MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Sorry dat ik jullie zo laat werken,maar ik wil geen foute dingen doen;

1)Blade Fetish-Absinthe
Absinthe

geplaatst:
Le Chat Noir - Deadwood (2007)

in de wacht:
Le chat noir - Postcards From The Dark Highway
Le chat noir - Tales From Silver City
Blade Fetish - Absinthe

Pretty Day~Mary Moor is een single.
Van Zeker Weten - Zeker Weten kan ik niet de gegevens vinden.

Svendra schreef:
Van Zeker Weten - Zeker Weten kan ik niet de gegevens vinden.

Klik!

L_T_B schreef:
Klik!
Thanks, ik zie nu pas de tracks bij deze link . Maar het label kan ik (nog) niet vinden.

ook geplaatst:
Le Chat Noir - Postcards from the Dark Highway (2009)
Le Chat Noir - Tales from Silver City (2006)

Svendra schreef:
Thanks, ik zie nu pas de tracks bij deze link . Maar het label kan ik (nog) niet vinden.

Anyway Music (linksonder)

John Lee Hooker - Wandering Blues
Ocean Colour Scene - The Circle
Hank Williams - Country Sessions

Iemand?

Marcel²
Wij als crew doen dit in onze vrije tijd en zo goed als mogelijk, en wij doen niet aan mierenneuken.
Als je een probleem hebt met een crewlid, kan je dat altijd aangeven bv in een pm naar ons toe, namen noemen is denk ik niet openlijk een optie, maar kritiek kunnen wij best hebben zolang het wel allemaal netjes blijft.
Kan je zelf niet tegen een afgekeurde toevoeging als wij bv meer informatie vragen, ja... Toon geef het nou niet op.

Kom aan, Toon, geef niet op. Ik weet uit eigen ervaring dat het best irritant kan zijn en af en toe heb ik ook gedacht: "Doe toch niet zo moeilijk!", maar je moet maar bedenken dat de crew het allemaal vrijwillig doet en zo goed mogelijk probeert de kwaliteit van de site hoog te houden. En je kunt natuurlijk ook altijd je toevoeging bij rejections laten staan, dan komt er meestal vanzelf iemand die het voor je oplost.

Toon1 schreef:
Zou er misschien een feature aan de site toegevoegd kunnen worden waarbij ik kan kiezen welke moderator mijn toevoegingen mag beoordelen en wie niet?

Hey! Die wil ik ook maar dan wie wel en niet mag toevoegen (zodat wij niet de standaard riedels krijgen dat het echt niet beter kan om vervolgens een ander met een perfecte toevoeging te zien komen)

M.a.w. gewoon even doorzoeken als een toevoeging er niet doorheen komt en wat Paalhaas al aangeeft: laten staan voor een ander

aERodynamIC schreef:
Hey! Die wil ik ook maar dan wie wel en niet mag toevoegen

in de wacht, met dank aan L_T_B:
Zeker Weten~Zeker weten

Verzoekje aan ieder, nu er zoveel albumverzoeken lopen:

Geef s.v.p. aan wanneer je een album in de wacht hebt gezet, of zelfs wanneer je met een album bezig bent. Ik hoor tot het type dat niet houdt van dubbel werk. Thanks.

Gallow
EmilyPlays schreef:
Graag ook het volgende,gezien toevoegen nog vreemd voor me is;

Dat is een flinke lijst, misschien eens tijd om te leren toe te voegen?

freakey schreef:
(quote)

Dit geldt evenzo voor Frank Zappa en The Mothers of Invention, kunnen deze niet worden samengevoegd?

Is geregeld, net als Bruce Springsteen.

Ik zou het graag kunnen,maar ik krijg de covers nooit op 200 x200.

Probeer Irfanview eens, staat trouwens ook in de Wiki voor toevoeghulp.

Daar staat stap voor stap uitgelegd hoe je de hoes 200 pixels breed krijgt:

Richtlijnen voor de hoes - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Een van mijn favoriete soundtracks staat er helaas ook nog niet op. Die van "The Business (2005). Film is ook top btw.

Tracklist staat op IMDB.

The Business (2005) - Soundtracks - imdb.com

Als iemand die zou willen toevoegen zou leuk zijn!

fabblwaps schreef:
Probeer Irfanview eens, staat trouwens ook in de Wiki voor toevoeghulp.
Van de gratis programma's kan ik PhotoFiltre aanbevelen dat veel opties heeft. Zo kun je nauwkeurig de resolutie/kwaliteit definiëren, of bijvoorbeeld roteren onder een vrij te kiezen hoek (handig als het plaatje een beetje scheef staat).

Ondertussen is het me gelukt.

EmilyPlays schreef:
Ondertussen is het me gelukt.
.

Zojuist geplaatst:
DVAR - Piirrah (2002)
DVAR - Rakhilim (2003)
DVAR - Roah (2003)
DVAR - Taai Liira (2004)

Wil jij zelf vanaf Hor (2005) verder gaan? Als genres heb ik electronic/folk gekozen.

Svendra schreef:
(quote)
.

Zojuist geplaatst:
DVAR - Piirrah (2002)
DVAR - Rakhilim (2003)
DVAR - Roah (2003)
DVAR - Taai Liira (2004)

Wil jij zelf vanaf Hor (2005) verder gaan? Als genres heb ik electronic/folk gekozen.

Ik acht genomen,ondertussen zijn alle noemenswaardige albums toegevoegd,behalve hun laatste,omdat ik geen geschikte afbeelding. vind.

Svendra schreef:
Van de gratis programma's kan ik PhotoFiltre aanbevelen dat veel opties heeft. Zo kun je nauwkeurig de resolutie/kwaliteit definiëren, of bijvoorbeeld roteren onder een vrij te kiezen hoek (handig als het plaatje een beetje scheef staat).

Dat gebruik ik zelf ook, is nog een stuk prettiger werken dan Irfanview. Je kan ook makkelijk inzoomen, waardoor je op de pixel nauwkeurig eventuele zwarte randen ed. weg kan snijden.

herman schreef:
Je kan ook makkelijk inzoomen, waardoor je op de pixel nauwkeurig eventuele zwarte randen ed. weg kan snijden.

Ja dat werkt heel handig idd. Wat ik ook nog wilde zeggen: je kunt met PhotoFiltre zelfs een déél van het hoesje een beetje draaien (sectie selecteren-rechtsklik-Transform-Free). Zo kun je bijv. een krom getrokken titel van een oude LP nog aardig oplappen.

In de wacht geplaatst:

The Business (2005) - Soundtracks

Sinds wanneer worden dubstep toevoegingen automatisch (door crewleden) aangemerkt als 'dance'? En sinds wanneer is dubstep automatisch dance?

Heel erg bedankt! Moet wel een goede soundtrack zijn zeg, hij staat op gemiddeld 5*.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:47 uur

geplaatst: vandaag om 12:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.