MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Thanks! Wat een snelheid!

Heb net per ongeluk Live/1975-85 van Bruce Springsteen toegevoegd maar kwam erachter dat deze toch al bestond (had toch echt drie keer gezocht omdat ik het zo vreemd vond ), kan deze uit de wachtrij worden verwijderd?
Daarnaast snap ik weinig van het vrij kunstmatige onderscheid tussen Bruce Springsteen en Bruce Springsteen & the E Street Band. Allmusic maakt dat onderscheid bijvoorbeeld niet en Wikipedia evenmin.

Op de l3voor12 Luisterpaal staat nu:
Dylan LeBlanc - Paupers Field,
een usa singer songwriter/americanist, klinkt bij eerste beluistering veelbelovend.
Wilde eens zien wat de reacties waren.
Blijkt ie hier nog niet geland te zijn.
Wil iemand als vluchtleider fungeren?

Mannen, helemaal geweldig
Ook nog even luisteren, of zijn jullie niet zo van de country / amaricanana?

Op zijn tijd houd ik daar wel van. Ik zal morgen eens op de Luisterpaal/Spotify kijken.

Wie wil zo vriendelijk zijn onderstaand album uit 2010 toe te voegen?

(afbeelding)

Er kunnen niet genoeg Three Dog Night compilaties zijn!

Klik!

Ik weet niet hoe je dat zo snel klaar speelt, maar de dank is groot!

Brunniepoo schreef:
Heb net per ongeluk Live/1975-85 van Bruce Springsteen toegevoegd maar kwam erachter dat deze toch al bestond (had toch echt drie keer gezocht omdat ik het zo vreemd vond ), kan deze uit de wachtrij worden verwijderd?
Daarnaast snap ik weinig van het vrij kunstmatige onderscheid tussen Bruce Springsteen en Bruce Springsteen & the E Street Band. Allmusic maakt dat onderscheid bijvoorbeeld niet en Wikipedia evenmin.

Dit geldt evenzo voor Frank Zappa en The Mothers of Invention, kunnen deze niet worden samengevoegd?

haveman
Beste mods,

Ik heb zojuist geprobeerd een album toe te voegen. Alle gegevens heb ik verstuurd, maar bij het zoeken van de hoes ging iets mis. Nu denk ik wel de juiste hoes te hebben, maar moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen?

BVD

haveman schreef:
[..] maar moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen?

Als je de toevoeging afgebroken hebt, zul je "helemaal" opnieuw moeten beginnen.

haveman
Ik moest de tracklist handmatig invoeren, vandaar.

Maar de al verstuurde gegevens hebben jullie toch al dan?

Nee, pas al de toevoeging compleet is afgerond komt deze bij ons binnen. Anders wil het album ook wel voor je toevoegen.

Ik begrijp niet, dat onderstaand album nog aan ons archief ontbreekt, zou het nog kunnen worden toegevoegd?

[img][/img]

Welliswaar wellicht alleen voor de echte fanaten, maar je kunt niet weten.....

Staat in wachtrij

Wat als de albumhoes niet scherp genoeg is en de gecorrigeerde waarschijnlijk weer afgewezen gaat worden? Ik kan namelijk echt geen scherpere afbeelding vinden.

Dan noem je de naam van dat betreffende album en misschien kan een andere gebruiker wél een scherpere hoes vinden.

Zou er misschien een feature aan de site toegevoegd kunnen worden waarbij ik kan kiezen welke moderator mijn toevoegingen mag beoordelen en wie niet? Want ik krijg weer een hoop gemierenneuk over me heen (ik ga geen namen noemen). Na lange tijd niets meer te hebben toegevoegd wilde ik enkele platen op de site zetten, maar op zo'n manier heb ik er al geen zin meer in. Nou ja, it's your loss...

Haha, okay Het betreft het album Beyond the Last Night van Comes With the Fall uit 2007 Ik wist dat ik iets vergeten was

(afbeelding)

Deze?

wie wil het album\ Being Dufay toevoegen?

wie wil het album Being Dufay toevoegen?

Hij staat in de wacht ...

kiriyama
Iemand die de volgende albums zou willen toevoegen:

Bill Hicks - Essential Collection
Electric Dragon 80,000 V (Soundtrack)

Wie kan er voor mij de volgende cd's toevoegen?

1)
Zeker Weten~Zeker weten

(afbeelding)

2)
Pretty Day~Mary Moor
http://www.discogs.com/Mary...

3)
* Tales From Silver City~Le chat noir
* Deadwood ~Le chat noir
* Postcards From The Dark Highway ~Le chat noir

Dank bij voorbaat.

Deadwood ~Le chat noir
Deze staat in de wacht. Zelf kan ik nu niet verder want ik zit aan mijn max. van 10

Gast
geplaatst: vandaag om 12:49 uur

geplaatst: vandaag om 12:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.