De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 18 januari 2009, 14:08 uur
Kan iemand goede plaatjes vinden van de volgende twee albums.
Paper Bag - Ticket to Trauma
Ticket to Trauma by Paper Bag: : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Naa A Da Fink Sa - Grönsch Bling
Jacob Richmann - Sonates Pour Viole De Gambe Et Basse Continue Opus 1 (CD) $141.40 - musicstack.com
Ticket to Trauma by Paper Bag: : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Naa A Da Fink Sa - Grönsch Bling
Jacob Richmann - Sonates Pour Viole De Gambe Et Basse Continue Opus 1 (CD) $141.40 - musicstack.com
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 18 januari 2009, 14:51 uur
stephan73 schreef:
Kan iemand goede plaatjes vinden van de volgende twee albums.
Wat is er mis met deze cover?Kan iemand goede plaatjes vinden van de volgende twee albums.
0
geplaatst: 18 januari 2009, 16:19 uur
CHIEP schreef:
(quote)
Wat is er mis met deze cover? Erg veel.. Dit is alleen het midden van de hoes. Links en rechts zijn enorme stukken afgeknipt!
Hier een complete (maar schuine en onscherpe) versie!
, for sale on CDandLP.com
0
geplaatst: 19 januari 2009, 17:03 uur
Heb net Photographs & Memories: His Greatest Hits van Jim Croce toegevoegd (staat in de wachtrij), maar zie net dat deze al op de site staat (met een fout jaar, zal correctie sturen). De mijne kan dus verwijderd worden. En ook een correctie voor de niet al te beste hoes.
0
geplaatst: 22 januari 2009, 11:46 uur
Hoe kan het dat bij dit album de toevoeger onbekend is? Weet vrijwel zeker dat ik deze destijds toegevoegd heb, maar ineens is toevoeger onbekend 

0
geplaatst: 22 januari 2009, 12:16 uur
Da's wel vreemd ja. Als ik hem corrigeer staat er wel dat Jordy hem toegevoegd heeft. Ik kan evt. wel de toevoeger wijzigen.
0
geplaatst: 22 januari 2009, 12:41 uur
0
geplaatst: 25 januari 2009, 10:56 uur
Sidney Bechet....
New Orleans jazz
probeer maar eens plaatjes te vinden voor die discografie...
ik zoek me nu al een eventjes een ongeluk naar passende albumcovers voor al die platen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer...
New Orleans jazz
probeer maar eens plaatjes te vinden voor die discografie...
ik zoek me nu al een eventjes een ongeluk naar passende albumcovers voor al die platen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer...
0
geplaatst: 25 januari 2009, 11:39 uur
@ jelorum:
Kijk eens op Rate Your Music, daar staan aardig wat hoesjes (niet allemaal even goed, maar met een beetje bewerking kom je een eind).
Kijk eens op Rate Your Music, daar staan aardig wat hoesjes (niet allemaal even goed, maar met een beetje bewerking kom je een eind).
0
Sietse
geplaatst: 25 januari 2009, 12:44 uur
Gewoon AlbumArtDownloader gebruiken.
Maakt het leven wat betreft hoezen zoeken een stuk makkelijker.
http://sourceforge.net/projects/album-art/
Maakt het leven wat betreft hoezen zoeken een stuk makkelijker.
http://sourceforge.net/projects/album-art/
0
geplaatst: 29 januari 2009, 16:23 uur
als iemand deze cd op site wil zetten graag, wat een topper op WARP. Ik vind het teveel gedoe om het zelf te doen
ben beetje lui en ook beetje ziek op dit moment :0
De info die erbij staat klopt overigens niet, hij is gewoon in NL uit (rough trade) en dus makkelijk verkrijgbaar.
http://www.velvetmusic.nl/shopping/product_details.php?id=6004300&lang=nl
ben beetje lui en ook beetje ziek op dit moment :0De info die erbij staat klopt overigens niet, hij is gewoon in NL uit (rough trade) en dus makkelijk verkrijgbaar.
0
geplaatst: 31 januari 2009, 01:43 uur
djarend schreef:
als iemand deze cd op site wil zetten graag, wat een topper op WARP. Ik vind het teveel gedoe om het zelf te doen
ben beetje lui en ook beetje ziek op dit moment :0
De info die erbij staat klopt overigens niet, hij is gewoon in NL uit (rough trade) en dus makkelijk verkrijgbaar.
ben beetje lui en ook beetje ziek op dit moment :0De info die erbij staat klopt overigens niet, hij is gewoon in NL uit (rough trade) en dus makkelijk verkrijgbaar.
Staat er al een tijdje op.
0
geplaatst: 2 februari 2009, 22:23 uur
Kan iemand wellicht dit plaatje zo bewerken dat het op de site mag, of kan iemand een betere versie vinden?

Het is de hoesafbeelding van de verzamelaar 'Trubaci' die als ondertitel '20 Legendarnih Kola' draagt.
Vast bedankt voor de hulp!

Het is de hoesafbeelding van de verzamelaar 'Trubaci' die als ondertitel '20 Legendarnih Kola' draagt.
Vast bedankt voor de hulp!
0
geplaatst: 3 februari 2009, 21:26 uur
stephan73 schreef:
CD and LP - Achat et Vente de DISQUE, VINYL, CD de COLLECTION et OCCASION
CD and LP - Achat et Vente de DISQUE, VINYL, CD de COLLECTION et OCCASION
Ik heb hem een beetje bewerkt, maar weet niet of hij nu acceptabel is:

0
geplaatst: 4 februari 2009, 19:22 uur
Ik heb alle richtlijnen geprobeerd van de wiki , maar ik krijg dat randje niet weg om de hoes heen , elke afbeelding die ik heb gedownload heeft er een 
De pixels naar 200 aanpassen lukt prima in Infranview.
Iemand een idee hoe ik dat randje weg krijg?

De pixels naar 200 aanpassen lukt prima in Infranview.
Iemand een idee hoe ik dat randje weg krijg?
0
geplaatst: 4 februari 2009, 19:43 uur
indana schreef:
Knippen lijkt mij.
Knippen lijkt mij.
Bedankt voor dat stukje wijsheid
, helaas gaat dat niet zo makkelijk want als ik dat randje van nauwelijks 1 mm wil selecteren, meld het programma dat ik het "einde van de folder"bereikt heb en verwijst mij naar een scherm om een andere map te selecteren(wat niet de bedoeling is ).Ik ben hier erg lang mee bezig geweest maar zonder suc6, ik kan niet éen te brede rand afsnijden want dan verdwijnd de titel.Iemand nog een echte tip?

0
geplaatst: 4 februari 2009, 21:05 uur
Ok, ik gebruik gewoon windows fotogalerie.
Open het bestand in voornoemd programma. Klik op bewerken. Rechts verschijnt dan een menu met daarin afbeelding bijsnijden. Als je daarop klikt verschijnt een kader om de afbeelding. dit kader kan je kleiner en groter maken. heb je eenmaal het kader goed ingesteld klik je rechts op toepassen en o wonder...verdwenen zijn witte of zwarte randen. klik het programma vervolgens weg, de nieuwe afbeelding wordt automatisch opgeslagen.
Dit programma heeft nog een ander voordeel en dat is dat het bestand groter wordt, bijvoorbeeld een afbeelding van 10 kb groeit ineens naar 21 kb. Vraag me niet hoe het kan maar profiteer eraf.
Zoals ik dus al zei: knippen.
Open het bestand in voornoemd programma. Klik op bewerken. Rechts verschijnt dan een menu met daarin afbeelding bijsnijden. Als je daarop klikt verschijnt een kader om de afbeelding. dit kader kan je kleiner en groter maken. heb je eenmaal het kader goed ingesteld klik je rechts op toepassen en o wonder...verdwenen zijn witte of zwarte randen. klik het programma vervolgens weg, de nieuwe afbeelding wordt automatisch opgeslagen.
Dit programma heeft nog een ander voordeel en dat is dat het bestand groter wordt, bijvoorbeeld een afbeelding van 10 kb groeit ineens naar 21 kb. Vraag me niet hoe het kan maar profiteer eraf.
Zoals ik dus al zei: knippen.
0
geplaatst: 4 februari 2009, 21:18 uur
In Irfanview kan je het window vergroten met de plustoets (+) van het numerieke toetsenbord, waarna je makkelijker een deel van het plaatje kan selecteren.
edit: en met "crop" (ctrl-y) kun je alles wat je niet geselecteerd heb verwijderen.
edit: en met "crop" (ctrl-y) kun je alles wat je niet geselecteerd heb verwijderen.
0
geplaatst: 4 februari 2009, 21:38 uur
Kan ook natuurlijk. Alleen heb je dan niet het voordeel dat de afbeelding groter wordt terwijl de kwaliteit hetzelfde blijft.
Het is maar net waar je makkelijk mee kan werken. En vooral eerst even oefenen
Het is maar net waar je makkelijk mee kan werken. En vooral eerst even oefenen
0
geplaatst: 5 februari 2009, 08:01 uur
Bedankt voor deze zeer nuttige tips Indana en Njal , ik ga vanavond weer aan de slag , ik denk dat het zo moet lukken! 

0
Gallow
geplaatst: 8 februari 2009, 14:38 uur
Ik ben al een tijdje opzoek naar een cover afbeelding voor,
Pet Slimmers of the Year - Pet Slimmers of the Year EP
Ik heb er 1 maar die is 588 bij 640. Moeilijk tot precies 200x200 te brengen en dan word het ook nog eens vrij onleesbaar.
Pet Slimmers of the Year - Pet Slimmers of the Year EP
Ik heb er 1 maar die is 588 bij 640. Moeilijk tot precies 200x200 te brengen en dan word het ook nog eens vrij onleesbaar.
0
geplaatst: 11 februari 2009, 19:25 uur
Kan iemand een fatsoenlijke hoes vinden van dit album?
Stephen Stills - Still Stills: The Best of Stephen Stills (1976)
Mij lukt het niet, loop steeds tegen dezelfde aan:
http://www.musicmeter.nl/rejection/147154
Mij lukt het niet, loop steeds tegen dezelfde aan:
http://www.musicmeter.nl/rejection/147154
0
geplaatst: 11 februari 2009, 21:04 uur
musicfriek schreef:
Nog niet perfect maar wel beter:

0
geplaatst: 12 februari 2009, 06:50 uur
Njal schreef:
(afbeelding)
(quote)
(afbeelding)
Bedankt, we zullen zien of hij goed is!
* denotes required fields.