebben er ook een paar goedgekeurd, dus jouw verwijt dat we ALLES afkeuren is gewoon niet juist.

En dan jouw beschuldiging dat je geen hoezen verbetert: je hebt zelf toegegeven dat je wel eens afgekeurde toevoegingen onaangepast opnieuw instuurt in de hoop dat een ander crewlid de toevoeging wel goedkeurt.

titan schreef:
En dan jouw beschuldiging dat je geen hoezen verbetert: je hebt zelf toegegeven dat je wel eens afgekeurde toevoegingen onaangepast opnieuw instuurt in de hoop dat een ander crewlid de toevoeging wel goedkeurt.

Ja, dat deed ik in het verleden weleens en met succes (dat geeft al aan hoe divers jullie naar toevoegingen kijken). Maar van de laatste week (waar ik dus ook een pm van ontving, zie onder) heb ik alle afkeuringen wel degelijk verbeterd (sommige tot 3x toe). Na dit bericht van jou, titan, krijg ik vrolijk weer 5 afkeuringen van jou (over onder de maat gesproken), dus zoals ik al zei: ik stop ermee (Jammer, want ik had er nog duizenden in gedachten)

titan schreef:
We hebben er ook een paar goedgekeurd

Dat zeg je goed, welgeteld 2 (En sinds wanneer behandel jij ineens soultoevoegingen?)

Bij de crew bestond het idee dat je afgekeurde albums wellicht opnieuw hebt toegevoegd zonder er iets aan te veranderen, met het idee dat een ander (minder streng) crewlid ze dan wel alsnog toe zou voegen. Mocht dat zo zijn, dan is men daar niet echt over te spreken...

Leuk he? Zo'n bericht in je mailbox? En volledig onwaar ook nog. Snappen jullie nu misschien waarom ik er geen zin meer in heb? Ik laat me niet op deze manier vals beschuldigen. En dit mailtje ontving ik dus deze week waarbij ik alle hoezen wel degelijk verbeterd heb.

tangmaster schreef:
Ik kan er mee leven en heb er totaal geen moeite mee, gewoon ademhalen en weer doorgaan.

Toch wel frappant dat ik bij de eerste 4700 (!) toevoegingen amper afkeuringen kreeg (en die ook terecht waren), en nu ineens bijna alles niet goed genoeg is, dat geeft toch te denken lijkt me?? (Zo uit mijn hoofd zijn er van de eerste 4700 misschien 3 of 4 in de rejectionslijst beland itt de 10 (!) voor deze week). Enfin, ik rond dit onderwerp af, genoeg andere leuke dingen te doen hier en elders Kan mijn energie wel beter besteden.

pretfrit schreef:
Ik snap je gevoel musicfriek.

Als jij, als toevoeger met zo'n staat van dienst, he t idee hebt dat er de laatste tijd overdreven nauw naar de albumhoesen gekeken word dan lijkt me dat iets om serieus te nemen.

bedankt voor al je werk

Amen (Tenminste iemand die mijn toevoegwerk waardeert. En ik heb er een hoop tijd ingestoken, geloof me!)

pretfrit schreef:
de laatste tijd overdreven nauw naar de albumhoesen gekeken word

En dit is het geval sinds mijn post naar John Doe toe, vanaf die dag is ineens bijna niks goed genoeg meer, ik krijg echt het idee dat sommige crewleden mij even willen 'pakken', nou, dat is jullie gelukt!

Aero, El Ninjo en (vooral) Marcel, allen bedankt Keep up the good work.

titan (crew)
De "verbeteringen" die je de afgelopen dagen instuurden waren nauwelijks beter dan de plaatjes die we hadden afgekeurd. Aangezien je in het verleden wel eens afwijzingen onaangepast opnieuw hebt ingestuurd bestond bij ons het VERMOEDEN (en niet meer dan dat) dat je dat nu opnieuw had gedaan. Je bewering dat er van je vorige 4.700 toevoegingen maar 3 of 4 zijn afgekeurd is pertinent onjuist. Dat zijn er echt heel veel meer geweest.

Je maakt van een mug een olifant en in plaats van kritisch kijken naar je eigen toevoegingen geef je alleen maar anderen de schuld en veeg je je eigen straatje schoon. Jouw laatste toevoegingen waren gewoon kwalitatief onder de maat en dat is de ENIGE reden waarom ze zijn afgekeurd. Maar goed, complottheorieën zullen altijd wel populair blijven.

titan schreef:
Je bewering dat er van je vorige 4.700 toevoegingen maar 3 of 4 zijn afgekeurd is pertinent onjuist. Dat zijn er echt heel veel meer geweest..

Beter lezen, meneertje, 3 of 4 in de REJECTIONSLIJST beland. Natuurlijk zijn er wel meer afgekeurd, maar die waren na herinzending wel goedgekeurd. Dus jij hebt het hier nu pertinent onjuist. (En jij hebt amper toevoegingen van mij behandeld de afgelopen 3 jaar, dus je weet niet eens waar je het over hebt). Enfin, zoals ik al zei: ik ben er klaar mee (en met jou helemaal).
titan schreef:
Je maakt van een mug een olifant en in plaats van kritisch kijken naar je eigen toevoegingen geef je alleen maar anderen de schuld en veeg je je eigen straatje schoon.

Ja, gek he? Hoe kan het dan dat ik hiervoor er nooit last van heb gehad?
titan schreef:
Maar goed, complottheorieën zullen altijd wel populair blijven.

titan (crew)
Het afkeuren van jouw recente toevoegingen is iets waar de GEHELE crew achter staat. Dat ik dan de brenger van de slechte boodschap ben en jij het daarom helemaal met mij gehad hebt, het zij zo. Nogmaals: in het verleden is het vaker gebeurd dat toevoegingen van jou zijn afgekeurd (of ze nou in de rejectionslijst of weer bij jezelf terecht kwamen doet er niet toe). Die heb je dan steeds verbeterd. Waarom je dat nu dan niet doet en liever stampij maakt is je eigen keuze. Er zijn diverse gebruikers die net als jij al heel veel toegevoegd hebben en zelfs vaker met afkeuringen te maken hebben, maar die klagen nooit.

Ik weet wel degelijk waar ik het over heb, want dit soort dingen worden in crewtopics besproken en ik heb ze zelf onder ogen gezien (en ook behandeld). Jammer dat je niet wat kritischer t.o.v. jezelf bent. Als de laatste door ons afgekeurde toevoegingen van jou in de rejectionslijst belanden kan iedereen zien wat wij als crew al hebben gezien, namelijk dat ze kwalitatief onder de maat zijn. Dat is de enige reden dat ze nu "massaal" zijn afgekeurd.

titan schreef:
(of ze nou in de rejectionslijst of weer bij jezelf terecht kwamen doet er niet toe).

Nee, omdat jij daar totaal geen weet van hebt. Doe nu niet alsof je alles beter weet, want dat is dus NIET zo.
titan schreef:
Als de laatste door ons afgekeurde toevoegingen van jou in de rejectionslijst belanden kan iedereen zien wat wij als crew al hebben gezien, namelijk dat ze kwalitatief onder de maat zijn. Dat is de enige reden dat ze nu "massaal" zijn afgekeurd.

Prima, kunnen ze ook zien hoe overdreven kritisch jullie ineens naar de hoezen kijken. Maar jullie hebben je zin, deze meneer heeft het helemaal gehad.
titan schreef:
Ik weet wel degelijk waar ik het over heb, want dit soort dingen worden in crewtopics besproken en ik heb ze zelf onder ogen gezien.

Kom nou toch, alsof jij alle 4700 toevoegingen van mij onder ogen hebt gehad Marcel is degene die 80% van mijn toevoegingen heeft goedgekeurd, niet jij. En ik ben heus wel kritisch naar mezelf toe wat betreft de hoezen, anders had ik nooit zoveel toevoegingen op mijn naam staan. Enfin, ik vind jou nu hier flink onder de maat, maar het zij zo.

Kunnen we het nu afsluiten? Dank U.

titan (crew)
Ik hoef ze niet alle 4.700 te hebben gezien om er wat van te weten. Met jouw mening dat wij overdreven kritisch zijn, zijn wij als crew het in ieder geval niet eens.

En het zijn er maar 2 hoor van de crew, met de rest nooit problemen gehad.

Ik, als enige George Baker-fan zoek nu vijfendertig jaar naar een plaatje op internet van de LP "Love in the World", van 1971.
Is er gewoon niet.
En mijn LP-hoes is iets te groot om te scannen.
Wat nou, aangezien dit pareltje uiteraard op deze site hoort?

hallo,

...kroe

Hoe is dat gekomen dan dat je fan van George Baker bent geworden?

ettettummu schreef:
Ik, als enige George Baker-fan zoek nu vijfendertig jaar naar een plaatje op internet van de LP "Love in the World", van 1971.
Is er gewoon niet.

Misschien kun je er een foto van maken? En dan de foto scannen. Of als je een digitale fotocamera hebt, direct op de computer zetten

ettettummu schreef:
Is er gewoon niet.

Je kunt de hoes in stukjes scannen en deze met photostitch o.i.d. aan elkaar plakken.

sq
Njal schreef:

Je kunt de hoes in stukjes scannen en deze met photostitch o.i.d. aan elkaar plakken.

Ja. Dat kan zelfs in ´Paint´. Met een A3 scanner werkt het uiteraard wel lekkerder, want dan hoef je er maar 2 aan elkaar te leggen. Ik plakte al zeker 100 hoezen in elkaar zo.

sq
Ik heb sinds kort deze CD, van de band zelf opgestuurd gekregen. Is het gegeven dat deze CD op deze site staat genoeg 'officieel' ? Kan ik deze CD toevoegen?

titan (crew)
Ja, geen probleem.

sq
Mooi! Komt eraan een dezer dagen.

musicfriek schreef:
Ik stop per vandaag met toevoegen op deze site.

Precies een dag volgehouden zie ik

lebowski schreef:
Precies een dag volgehouden zie ik

Heb geen nieuwe toegevoegd.. Dat waren nog afkeuringen van afgelopen week die ik nog wel afgemaakt heb

Gast
geplaatst: vandaag om 01:13 uur

geplaatst: vandaag om 01:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.