MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Ah zo... hier in België hebben we daar nog niet zoveel last van, van die schapen

Intussen heeft friek het album toegevoegd: 't Vrije Schaep met de 5 Pooten (2009)

Universal heeft in 2002 en 2003 3 albums uit gebracht onder de noemer The Best In Gothic Rock. Het eerste album heeft ook nog als titel Into Temptation.
Hier kan ik geen scherpe hoezen van vinden.

Ik ga bezig

Bedankt.

Sheplays
freddze schreef:
Ah zo... hier in België hebben we daar nog niet zoveel last van, van die schapen

Intussen heeft friek het album toegevoegd: 't Vrije Schaep met de 5 Pooten (2009)

Speciaal voor jou:
't ouwe Schaep

toen was ik nog 'n lammetje

Kan alleen even geen fatsoenlijke hoes van deel 2 vinden. De links die reptile poste waren niet helemaal correct (eerste 2 zijn allebei deel 1).

Een Friek gaat er toch zeker wel naar op zoek?

Ja, heb al 8 pagina's gegoogled, maar tevergeefs..

Ik had al linkjes neergezet toch?

O ja, dat is wel apart, 2 versies van deel 1....

musicfriek schreef:
Ik ga bezig
Jij ook

Deel 1 en 3 staan al op de site inmiddels.

Ik dacht dat we hier het toevoegen aan de aanvrager overlieten, zodat die hem op zijn naam kan zetten, maar ik heb het blijkbaar mis.

Da's elke keer weer anders.

reptile71 schreef:
Ik dacht dat we hier het toevoegen aan de aanvrager overlieten, zodat die hem op zijn naam kan zetten, maar ik heb het blijkbaar mis.

Dat is nieuw voor mij. Als iemand er hier om vraagt om bepaalde albums op de site te krijgen, dan ga ik ervan uit dat degene zelf niet de handigheid heeft om ze toe te voegen. En wat maakt het nou uit op wiens naam het komt te staan?

Als de aanvrager weet hoe het werkt lijkt me dat op zich wel aardig om het aan hem over te laten. Maar goed, een regel is er niet dus het maakt niet uit. Het is meer een beetje hoe ik er tegenaan kijk.

Ik zou je reactie graag zien als alle albums nu van je naam werden gehaald. Maakt niet uit toch?

Nee, maakt me niet uit.

Mooi, helaas (gelukkig voor jou) valt het niet te controleren.

reptile71 schreef:
Als de aanvrager weet hoe het werkt lijkt me dat op zich wel aardig om het aan hem over te laten.

Ik wijs eigenlijk alle users waarbij ik enige frustratie proef dat het toevoegen ze niet heel makkeijk afgaat door naar dit topic met de mededeling dat er altijd wel iemand zo aardig is ze te helpen. Meestal gaat het dan wel om het doen van de complete toevoeging.

Uiteraard is het dan fijn dat iemand het voor je wil doen. Maar in het geval van deric raven, die om een afbeelding vroeg, had ik verwacht dat de toevoeging wel aan hem zelf overgelaten zou worden. Maar goed, dat is slechts mijn manier van denken, meer niet.

Leuk dat ik dit topic nu ontdek - heb er inmiddels zelf een tiental geplaatst, maar in den beginne was het 'supertuff' en zijn er wel users geweest die mijn afgekeurde uit de vuilnisbak hebben gevist.

Maar ja dan blijft de vraag maakt alles weten gelukkig? En om filosofisch te blijven: maakt niets weten gelukkig?

reptile71 schreef:
Uiteraard is het dan fijn dat iemand het voor je wil doen. Maar in het geval van deric raven, die om een afbeelding vroeg, had ik verwacht dat de toevoeging wel aan hem zelf overgelaten zou worden. Maar goed, dat is slechts mijn manier van denken, meer niet.

Er is ook nog dit topic, daar wordt regelmatig om hoesjes gevraagd: De Site >> Algemeen >> Albums zonder hoesfoto

Dat en dit topic overlappen elkaar wel een beetje...

Kan me jouw gedachtengang ook wel goed indenken, temeer omdat deric zelf ook een heleboel toevoegingen op zijn naam heeft. Maar goed, laten we maar blij zijn dat 1 en 3 inmiddels op de site staan. Heb zelf ook nog even gezocht naar een hoes voor deel 2, maar nog niet gevonden.

Maakt mij niet zoveel uit; of Friek of ik de albums toevoegt. Kwam mij via tijdsgebrek ook prima uit zo.
Alleen die nummer 2 nu nog.

Mooi zo.
Nummer 2 is inderdaad lastig te vinden. Kom wel steeds andere gothic verzamelaars tegen. Misschien ook leuk om toe te voegen.

Sheplays
Er staan er al een paar op MuMe

Uiteraard.

Ah, die Jungle releases heb jij er natuurlijk opgezet.

Sheplays schreef:
Speciaal voor jou:
't ouwe Schaep

toen was ik nog 'n lammetje

En speciaal voor jou, Janine, dit dansje:
YouTube - Shaun het Schaep wmv

Sheplays

Leuk gedaan!

Een niet zo korte leidraad over hoe je een album moet toevoegen en hoe je een correcte afbeelding kan vinden en hoe je een afbeelding kan veranderen van grootte.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:23 uur

geplaatst: vandaag om 05:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.