MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
JonnieBrasco
Jordy schreef:
(quote)

En erg lelijk waarschijnlijk? Geen goede ervaringen met dat soort standaard programmaatjes...

Als het lelijk is keuren we het gewoon niet goed natuurlijk. De Microsoft Photo Editor is overigens wel een geschikt standaard programma om bestandsgroottes mee te reduceren zonder dat je verschil ziet.

Een hele goede avond, bivakkeren er menschen op MM bij wie de bandnaam Me & The Heat een belletje doet rinkelen? Ik zoek de muziek. Steekwoorden: Duits, ongeveer 1984, maar één album gemaakt, de zanger was een ex-gevangene met een stem van Barry White tot Kate Bush, onvindbaar op het ganse Wereld Wijde Web. De naam van 1 track staat me bij: Babylon.

Een Kid Dakota album dat vandaag voor de tweede keer werd toegevoegd:

http://www.musicmeter.nl/?albu...

http://www.musicmeter.nl/?albu...

Mogen de volgende CD's op MM? Vindt er namelijk weinig info over en ik weet niet of het bootlegs zijn of officiële releases.
The Doors - Light My Fire (verzamelaar met 11 nummers)
The Black Crowes - Live New York 26-08-1992
Eric Clapton - Mister Slow Hand (1991, bevat 13 nummers)
Jimi Hendrix - All The Hits (verzamelaar met 16 nummers)
Monica T. Johnson - Head Over Heels (mini CD met nummers)

chrissie schreef:

Vindt er namelijk weinig info over

En dus moeten mij maar gaan googlen?

Opperhoofd Jordy schreef:

En dus moeten mij maar gaan googlen?

Ugh.

Ik zou zeggen chrissie, kijk op allmusicguide of ze daarop staan, dan zijn ze iig goed lijkt mij.

obsessed schreef:

Ik zou zeggen chrissie, kijk op allmusicguide of ze daarop staan, dan zijn ze iig goed lijkt mij.

Zal mij er deze avond eens mee amuseren maar zo op't eerste zicht (zonder de cd's hier bij mij) vind ik er geen

Overigens: zijn mini Cd's of EP toegelaten?

EP's zijn toegestaan, singels niet. Ook daarover geeft allmusic meestal wel duidelijkheid.

Ik heb geen van de vijf hogervermelde CD's teruggevonden op allmusic dus zijn het vermoedelijk bootlegs. Wat mij enorm verbaast, want ik dacht dat wij er geen in onze collectie zitten hadden. Zo zie je maar weer.

bij De Site > Algemeen > foutje bij album toevoegen:

Had ff wat zever ingevul bij een album toevoegen om te proberen en heb het dan per ongeluk ook verstuurd
als een mod dat even kan rechtzetten...
mijn excuses

en blijkbaar ben ik nogal klunzig vandaag

bij de volgende albums ben ik het jaartal vergeten aanpassen:

North America Sucks
Their System Doesn't Work For You

beide albums zijn van Anti-Flag en resp. uit '96 en '98

Op de koop toe heb ik ook enkel de nummers van anti-flag in rekening gebracht bij north america sucks, terwijl dat dat album is uitgebracht samen met D.B.S...

als je die toch online kon zetten maak ik ze zelf wel in orde

ik heb een aantal albums van 'Cafe Del Mar' toegevoegd, maar als ik onder mijn profiel bij toevoegingen kijk, zie ik ze niet staan.
hoe kan dat?

ik bedenk me net dat dat kan liggen aan het feit dat ze geen centrale artiest hebben en de toevoegingen op artiest gesorteerd staan. en dus niet op albumtitel.
kan dat kloppen?

neo
Dat is wel erg vreemd ja! Wat jij net als waarschijnlijke oorzaak aangeeft klopt ook niet, want neem bv. een album wat ''Desperado'' heet staat als al die andere verzamelalbums er wel tussen (als je kijkt bij de alle album lijsten). Overigens geeft ie bij jou eigen toegevoegde lijst bv ook de letter Y aan, waarop na klikken er dan geen een met een y door jou is toegevoegd... Dus er kloppen meerdere dingen niet

Heel vreemd inderdaad. Reden te meer om de boel (als ik straks met MovieMeter klaar ben) allemaal eens goed onder handen te nemen

Beejeej schreef:

ik heb een aantal albums van 'Cafe Del Mar' toegevoegd, maar als ik onder mijn profiel bij toevoegingen kijk, zie ik ze niet staan.
hoe kan dat?

Ik heb dat zelfs met veel meer albums !!!

merkwaardig.
succes ermee mods

Is er een mogelijkheid om de Merzbox (50 cd box) van Merzbow toe te voegen aan de site?

Hij staat hier op discogs: http://www.discogs.com/release...

Er is niet van elke cd een plaatje te vinden, dus elke cd apart toevoegen gaat niet.
Totaal staan er op de 50 cd's meer dan 100 nummers en het maximum aantal nummers dat je kunt selecteren bij het toevoegen van een release is 99, dus dat wordt ook moeilijk...

De vraag is dus niet wie deze helse release gaat toevoegen , alleen of het eventueel mogelijk zou zijn.

Dubbele toevoeging voor Deep Purple:

albumnr's: 22236 en 22323

Aurum schreef:

De vraag is dus niet wie deze helse release gaat toevoegen , alleen of het eventueel mogelijk zou zijn.

Als ik niets over het hoofd zie (hoor graag de mening van de mensen die ook echt toevoegingen beoordelen) moet dit inderdaad in één keer op de site, aangezien het één release betreft van albums die niet eerder los te koop waren. Hierin verschilt het dus, lijkt me, niet van de gemiddelde rapper die in alle overmoed besluit een dubbel-cd uit te brengen waarvan je vervolgens de helft moet skippen

Jordy schreef:
(quote)

Als ik niets over het hoofd zie (hoor graag de mening van de mensen die ook echt toevoegingen beoordelen) moet dit inderdaad in één keer op de site, aangezien het één release betreft van albums die niet eerder los te koop waren. Hierin verschilt het dus, lijkt me, niet van de gemiddelde rapper die in alle overmoed besluit een dubbel-cd uit te brengen waarvan je vervolgens de helft moet skippen

Lijkt mij ook het beste om het als één release toe te voegen, alleen bij MuM kunnen per toe te voegen release 'maar' maximaal 99 tracknummers ingevoerd worden en deze Merzbox heeft er in totaal meer. Ver over de 100 als ik me niet vergis.
Om die reden zou ie dus niet als één geheel toegevoegd kunnen worden...

Dan moet ik daar bij de nieuwe versie van deze site (rond september) maar rekening mee houden

Nog een dubbele Deep Purple toevoeging:

nr: 22235 en 22503

Er staan zowel albums op van Bee Gees als The Bee Gees

Dustyfan
De juiste naam is The Bee Gees, dus even corrigeren dan maar

Ik mis Helium Sunset van An Pierle...

otherfool schreef:

Ik mis Helium Sunset van An Pierle...

Wie houdt je tegen?

Hey allen, ik probeer Night Out van Ellen Foley toe te voegen, maar kan de hoes echt nergens vinden. Tips?

musicfriek schreef:

Hey allen, ik probeer Night Out van Ellen Foley toe te voegen, maar kan de hoes echt nergens vinden. Tips?

http://home.swipnet.se/~w-5440...

Gast
geplaatst: vandaag om 09:35 uur

geplaatst: vandaag om 09:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.