De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2008, 19:43 uur
Iemand beter hoesje van Yosh - Metaphors ?
Een geniaal NWOBH bandje die begin de 80iger jaren in Vlaanderen gevormd werd. Gesplit in 1997, maar toch, zeer populair destijds.

Of iemand die deze hoes kan verbeteren kwa kwaliteit ?
Een geniaal NWOBH bandje die begin de 80iger jaren in Vlaanderen gevormd werd. Gesplit in 1997, maar toch, zeer populair destijds.
Of iemand die deze hoes kan verbeteren kwa kwaliteit ?
0
geplaatst: 24 juli 2008, 19:59 uur
Sheplays schreef:
@AGE-411
Tot op heden heb je ongeveer 15 toevoegingen per jaar gedaan, what's the hurry?
@AGE-411
Tot op heden heb je ongeveer 15 toevoegingen per jaar gedaan, what's the hurry?

Net daarom.
Als ik zo net in een bui zit van: laten we eens 100 albums toevoegen.
Dan gaat dat weer niet.
0
Sheplays
geplaatst: 24 juli 2008, 21:16 uur
Die Metallica is een ramp maar wat is er mis met deze Yosh?
0
geplaatst: 24 juli 2008, 21:55 uur
Ik heb nu toch een betere gevonden.
Maar ik vond hem zowiezo niet wazig. (alles was duidelijk)
Maar ik vond hem zowiezo niet wazig. (alles was duidelijk)
0
geplaatst: 26 juli 2008, 00:27 uur
Wie heeft er voor mij een goede link met de release datum van Wicked Jazz Sounds 5 (kan hem zelf nergens vinden)...... om deze op de site toegevoegd te krijgen wil de crew ook een release datum hebben........ het album is overgens al uit......
0
geplaatst: 26 juli 2008, 00:41 uur
thelion schreef:
Wie heeft er voor mij een goede link met de release datum van Wicked Jazz Sounds 5.
Wie heeft er voor mij een goede link met de release datum van Wicked Jazz Sounds 5.
17 juni 2008. Vervelende jongens die crewleden.

0
Sietse
geplaatst: 28 juli 2008, 21:49 uur
ieder willekeurig album uit de volgende lijst dat nog niet op mume staat zou geweldig zijn:
masterrossi's music - Rate Your Music - rateyourmusic.com

masterrossi's music - Rate Your Music - rateyourmusic.com

0
geplaatst: 29 juli 2008, 20:41 uur
Ik wil graag een album toevoegen, maar ik kan nergens de released-datum hiervan achterhalen. Wat nu?
0
geplaatst: 29 juli 2008, 21:08 uur
ShakmUWontBreakm schreef:
Ik wil graag een album toevoegen, maar ik kan nergens de released-datum hiervan achterhalen. Wat nu?
Als het geen 2008 release is is dat niet zo'n probleem en als het in 2008 al gerealeased is ook niet echt. We willen alleen data van nog uit te komen albums zodat deze op de releaselijst komen te staan.
Sterker: er is geen mogelijkheid om een datum in te vullen en dat is dus ook niet verplicht.
AGE-411 schreef:
Dan gaat dat weer niet.
Dan gaat dat weer niet.
Dat was dan wel een plaatselijk buitje want sinds jouw opmerkingen is er niets van jou toegevoegd terwijl de teller echt enorm laag staat......... voortaan toch wat minder hard schreeuwen hier.
0
geplaatst: 29 juli 2008, 22:34 uur
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest, ik bedoelde met datum nl. het jaar waarin het album verschenen is. En dit invullen is niet alleen een mogelijkheid, het is zelfs verplicht. Tenminst dat geeft de (eerste) pagina aan, als ik de albumgegevens zonder jaartal wil versturen.
Het betreft overigens dit album
Het betreft overigens dit album
0
geplaatst: 29 juli 2008, 22:36 uur
Ja dat is wel verplicht.
edit: 1995 (op allmusic staat deze ook, weliswaar met een andere hoes maar dat mag je zelf uitzoeken), ook rateyourmusic geeft 1995 aan. Succes met toevoegen!
edit: 1995 (op allmusic staat deze ook, weliswaar met een andere hoes maar dat mag je zelf uitzoeken), ook rateyourmusic geeft 1995 aan. Succes met toevoegen!
0
geplaatst: 29 juli 2008, 22:52 uur
Waarschijnlijk bedoel je deze. Doordat het catalogus-nr. echter verschilt, wist/weet ik niet of beide versies in hetzelfde jaar uitgebracht zijn. Maar wil ik best 1995 invullen 

0
geplaatst: 29 juli 2008, 23:51 uur
Tja als het een ander album is schiet het niet echt op, maar dat weet jij waarschijnlijk beter.
0
geplaatst: 30 juli 2008, 00:06 uur
Tja, de tracklisting is hetzelfde, dus waarschijnlijk is er één een re-release o.i.d.. Maar ik hou (met uw goedkeuring uiteraard
) wel 1995 aan.
) wel 1995 aan.
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 11:30 uur
kan iemand de laatste cd van Frank Turner toevoegen aub?
http://www.banquetrecords.com/index.jsp?item=8950
Dankjewel!
Jan
http://www.banquetrecords.com/index.jsp?item=8950
Dankjewel!
Jan
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 19:18 uur
Kan John Doe aub @!!@???!@!!@@? Ik vind het echt niet normaal hoe kritisch hij is met toevoegingen..... Heb met niemand problemen hier behalve met hem. Overdrijven is ook een vak 
Ik heb het nu al tig keer meegemaakt dat ik exact dezelfde hoes terug gestuurd heb, maar dat een ander het probleemloos goedkeurt. Dus het ligt zeker niet aan mij (en ik weet waar ik het over heb na 4700 toevoegingen).

Ik heb het nu al tig keer meegemaakt dat ik exact dezelfde hoes terug gestuurd heb, maar dat een ander het probleemloos goedkeurt. Dus het ligt zeker niet aan mij (en ik weet waar ik het over heb na 4700 toevoegingen).
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 19:39 uur
Overdrijven is inderdaad ook een vak, maar ik vind hier niet dat ik overdrijf. Meningen verschillen, maar ik vind jou plaatjes vaak niet goed genoeg. Sommige andere crew-leden keuren je toevoegingen ook weleens af voor het plaatje, dus je conclusie Dus het ligt zeker niet aan mij is heel makkelijk getrokken. Van een afstand bekeken kan ik begrijpen dat je de pixelachtigheid niet ziet, maar van wat dichterbij spat die ervan af, tenminste voor mijn pixelachtige ogen, zoals je ze in een pm naar mij noemt. De pm's die je net naar me gestuurd hebt vind ik heel onaardig en dit bericht op een openbaar forum ook. Ook dat je toevoegingen terug stuurt zonder ze proberen te verbeteren is gewoon fout.
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 19:43 uur
Die toevoegingen zijn wel degelijk verbeterd, maar goed, dat wil jij blijkbaar niet zien. Ik zit al 3,5 jaar op deze site en ik heb nog nooit iemand zoals jij meegemaakt hier. Dus het ligt zeker NIET aan mij. Waarom keuren alle anderen het wel goed dan?
En er wordt zelden een toevoeging door anderen van mij afgekeurd. En als dat wel gebeurd dan is het ook terecht wat ik van jou niet kan zeggen.
Door mensen zoals jij ontneem je mij totaal de zin van het toevoegen. Maar als jij het zo wil, dan voeg ik in het vervolg geen dance of electronic meer toe, dan moet het maar zo
(Sorry dat ik zo reageer, maar ik ben lang genoeg vriendelijk gebleven, heb er even helemaal genoeg van)
En er wordt zelden een toevoeging door anderen van mij afgekeurd. En als dat wel gebeurd dan is het ook terecht wat ik van jou niet kan zeggen.
Door mensen zoals jij ontneem je mij totaal de zin van het toevoegen. Maar als jij het zo wil, dan voeg ik in het vervolg geen dance of electronic meer toe, dan moet het maar zo

(Sorry dat ik zo reageer, maar ik ben lang genoeg vriendelijk gebleven, heb er even helemaal genoeg van)
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 19:49 uur
Dat is jou keuze. Goede toevoegingen zie ik graag tegemoet. Dat veel andere crew-leden niet kritisch zijn is hun keuze. Mij ontneem je de zin tot communicatie.
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 14:08 uur
Even een vraagje:
Obadiah Parker (die van de weergaloze Hey Ya cover) heeft zowel een album als een Ep uitgebracht, alleen volgens mij in eigen beheer. Mag deze op de site?
Obadiah Parker (die van de weergaloze Hey Ya cover) heeft zowel een album als een Ep uitgebracht, alleen volgens mij in eigen beheer. Mag deze op de site?
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 15:21 uur
Als er voldoende media-aandacht voor is geweest mag dat. Wat voldoende is bepaalt de crew denk ik, gewoon proberen dus zou ik zeggen. (linkjes erbij plaatsen waar het album en/of de EP aandacht krijgen)
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 16:23 uur
Voldoende is bv. een bespreking door toonaangevende (online) media of een release op de 3voor12-luisterpaal, om maar wat voorbeelden te noemen. Ik zie het positief in voor Obadiah. 

0
tangmaster
geplaatst: 7 augustus 2008, 13:01 uur
musicfriek schreef:
Die toevoegingen zijn wel degelijk verbeterd, maar goed, dat wil jij blijkbaar niet zien. Ik zit al 3,5 jaar op deze site en ik heb nog nooit iemand zoals jij meegemaakt hier. Dus het ligt zeker NIET aan mij. Waarom keuren alle anderen het wel goed dan?

Minder mag ook wel. Er zijn er nog meer die terecht kritisch kijken.
Hij is echt niet de enige en maar goed ook want wat wij zien is niet altijd goed.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 13:04 uur
tangmaster schreef:
Hij is echt niet de enige en maar goed ook want wat wij zien is niet altijd goed.
Dat men hier verschillende maatstaven hanteert vind ik soms erg onprettig. Maar goed, ik ben voorlopig weer even genezen met toevoegen

(Kijk eens naar de hoes op de hoofdpagina van Randy Newman, allemaal pixels rondom de letters, staat er wel gewoon op...)
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 13:07 uur
We zijn natuurlijk geen robots dus logisch dat er verschillen kunnen zijn (gaat op school net zo: leraar A zou voor je opstel misschien een hoger oordeel geven dan leraar B, dit zijn nu eenmaal gevoelskwesties).
En soms ziet een collega iets over het hoofd en dan kun je van een ander alsnog iets teruggestuurd zien. Het gaat ons niet om 'users te pesten'. Vooralsnog gaat het overgrote deel gewoon gelijk in 1 keer door.
En soms ziet een collega iets over het hoofd en dan kun je van een ander alsnog iets teruggestuurd zien. Het gaat ons niet om 'users te pesten'. Vooralsnog gaat het overgrote deel gewoon gelijk in 1 keer door.
* denotes required fields.