De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2004, 16:16 uur
Dave Matthews - the Gorge
Is een 2cd+dvd cd. Maar via de dave matthews band site is er een speciale 6 dvd box uitgebracht. Wel officieel dus.
Maar beide hebben ze dezelfde naam. Wil ze graag allebei toevoegen. Graag een oordeel van een mod?
Officiele link
Is een 2cd+dvd cd. Maar via de dave matthews band site is er een speciale 6 dvd box uitgebracht. Wel officieel dus.
Maar beide hebben ze dezelfde naam. Wil ze graag allebei toevoegen. Graag een oordeel van een mod?
Officiele link
0
geplaatst: 11 juli 2004, 14:09 uur
sorry 
lijken mij 2 uitgaven van hetzelfde album, één keer toevoegen, deels met sterretjes (lijkt me)

lijken mij 2 uitgaven van hetzelfde album, één keer toevoegen, deels met sterretjes (lijkt me)
0
geplaatst: 11 juli 2004, 16:24 uur
deels met sterretjes? dan worden dus 42 van de 55 nummers met sterretjes 

0
geplaatst: 18 juli 2004, 22:34 uur
Ik wil graag Different Class van Pulp corrigeren, er is namelijk een dubbelCD versie met op de tweede CD (Second Class) 9 bijzonder leuke extra nummers. Echter, ik kan maar 20 tracks in totaal invoeren en het zouden er in totaal 21 worden (12 van DC en 9 van SC). Hoe kan ik dit omzeilen? Ik kan nergens het totaal aantal tracks veranderen.
0
geplaatst: 18 juli 2004, 22:37 uur
Tot ik dat verholpen heb ik twee etappes corrigeren. Als er eenmaal 20 staan kun je bij de volgende correctie (na goedkeuren) er weer 5 bij doen. Niet ideaal, inderdaad.
0
geplaatst: 19 juli 2004, 00:33 uur
OK. Nouja, ik ga me d'r zo wel even aan wagen. Bedankt in ieder geval.
0
geplaatst: 8 augustus 2004, 11:07 uur
Wat is eigenlijk de label van een cd?
Bij sommige cd's staat het wel en bij anderen niet... Hoe kan je daar achter komen als je een nieuwe cd wil toevoegen?
Bij sommige cd's staat het wel en bij anderen niet... Hoe kan je daar achter komen als je een nieuwe cd wil toevoegen?
0
geplaatst: 8 augustus 2004, 13:20 uur
Op een cdhoesje kan daar nog weleens verwarring over ontstaan omdat er aan de achterkant iets van 3/4 namen vermeld staan.
Zoek bv eens op amazon op een bepaald album daar staat het label altijd aangegeven.Of zoek op google naar een bepaalde artiest,cd en label dan vind je het vaak ook wel.
Zoek bv eens op amazon op een bepaald album daar staat het label altijd aangegeven.Of zoek op google naar een bepaalde artiest,cd en label dan vind je het vaak ook wel.
0
geplaatst: 8 augustus 2004, 23:07 uur
JonnieBrasco was al zo aardig om het me uit te leggen nadat ik m'n eerste album had toegevoegd maar alsnog bedankt neo
0
geplaatst: 15 augustus 2004, 09:28 uur
Ik heb nog een vraagje: als het plaatje van het album 3 pixels ofzow te smal is maakt dat uit? Ik heb tot nu toe met psp het presies 200x200 gemaakt...
0
geplaatst: 21 augustus 2004, 00:13 uur
Hoe staan we tegenover in eigen beheer uitgebrachte albums? Veelal in kleine oplage, soms cd-r, vaak alleen te krijgen bij optredens of via de website van een band. Ik heb er al een hele zooi die het beluisteren meer dan waard zijn, maar ik kan ook wel begrijpen dat we niet elke halve zool met een cd-brander op de site hoeven te hebben.
0
geplaatst: 21 augustus 2004, 02:56 uur
Inderdaad, dat soort dingen voegen we niet toe. Allen albums met een landelijke (ergens) release
0
geplaatst: 21 augustus 2004, 17:25 uur
En als je een trouw "lid" bent en toevallig een cd uitbrengt in eigen beheer ?
+ 
+ 
0
geplaatst: 26 augustus 2004, 21:46 uur
Ik heb een zooi albums van Wim Mertens toegevoegd, een stuk of 30 zeker. Nu wist ik eerst niet het label, daarom zijn ze geweigerd. Nou heb ik het label wel achterhaald, maar als het bij ?fout staat, staat er onder het kopje ''alternatieve albumtitel:'' niet ''label:'', dit staat er wel weer als het album op de normale manier bekijkbaar wordt op Musicmeter. Laat het dus a.u.b. door zodat ik het dan corrigeer of verhelp dit op een andere creatieve manier. Het is dus eigenlijk ook een fout om het label niet erbij te hebben staan via de ?fout pagina-correctie. Het label is ''Les Disques du Crépuscule''.
0
geplaatst: 31 augustus 2004, 15:04 uur
misschien heb ik ergens over heen gelezen, maar klopt het dat we nu even geen albums kunnen toevoegen?
ik zie namelijk nergens de link 'voeg album toe' staan bij een album..
0
JonnieBrasco
geplaatst: 31 augustus 2004, 15:33 uur
mindflight schreef:
misschien heb ik ergens over heen gelezen, maar klopt het dat we nu even geen albums kunnen toevoegen?
klik hier
0
geplaatst: 31 augustus 2004, 16:55 uur
Hij is inderdaad weggehaald bij de albums zelf. Een link die voor de 96% van de bezoekers die niet toevoegen totaal oninteressant is. Je ziet 'm nog wel wanneer je zoekt en niets vindt. En je kunt inderdaad het best even de URL die JonnieBrasco geeft even onthouden of bookmarken.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 31 augustus 2004, 17:44 uur
Ik zoek gewoon altijd even op het album "ghsshggjkshwui", dat vindt hij niet en ik krijg vervolgens de vraag: "Probeer het opnieuw, doorzoek de database uitgebreid, of voeg een album toe."
0
geplaatst: 1 september 2004, 21:20 uur
Zie eigenlijk ook niet echt in waarom het weg is gehaald.Nu is dadelijk de nr.1 van opgezochte titels: ghsshggjkshwui 

0
geplaatst: 1 september 2004, 21:47 uur
Het zou een beetje te druk worden, al die opties bij een album
0
geplaatst: 1 september 2004, 22:14 uur
Vind het qua drukte meevallen eigenlijk, maar goed jouw beslissing.
* denotes required fields.