De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
titan (crew)
geplaatst: 22 augustus 2008, 12:12 uur
Als het geen EP is staat hij inderdaad ten onrechte op de site.
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 12:31 uur
Dan kunnen er wel aardig wat toevoegingen verwijderd worden denk ik.
Overigens is het lijkt me maar moeilijk te bepalen of iets een EP als het niet op de hoes staat. En wat ís een EP überhaupt? Is tijdsduur niet een betere indicatie dan aantal nummers?
Overigens is het lijkt me maar moeilijk te bepalen of iets een EP als het niet op de hoes staat. En wat ís een EP überhaupt? Is tijdsduur niet een betere indicatie dan aantal nummers?
0
titan (crew)
geplaatst: 22 augustus 2008, 13:07 uur
Het is eigenlijk heel simpel. Een EP is een EP als de artiest zelf of de platenmaatschappij aangeeft dat het een EP is. Tijdsduur als criterium hanteren vind ik een slecht idee. Straks krijgen we singles met 6 verschillende remixen op de site omdat ze aan het tijdsduurcriterium voldoen.
0
tangmaster
geplaatst: 22 augustus 2008, 13:25 uur
Een EP is een EP. Kleine verklaring. In het vinyl tijdperk was het duidelijk. Een single ("7" format) gold het volgende 2 nummers 1 op de A kant en 1 op B was gewoon een single. 3 nummers 1 op A en 2 op B dat was een maxi single. 4 nummers 2 op A en 2 op B dat was een EP.
En remixes maar die had je toen nog niet , bijna niet, golden er niet voor. Daarna kwam de "12" beschikbaar (LP formaat op 45 toeren).
Daar kon je meer mee doen als single maar de regels waren hetzelfde als voor de "7". Met het verschijnen van de CD single ging het fout. Waarom 2 nummers als single en dan 2 nummers war remixen zin van het eerste nummer op de CD maakt geen EP dat is vulling om een wat langere speelduur te krijgen. Dus wat doen we op MuMe gewoon een link meesturen als het werkelijk om een EP gaat that's all. En goed gekeurd wordt natuurlijk ook pas als het plaatje goed is. Tijdsduur is geen optie want 3 nummers van 1 minuut kan uitgebracht worden als EP mits het officieel is.
En remixes maar die had je toen nog niet , bijna niet, golden er niet voor. Daarna kwam de "12" beschikbaar (LP formaat op 45 toeren).
Daar kon je meer mee doen als single maar de regels waren hetzelfde als voor de "7". Met het verschijnen van de CD single ging het fout. Waarom 2 nummers als single en dan 2 nummers war remixen zin van het eerste nummer op de CD maakt geen EP dat is vulling om een wat langere speelduur te krijgen. Dus wat doen we op MuMe gewoon een link meesturen als het werkelijk om een EP gaat that's all. En goed gekeurd wordt natuurlijk ook pas als het plaatje goed is. Tijdsduur is geen optie want 3 nummers van 1 minuut kan uitgebracht worden als EP mits het officieel is.
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 14:08 uur
Het zal meestal wel mogelijk zijn om voor elke regel een tegenvoorbeeld te verzinnen.
Zoals je remixen nu niet mag meetellen bij een single, zou je dat bij de tijdsduur ook niet moeten doen.
Andersom, singles met 1 nummer van het album en vervolgens 3 nummers van 1 minuut zijn ook niet wenselijk.
Maar waar het mij om gaat zijn releases van laten we zeggen 2 nieuwe nummers die niet als EP, maar ook niet als single aangegeven zijn.
Wanneer mogen ze er wel op en wanneer niet?
Als het bij elkaar bijv. 20 minuten muziek is, lijkt het me wel logisch dat het op musicmeter kan. Maar dat moet dan als regulier album, want nergens staat dat het een EP is. Ik vind het prima hoor, maar een beetje vreemd vind ik het wel.
Titan schreef:
Straks krijgen we singles met 6 verschillende remixen op de site omdat ze aan het tijdsduurcriterium voldoen.
Straks krijgen we singles met 6 verschillende remixen op de site omdat ze aan het tijdsduurcriterium voldoen.
Zoals je remixen nu niet mag meetellen bij een single, zou je dat bij de tijdsduur ook niet moeten doen.
tangmaster schreef:
Tijdsduur is geen optie want 3 nummers van 1 minuut kan uitgebracht worden als EP mits het officieel is.
Tijdsduur is geen optie want 3 nummers van 1 minuut kan uitgebracht worden als EP mits het officieel is.
Andersom, singles met 1 nummer van het album en vervolgens 3 nummers van 1 minuut zijn ook niet wenselijk.
Maar waar het mij om gaat zijn releases van laten we zeggen 2 nieuwe nummers die niet als EP, maar ook niet als single aangegeven zijn.
Wanneer mogen ze er wel op en wanneer niet?
Als het bij elkaar bijv. 20 minuten muziek is, lijkt het me wel logisch dat het op musicmeter kan. Maar dat moet dan als regulier album, want nergens staat dat het een EP is. Ik vind het prima hoor, maar een beetje vreemd vind ik het wel.
0
tangmaster
geplaatst: 22 augustus 2008, 14:18 uur
Jazper. Een EP kan tegen woordig wel 30 minuten duren. Als de artiest of platen maatschappij dit uitbrengen als EP dan is het een EP.
Een EP kan dus 1 Track hebben 2 tracks zelfs 5 of 6 tracks mits het als EP is uitgebracht. En het kunnen zelfs nieuwe gecombineerd met album tracks zijn zolang het officieel maar als EP wordt uitgebracht.
Dus het is en blijft schipperen omdat je op CD's gewoon meer kwijt kunt dan vroeger op vinyl single's. We hebben het dus niet over 2 gewone tracks aangevuld bijv. met 4 remixes.
Een EP kan dus 1 Track hebben 2 tracks zelfs 5 of 6 tracks mits het als EP is uitgebracht. En het kunnen zelfs nieuwe gecombineerd met album tracks zijn zolang het officieel maar als EP wordt uitgebracht.
Dus het is en blijft schipperen omdat je op CD's gewoon meer kwijt kunt dan vroeger op vinyl single's. We hebben het dus niet over 2 gewone tracks aangevuld bijv. met 4 remixes.
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 14:38 uur
Als artiest of platenmaatschappij het EP noemt, dan is het inderdaad duidelijk. Maar dat is niet altijd zo of niet te achterhalen.
Dus mijn vraag is eigenlijk wanneer je het dán als EP moet beschouwen. 2 tracks met een tijdsduur van 50 minuten zou ik als regulier album beschouwen. Maar 2 tracks met een tijdsduur van 20 minuten vind ik al wat EP-neigingen hebben. En wat te doen met 2 tracks van 10 minuten, of nog minder?
Dus mijn vraag is eigenlijk wanneer je het dán als EP moet beschouwen. 2 tracks met een tijdsduur van 50 minuten zou ik als regulier album beschouwen. Maar 2 tracks met een tijdsduur van 20 minuten vind ik al wat EP-neigingen hebben. En wat te doen met 2 tracks van 10 minuten, of nog minder?
0
tangmaster
geplaatst: 22 augustus 2008, 14:54 uur
Jazper schreef:
Als artiest of platenmaatschappij het EP noemt, dan is het inderdaad duidelijk. Maar dat is niet altijd zo of niet te achterhalen.
Als er een schiif uitkomt met 2 tracks 50 minuten dan zal dat echt geen EP zijn, maar neem die laatste 2 tracks van 10 minuten of lager. Als hier door de artiest of maatschappij van wordt gezegd dat het een EP is dan is het een EP. Kan ook met 1 nummer maar die zijn dan wel gemiddeld langer dan 10 minuten. Het blijft moeilijk in dit CD tijdperk.
0
Sietse
geplaatst: 22 augustus 2008, 18:10 uur
Wonder boven wonder is het me gelukt om een queue van 10 albums op te bouwen die gereed staan voor toevoegen.
Waar vervelen op je werk wel niet goed voor is...
maar goed...lieve crew, ff hard die dingen er door knallen heh
Waar vervelen op je werk wel niet goed voor is...
maar goed...lieve crew, ff hard die dingen er door knallen heh

0
geplaatst: 22 augustus 2008, 18:57 uur
dazzler schreef:
Maar als ik het voorbeeld van L_T_D hieronder lees ....
Eerlijk gezegd: die "goede" hoes van The Albion Band,
vind ik kunstmatig bijgekleurd en de "foute" vind ik de mooiste.
Maar als ik het voorbeeld van L_T_D hieronder lees ....
Eerlijk gezegd: die "goede" hoes van The Albion Band,
vind ik kunstmatig bijgekleurd en de "foute" vind ik de mooiste.
En ik heb thuis nog even gecheckt - deze "foute" komt het meest dichtbij de originele hoes waar de letters wat ieliger overkwamen, zeker vertaald naar klein formaat.
Mag ik zeggen dat ik baal van deze situatie? Al was het maar om de wat lozere uurtjes op mijn werk mee op te vullen
maar beslist ook omdat ik hoop dat iemand ergens wat heeft aan die beschrijvingen, net zoals ik iets heb gehad aan beschrijvingen van anderen. Mijn muzieksmaak is breed, van Nick Drake tot Nirvana en Black Sabbath tot Grateful Dead, maar ik zie dat een genre als Engelse folkrock hier zwaar ondervertegenwoordigd is, ik weet er wat van af, ik kan l-a-d-i-n-g-e-n toevoegen aan albums maar diverse van mijn (met Irfanview bewerkte) plaatjes komen niet voorbij de crew terwijl die plaatjes op zijn minst acceptabel zijn. Zie voorbeeld vorige pagina. Ik kan het wel weer proberen maar vrees dan weer slachtoffer (OK, groot woord, maar bij wijze van) te zijn van de willekeur van de crew, die ik toch al een beetje in het harnas heb gejaagd eergisteren en vice versa. Dus ik probeer het maar niet.
Tenzij iemand van hen me kan vertellen dat plaatjes die op zijn minst acceptabel zijn -zie vorige pagina weer voor mijn kennelijk slechte plaatje, waar hier door anderen aan getwijfeld wordt- goedgekeurd gaan worden.
Ik vind dit zo'n kolder. En als iemand zich aan zo'n plaatje stoort -kan me niet voorstellen- dan is er toch ergens de optie om het plaatje te vervangen?
0
Sietse
geplaatst: 22 augustus 2008, 19:52 uur
Een tip voor de mensen die plaatjes willen bewerken enzo en daarvoor inferieure software zoals IrfanView gebruiken:
The Gimp is gratis.
http://www.gimp.org/
Wel ff wat uitzoek werk, maar ontzettend handig voor het bewerken van plaatjes (het is een gratis alternatief voor photoshop en er kan bijna net zoveel mee).
The Gimp is gratis.
http://www.gimp.org/
Wel ff wat uitzoek werk, maar ontzettend handig voor het bewerken van plaatjes (het is een gratis alternatief voor photoshop en er kan bijna net zoveel mee).
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 20:06 uur
Hoezo inferieur? Ik heb er meer dan 500 toevoegingen mee gedaan en eigenlijk nooit echt last me gehad. Alleen in het begin, toen ik nog moest uitvinden hoe een en ander werkte en aan wat voor eisen de toevoegingen moesten voldoen liep het wel eens mis maar dat was binnen de korste keren verholpen. Het enige wat ik nog wel eens doe is inkleuren bij een vlekje, met Paint N.B. 

0
Sheplays
geplaatst: 22 augustus 2008, 21:43 uur
koho schreef:
En ik heb thuis nog even gecheckt - deze "foute" komt het meest dichtbij de originele hoes waar de letters wat ieliger overkwamen, zeker vertaald naar klein formaat.
(quote)
Hier zijn twee hoezen die je kunt gebruiken voor je albums. Nou niet meer mauwen omdat men hier een bepaalde standaard nastreeft.

Je kunt ook een (digitale) foto maken of een scan als je een album zelf in huis hebt.
Beide hoezen komen van deze website. Klik op de kleine foto's.

0
Sietse
geplaatst: 24 augustus 2008, 17:34 uur
Hmm, vind het een vreemde situatie dat ik een aantal crew-leden binnen een paar dagen vele 10-talen albums zie toevoegen en dat niet crew-leden in die zelfde periode zitten te wachten tot dat hun queue van 10 albums weer leeg is zodat ze er weer 10 bij kunnen zetten.
Ik zit zelf nu al met de oudste toevoeging die nog van woensdag open staat en er zullen vast meer mensen zijn die hier op zitten te wachten misschien nog wel langer.
Kunnen de crewleden niet in de tussen tijd dat ze zelf iets toevoegen ff de openstaande albums in de wachtrij wegwerken?
Of is dat teveel gevraagd?
Ik zit zelf nu al met de oudste toevoeging die nog van woensdag open staat en er zullen vast meer mensen zijn die hier op zitten te wachten misschien nog wel langer.
Kunnen de crewleden niet in de tussen tijd dat ze zelf iets toevoegen ff de openstaande albums in de wachtrij wegwerken?
Of is dat teveel gevraagd?
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 18:01 uur
We hebben binnen de crew een onderverdeling gemaakt wat de genres betreft. Iedereen heeft zogezegd zijn eigen straatje. De crewleden die meestal de electronic doen zijn nu net op vakantie, volgens mij.
Ik weet dat het normaal sneller gaat, maar we hebben er dit jaar (en ook vorig jaar al overigens) voor gekozen het toevoegen in de vakantieperiode gewoon mogelijk te houden. Nadeel is wel dat het een en ander dan wat langer duurt. Overigens is 4 dagen niet echt lang toch?
Ik weet dat het normaal sneller gaat, maar we hebben er dit jaar (en ook vorig jaar al overigens) voor gekozen het toevoegen in de vakantieperiode gewoon mogelijk te houden. Nadeel is wel dat het een en ander dan wat langer duurt. Overigens is 4 dagen niet echt lang toch?
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 18:08 uur
Nee zeker niet, en er staat na het toevoegen ook altijd dat het een week kan duren voordat het album op de site komt. Niks mis mee, oké ik merk ook wel dat het nu allemaal wat langzamer gaat, maar dat mag ook wel nu we in de vakantieperiode zitten.
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 18:35 uur
Yep, een week is de richttijd inderdaad, maar sinds eind vorig jaar/dit jaar gaat het over het algemeen wat sneller en mensen zijn daaraan gewend geraakt.
0
Sietse
geplaatst: 24 augustus 2008, 19:35 uur
Dus jullie bespreken niet wanneer crew leden op vakantie gaan zo dat de verschillende taken kunnen worden verdeeld?
Wat nu als al de crew leden die een grote stroming zoals de rock onderhanden hebben op eens allemaal weg zijn voor 4 weken. Laten jullie het dan ook vol slippen?
Daarnaast afkeuren kunnen de crewleden wel van die electronische toevoegingen (heb het zelf gemerkt. zie hierboven) en zijn niet al de toevoegingen electronisch. Meeste niet zelfs.
maw. het blijft gewoon heel krom dat een aantal moderators/crew tientalen albums binnen 24 uur kunnen toevoegen en andere mensen gewoon dagen moeten wachten (ook al is 4 niet veel, het gaat om het idee).
Wat nu als al de crew leden die een grote stroming zoals de rock onderhanden hebben op eens allemaal weg zijn voor 4 weken. Laten jullie het dan ook vol slippen?
Daarnaast afkeuren kunnen de crewleden wel van die electronische toevoegingen (heb het zelf gemerkt. zie hierboven) en zijn niet al de toevoegingen electronisch. Meeste niet zelfs.
maw. het blijft gewoon heel krom dat een aantal moderators/crew tientalen albums binnen 24 uur kunnen toevoegen en andere mensen gewoon dagen moeten wachten (ook al is 4 niet veel, het gaat om het idee).
0
Marcel²
geplaatst: 24 augustus 2008, 19:41 uur
Vergeet niet hoeveel toevoegingen wij allemaal in behandeling nemen.
Electronic of Dance toevoegingen daar heb IK totaal geen kijk op, dus helaas daar kan ik niet voor de volle 100% naar kijken.
Als een hoes niet goed is zien we dat natuurlijk wel en dan stuur ik ook wel eens een electronic album retour.
Je moet ook niet vergeten dat 9 van de 10 toevoegingen niet goed zijn.
Bewijs ontbreekt, hoesje pixelsachtig of wazig en erg vaak de laatste tijd geirriteerde berichten ALLEEN al als wij iets over de toevoeging vragen wat ons niet duidelijk is.
En de tientalle toevoegingen waar je het steeds over hebt bedoel je MIJ gewoon mee, het interesseert mij toch niets.
Ik weet gewoon van mijzelf dat ik het goedkeuren van albums nooit links zal laten liggen als je dat soms denkt.
Bepaalde genres heb ik geen kijk op en laat ik dan aan mijn collega's over maar dat begrijp je volgens mij niet.
Electronic of Dance toevoegingen daar heb IK totaal geen kijk op, dus helaas daar kan ik niet voor de volle 100% naar kijken.
Als een hoes niet goed is zien we dat natuurlijk wel en dan stuur ik ook wel eens een electronic album retour.
Bewijs ontbreekt, hoesje pixelsachtig of wazig en erg vaak de laatste tijd geirriteerde berichten ALLEEN al als wij iets over de toevoeging vragen wat ons niet duidelijk is.
En de tientalle toevoegingen waar je het steeds over hebt bedoel je MIJ gewoon mee, het interesseert mij toch niets.
Ik weet gewoon van mijzelf dat ik het goedkeuren van albums nooit links zal laten liggen als je dat soms denkt.
Bepaalde genres heb ik geen kijk op en laat ik dan aan mijn collega's over maar dat begrijp je volgens mij niet.
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 19:47 uur
Tsja, die tientallen toevoegingen doen is nog altijd veel minder werk dan het behandelwerk dan sommige crewleden doen.
0
tangmaster
geplaatst: 24 augustus 2008, 19:54 uur
Tsjonge jonge ik wacht soms meer dan een week in deze periode.
Heeft nou niemand geduld. En dat een Mod of crew lid er meer dan 10 toevoegd in een uur of weet ik veel een dag, so what? Kijk daar niet naar. Ook zij hebben het recht van toevoegen. En dat ze misschien een klein streepje voor hebben maakt dat wat uit. We zitten toch niet te hengelen naar een rolletje drop. Dat doen ze op de kleuterschool: Juf mag ik eerst. Kom op mensen toon eens wat meer begrip voor de Mods en crew leden.
Heeft nou niemand geduld. En dat een Mod of crew lid er meer dan 10 toevoegd in een uur of weet ik veel een dag, so what? Kijk daar niet naar. Ook zij hebben het recht van toevoegen. En dat ze misschien een klein streepje voor hebben maakt dat wat uit. We zitten toch niet te hengelen naar een rolletje drop. Dat doen ze op de kleuterschool: Juf mag ik eerst. Kom op mensen toon eens wat meer begrip voor de Mods en crew leden.
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 20:16 uur
Op zich heb ik best wel geduld hoor, maar dat neemt niet weg dat de discussie toch wel gevoerd mag worden.
Het is voor ons 'eenvoudige users' niet te zien hoeveel werk de crew heeft aan het behandelen van toevoegingen. En als je dan heel veel toevoegingen van crew ziet, dan kan dat best vragen oproepen of de verhouding niet wat scheef is.
Eerlijk gezegd vermoed ik dat
behoorlijk overdreven is trouwens.
Maar áls het zo zou zijn, dan lijden de goede toevoegers wel heel erg onder de slechte. Misschien dan niet zo'n slecht plan de limiet van het aantal albums in de wachtrij te laten afhangen van de toevoeger.
Slechte toevoegers --> lage limiet
Goede toevoegers --> hoge limiet
(uiteraard)
Misschien dat dat ook motiveert de toevoeging wél direct goed in te dienen. Je wordt er uiteindelijk voor beloond tenslotte.
Het is voor ons 'eenvoudige users' niet te zien hoeveel werk de crew heeft aan het behandelen van toevoegingen. En als je dan heel veel toevoegingen van crew ziet, dan kan dat best vragen oproepen of de verhouding niet wat scheef is.
Maar áls het zo zou zijn, dan lijden de goede toevoegers wel heel erg onder de slechte. Misschien dan niet zo'n slecht plan de limiet van het aantal albums in de wachtrij te laten afhangen van de toevoeger.
(uiteraard)
Misschien dat dat ook motiveert de toevoeging wél direct goed in te dienen. Je wordt er uiteindelijk voor beloond tenslotte.
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 20:17 uur
Mensen die klagen over traagheid moeten (vind ik) beseffen dat de mods het volledig vrijwillig doen en als ze het dan es wat drukker hebben met andere bezigheden, dan hebben ze minder tijd voor musicmeter. We mogen blij zijn dat er mensen zijn die zoveel tijd in een website steken zonder enige vergoeding.
Ter vergelijking: bij (bijv.) discogs.com duurt het weken (soms maanden) voordat een release er doorheen is. Dát is pas frustrerend
Ter vergelijking: bij (bijv.) discogs.com duurt het weken (soms maanden) voordat een release er doorheen is. Dát is pas frustrerend

0
Sietse
geplaatst: 24 augustus 2008, 20:38 uur
Jazper schreef:
Op zich heb ik best wel geduld hoor, maar dat neemt niet weg dat de discussie toch wel gevoerd mag worden.
(uiteraard)
(quote)
(uiteraard)
Precies.
0
Sietse
geplaatst: 24 augustus 2008, 20:40 uur
ChieL schreef:
Mensen die klagen over traagheid moeten (vind ik) beseffen dat de mods het volledig vrijwillig doen en als ze het dan es wat drukker hebben met andere bezigheden, dan hebben ze minder tijd voor musicmeter. We mogen blij zijn dat er mensen zijn die zoveel tijd in een website steken zonder enige vergoeding.
Lees nog eens waar het nou precies om ging. Het gaat niet om lang wachten, het gaat om lang wachten terwijl er crewleden zijn die binnen 24 uur er meer dan 30 door heen knallen.

Ter vergelijking: bij (bijv.) Rate Your Music duurt het 1 seconden voordat de release er doorheen is. Een correctie hoogstens 2 dagen.
0
titan (crew)
geplaatst: 24 augustus 2008, 20:43 uur
Jazper schreef:
En als je dan heel veel toevoegingen van crew ziet, dan kan dat best vragen oproepen of de verhouding niet wat scheef is.
En als je dan heel veel toevoegingen van crew ziet, dan kan dat best vragen oproepen of de verhouding niet wat scheef is.
Crewleden hoeven hun toevoegingen niet eerst in de wachtrij te zetten. Hun toevoegingen verschijnen direct op de site. Zie het maar als een soort van "bonus" voor het crewlid zijn.
Je doelt waarschijnlijk op marcel. Behalve dat hij zelf nog wel eens wat toevoegt moet je niet vergeten dat hij sinds zijn toetreding tot de crew zeker een tienvoud aan toevoegingen van anderen heeft behandeld. Het komt zo ondankbaar over als er wordt gediscussieerd over "hij wel en wij niet" terwijl marcel misschien nog wel het meest actieve crewlid is.
Crewleden doen daarnaast een hoop achter de schermen waar niemand direct wat van merkt (bijvoorbeeld het verbeteren van hoesjes, het toevoegen van videoclips, tracktijden e.d.). Is het nou zo moeilijk om een beetje geduld en begrip te hebben? In vergelijking met de andere metersites zijn jullie enorm verwend hier. We lijken nu wel het slachtoffer van onze snelle service

0
Marcel²
geplaatst: 24 augustus 2008, 20:48 uur
Jazper schreef:
Je mag altijd zeggen wat je wil.
Maar verwacht niet van mij omdat ik zelf veel toevoeg dat ik alle toevoegingen en dan waar ik helemaal niets mee heb in behandeling ga nemen.
Is dit eigenlijk wat je wil zeggen?
0
Sietse
geplaatst: 24 augustus 2008, 20:49 uur
Marcel² schreef:
Daarom heb ik sinds dat ene "probleem" dat wij hadden ook gewoon bij iedere toevoeging een aantal links gestopt met bronnen waar de informatie correct staat.
Helaas ben je niet de enige, dus ben maar niet bang.
Dat het je niets interesseert zegt misschien meer over de kijk van jou naar deze site en de andere gebruikers dan ook maar iets anders.
Don't get me wrong, maar zo komt het wel over.
Ik denk dat ik het beter begrijp dan jij denkt, daarom dat ik dus ook al de eerder genoemde links erbij heb vermeld.
Daarnaast ben je toch niet de enige? En als er dan weer wordt gedoeld op de electronica die ik heb toegevoegd...tsja, de Folk albums (wat wel meer jouw ding is als je laatste paar toevoegingen bekijken) zijn er ook nog steeds niet door heen.
Maar laten we voor opstellen dat het niet per se om mijn albums gaat, want zo veel voeg ik niet toe. Het gaat om het algemene verhaald.
Mensen wachten, zoals je vaker in dit topic terug ziet komen, soms gewoon een langere periode (bijna altijd van toch echt wel meerdere dagen) en als ik dan zie dat meerdere crew-leden er op een dag voor zich zelf meerdere albums door heen knallen dan denk ik serieus dat, dat nogal krom is.
Het idee van Jazper is dan ook niet zo'n slechte. Ze hebben een vergelijkbaar systeem op Discogs. Als nieuwkomer moet je eerst maar eens bewijzen dat je kunt toevoegen en kun je dus maar een album of 4 tegelijk doen. Na het invoeren van een bepaald aantal albums krijg je een hoger getal dat je tegelijk mag invoeren en dat loopt op den duur op tot onbeperkt.
0
titan (crew)
geplaatst: 24 augustus 2008, 20:56 uur
Sietse schreef:
tsja, de Folk albums (wat wel meer jouw ding is als je laatste paar toevoegingen bekijken) zijn er ook nog steeds niet door heen.
tsja, de Folk albums (wat wel meer jouw ding is als je laatste paar toevoegingen bekijken) zijn er ook nog steeds niet door heen.
Er staan maar liefst 2 folktoevoegingen van jou in de wachtrij die er allebei maar liefst al 2 dagen staan!
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 21:00 uur
Marcel² schreef:
Maar verwacht niet van mij omdat ik zelf veel toevoeg dat ik alle toevoegingen en dan waar ik helemaal niets mee heb in behandeling ga nemen.
(quote)
Nee hoor. Mijn bericht impliceert wat mij betreft niet iets wat er niet staat.

* denotes required fields.