MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
FeZ
Ik zou graag wat van LCD Soundsytem toevoegen.... maar ten eerste zijn de alnbums bijna nergens te koop zodat ik nergens een tracklisting vind met de daarbijhorende tijden (op amg staat wel wat maar niet veel) en de albumcovers zijn al helemaal moeilijk te verkrijgen. Kan iemand me helpen?

LCD Soundsystem heeft toch alleen maar wat losse singles en een promo met die singles verzameld uit? Hun album komt volgend jaar. Zie ook http://www.dfarecords.com/DFA_main.html

Check ook The Rapture trouwens. Hun geweldige album heet Echoes.

FeZ
Ok bedankt, volgens amg hadden ze er al 3 ofzo, maargoed stonden maar 2 nummers per "album" op.

The rapture ken ik wel; aantal geweldige nummers maar ook een aantal middelmatige.

2 nummers per album... ze hebben idd. 3 singles uit:

Beat Connection, Losing My Edge en Yeah

Ik wil Sammy toevoegen van Ramses Shaffy, maar kan geen plaatje vinden, weet iemand misschien waar ik dit kan vinden?

En ik zoek een beter plaatje van het nieuwste album van Groep Jezus, dat volgens hun eigen site nog niet eens verschenen is... Iemand een idee waar i kdat kan vinden?

Mag ik een paar bootleg cd's van de Doors toevoegen? (Wel de beste natuurlijk)

Of zitten we nog in de 'testperiode'?

neo
Je mag het proberen maar ik heb zo'n vermoeden dat ze er dan niet worden opgezet

Oh, oh, oh. Iedereen weet dat de bootleg cd's van de Doors 10x beter zijn dan de studiorecordings...

Wie kan er nou zonder bootlegs door het leven gaan

Kyra schreef:

Iedereen weet dat de bootleg cd's van de Doors 10x beter zijn dan de studiorecordings...

Dat is dan ook het criterium niet

Kan iemand misschien op dit plaatje het hiphopinjesmoel logo wegphotoshoppen. Met Paint krijg ik t niet voor elkaar om dat fatsoenlijk te doen en van Paint Shop Pro heb ik niet veel kaas gegeten.

Insignificance vna Jim O'Rourke staat 3 keer op de site:

http://www.musicmeter.nl/?arti...

Nochtans was ik de eerste

Yak
BoordAppel schreef:

Kan iemand misschien op dit plaatje het hiphopinjesmoel logo wegphotoshoppen. Met Paint krijg ik t niet voor elkaar om dat fatsoenlijk te doen en van Paint Shop Pro heb ik niet veel kaas gegeten.

Hm.. dat zal nog niet meevallen. Het logo staat over tekst heen, en je kunt met geen mogelijkheid achterhalen wat eronder hoort te staan.

Zachary Glass schreef:

Nochtans was ik de eerste

dan laten we die maar staan

Yak schreef:

Hm.. dat zal nog niet meevallen. Het logo staat over tekst heen, en je kunt met geen mogelijkheid achterhalen wat eronder hoort te staan.

Klopt, maar zonder die tekst is het ook wel goed. Ik had alles al weggehaald maar het zag er niet uit als ik het met iets probeerde op te vullen. Zucht, had ik corel photopaint nog maar.

Yak
Lomp in elkaar geprutst, en ik ben er zeker als designer niet bepaald trots op, maar op 200x200 moet je weten dat er iets stond om het te kunnen zien: hier.

dank u! Het is goed genoeg zo hoor. Je ziet er idd niets van, bovendien zou die tekst ook niet te lezen zijn op deze afmetingen.

heeft iemand misschien het een plaatje van de voorkant van het hoesje van !Strictly Erick E (deel1)

ik kan em nml. nergens vinden op internet en dat deel heb ik niet dus kan em zelf niet scannen (het is voor een toevoeging dus 200x200)

Onderhond schreef:
http://www.musicmeter.nl/?albu...

dubbele toevoeging.

Was dat: Dizzy Gillespie - Sweet Soul Live ? (deze staat nu op die link).
Want die heb ik nu net goedgekeurd en stond daarvoor nog niet op MM.

Nopes, was één of andere DHT CD, probleem opgelost dus

Mogen dit soort albums op de site?

Het betreft dus een remixalbum uitgegeven door een tijdschrift (een beetje vergelijkbaar met de Oorgasm CDs).

Nee, lijkt me niet.

Het lijkt me beter om niet meer 'records' toe te voegen achter de labelnaam, is wat overbodig. Bovendien wordt de database dan uniformer.

Kan er iemand een hoesje vinden van de dubbelsoundtrack van La Haine en Métisse? Ik kan hem nog nergens vinden (gezocht met images.google, amazon, allmusic) en heb ook geen scanner voor handen.

JonnieBrasco
http://www.volovik.com/kino/so... ? (gezocht met altavista images, wil nog wel eens andere resultaten opleveren.)

Dank je wel!

Hoe voeg je nou eignelijk een album toe. Ik zie het nergens staan

Ach je kkan het via http://www.musicmeter.nl/?toevoegen.

Succes ermee.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:32 uur

geplaatst: vandaag om 04:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.