De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 23:13 uur
herman schreef:
Er zullen misschien nog wel wat toevoegingen van je in de rejections staan? Ik weet het anders ook niet... Ik tel er nu 7 of 8, maar ik weet dat ik een paar dagen terug ook nog een paar toevoegingen van je heb gekeurd en 1 of 2 daarvan zouden nog in de rejections kunnen staan. Die kun je gewoon terugvinden, want daar krijg je dan een PM van.
(quote)
Er zullen misschien nog wel wat toevoegingen van je in de rejections staan? Ik weet het anders ook niet... Ik tel er nu 7 of 8, maar ik weet dat ik een paar dagen terug ook nog een paar toevoegingen van je heb gekeurd en 1 of 2 daarvan zouden nog in de rejections kunnen staan. Die kun je gewoon terugvinden, want daar krijg je dan een PM van.
Niet tussen de rejections, die check ik regelmatig, ook nu mag ik niet meer toevoegen....
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 00:14 uur
Weet je dat zeker? Dit staat als ik het goed heb in de wachtlijst:
Hawkwind - Reading 1992 (2009)
9 augustus
Gong - Gong on Acid 73 (2007)
Alternatieve titel: Bananamoon Obscura No.16, gisteren 15:04 uur
Motörhead - Lock Up Your Daughters (1990)
gisteren 15:12 uur
Motörhead - Jailbait (1992)
gisteren 15:17 uur
Je zou er dus nog 6 kunnen toevoegen.
edit: ik zie dat ik er een paar heb doorgelaten na jouw bericht, maar dan nog: 1 album van 9 augustus en de rest gisteren. Je bent dan wel heel erg ongeduldig hoor.
9 augustus
edit: ik zie dat ik er een paar heb doorgelaten na jouw bericht, maar dan nog: 1 album van 9 augustus en de rest gisteren. Je bent dan wel heel erg ongeduldig hoor.
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 00:21 uur
Zitten daar dan ook rejections bij herman want ik tel er geen 10 namelijk.
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 00:31 uur
aERodynamIC schreef:
9 augustus
9 augustus
Kompleet verkeerde lijst Aero, is er niet 1 van mijn toevoegingen....
Laatste toevoeging is Pol...
verder, voor zover ik me dus herinner:
2x Trockener kecks
1x Don Preston
1x Orangutang
deze zijn allemaal erg recent....
en nog 5 dus die ik even kwijt ben...
0
Hawkhead
geplaatst: 12 augustus 2010, 00:33 uur
De onderste drie heb ik verstuurd...(en ik ben niet ongeduldig
)
)
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 00:48 uur
Excuses voor het door elkaar halen van usernamen.
Het klopt dat ze allemaal recent zijn dus ik begrijp het probleem ook niet zo goed. Het toch toch nog allemaal redelijk snel? Zeker voor wat betreft een vakantieperiode.
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 07:35 uur
aERodynamIC schreef:
Het klopt dat ze allemaal recent zijn dus ik begrijp het probleem ook niet zo goed. Het toch toch nog allemaal redelijk snel? Zeker voor wat betreft een vakantieperiode.
(quote)
Misschien wordt er te veel een probleem van gemaakt, dat was niet mijn bedoeling
, alleen vond ik het zo raar dat mijn lijstje zo vlug vol raakte....idd Project object was er nog 1, verder: Arno En Concert en Face Tomorrow Ride Like The Wind...
mis ik er nu nog 2....
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 12:14 uur
Ik kom aan 9, maar kan zijn dat er inmiddels wat dingen zijn weggewerkt aangezien er vandaag al een stuk of 100 toevoegingen zijn verwerkt.
Als je het echt wilt weten, kun je het natuurlijk het beste zelf bijhouden.
Arno - En Concert (1997)
10 augustus
Face Tomorrow - Ride Like a Girl (1998)
10 augustus
-
Orangutang - The Rewards of Cruelty (1993)
gisteren 20:57 uur
Tröckener Kecks - Rik Ringers (1981)
gisteren 21:04 uur
Tröckener Kecks - Niet Alle Meisjes Zijn Verliefd op Kors (1982)
gisteren 21:09 uur
Buggirl - Blood, Sweat and Beers (2009)
gisteren 21:16 uur
Buggirl - Looming Shadows (2004)
gisteren 21:25 uur
Don Preston - Vile Foamy Ectoplasm (1993)
gisteren 23:06 uur
Pol - Transomuba (1994)
gisteren 23:22 uur
Als je het echt wilt weten, kun je het natuurlijk het beste zelf bijhouden.

Arno - En Concert (1997)
10 augustus
Face Tomorrow - Ride Like a Girl (1998)
10 augustus
-
Orangutang - The Rewards of Cruelty (1993)
gisteren 20:57 uur
Tröckener Kecks - Rik Ringers (1981)
gisteren 21:04 uur
Tröckener Kecks - Niet Alle Meisjes Zijn Verliefd op Kors (1982)
gisteren 21:09 uur
Buggirl - Blood, Sweat and Beers (2009)
gisteren 21:16 uur
Buggirl - Looming Shadows (2004)
gisteren 21:25 uur
Don Preston - Vile Foamy Ectoplasm (1993)
gisteren 23:06 uur
Pol - Transomuba (1994)
gisteren 23:22 uur
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 14:48 uur
Nog niet op MuMe: de Keefmen - Mirror of Time
Wel op Luisterpaal.
Wie oh wie is zo vriendelijke dit leuke garagebandje 'uut Meppel toe te voeg'n ' ?
Dank is alvast groot
Wel op Luisterpaal.
Wie oh wie is zo vriendelijke dit leuke garagebandje 'uut Meppel toe te voeg'n ' ?
Dank is alvast groot

0
geplaatst: 12 augustus 2010, 15:51 uur
Ik heb hem er op jouw verzoek opgezet (en crewmembers hoeven niet in de wachtrij) 

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 21:46 uur
Genoeg over wachttijden, er is nog iets wat me nog steeds dwars zit:
Waarom mocht ik niet toevoegen Rage Against The Machine - Bombtrack The Pinkpop Edition met 9 extra tracks (ik moest deze aanbieden met andere hoes andere tracklist en andere titel
, ik heb dit geweigerd), en worden andere, voor mij dezelfde gevallen zoals Jeff Buckley live at sin e legacy edition of tool Sober (tales from the Darkside) wel geaccepteerd?
Waarom mocht ik niet toevoegen Rage Against The Machine - Bombtrack The Pinkpop Edition met 9 extra tracks (ik moest deze aanbieden met andere hoes andere tracklist en andere titel
, ik heb dit geweigerd), en worden andere, voor mij dezelfde gevallen zoals Jeff Buckley live at sin e legacy edition of tool Sober (tales from the Darkside) wel geaccepteerd?
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 22:07 uur
We zetten van elke release altijd de eerste uitgave op de site, ik denk dat die Pinkpop-editie een speciale uitgave was?
In dat geval moet je de originele uitgave toevoegen en de extra tracks er als bonustracks bijzetten.
In dat geval moet je de originele uitgave toevoegen en de extra tracks er als bonustracks bijzetten.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 22:18 uur
Klopt Herman, maar dat is Sober, Tales From The Darkside ook, en Sober de originele uitgave staat niet op de site, dus regel is daar niet gehanteerd....
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 22:20 uur
PS. ik wil niet zeikerig overkomen, maar af en toe snap ik het niet helemaal....
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 22:44 uur
Als dat zo is, dan klopt dat ook niet inderdaad. Die zal dan wel door de mazen van het net zijn geglipt dan, dat houd je helaas niet altijd tegen.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 12:08 uur
Ne-yo Champagne Life nieuw album staat nog niet op music meter.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 21:19 uur
titan
(crew)
verstuurd op 14 augustus 2010, 21:05 uurJe toevoeging van Love (Omnibus Edition) (2009) is niet geaccepteerd, en verwijderd.
Toelichting: Speciale edities mogen niet op de site. Extra nummers kunnen alsd bonustrack bij de oorspronkelijke release toegevoegd worden.
En hoe zit het dan met bovenstaand gevalletje?
(crew)
verstuurd op 14 augustus 2010, 21:05 uurJe toevoeging van Love (Omnibus Edition) (2009) is niet geaccepteerd, en verwijderd.
Toelichting: Speciale edities mogen niet op de site. Extra nummers kunnen alsd bonustrack bij de oorspronkelijke release toegevoegd worden.
En hoe zit het dan met bovenstaand gevalletje?
0
titan (crew)
geplaatst: 14 augustus 2010, 21:33 uur
Hiervoor geldt hetzelfde als voor de afgekeurde toevoeging van Rage against the machine. Jeff Buckley live at sin e legacy edition lijkt mij op het oog meer dan een speciale editie van de oorspronkelijke EP.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 21:36 uur
En hoe zit het dan met Jeff Buckley live at Sin E The legacy edition? Zie hierboven....
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 21:37 uur
PS. Ik zie geen verschil met The Cult love omnibus edtion!!!!
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 21:41 uur
Of zo je wilt Tool - Sober Tales from the dar side (= speciale sober edition)
of Loco Live Ramones in European Japan en USA edition.....
of Loco Live Ramones in European Japan en USA edition.....
0
geplaatst: 15 augustus 2010, 17:03 uur
Die van de Ramones is inderdaad dubbel, verder kijken we even naar hoe het precies zit met die andere releases. Misschien moeten die ook aangepast of verwijderd worden inderdaad.
0
geplaatst: 16 augustus 2010, 23:24 uur
Nog even een kort relaas voor de Omnibus versie van The Cult. Deze is aangevuld met 3 komplete cd's (1 live, 1 remix en 1 rarities) het is toch te weinig eer om dat af te doen als rerelease met een paar extra tracks? 

0
geplaatst: 16 augustus 2010, 23:36 uur
Nouja, een rerelease is een rerelease... We kunnen moeilijk onderscheid gaan maken op grond van aantal bonustracks. Het is niet ideaal, maar de doelstelling van MusicMeter is een overzicht te hebben van alle albums die zijn verschenen, niet zozeer van alle uitvoeringen van een specifiek album (want dan zijn er van sommige albums wel 10, 20 of zelfs 100 uitvoeringen denkbaar).
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 17:58 uur
wie wil zo vriendelijk zijn deze EP te plaatsen?

Het hoort thuis bij het Electric Light Orchestra, komt uit 1978!
Dank!

Het hoort thuis bij het Electric Light Orchestra, komt uit 1978!
Dank!
* denotes required fields.