MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
In De Site > De MuMe-Renovatie > Plaatjes:

Soms kan ik plaatjes niet goed converteren naar 200X200 pixels maar krijg ik bijv. 200x199 pixels. Het album kan ik dan niet toevoegen. Mogelijk ligt dit aan mij. In ieder geval weerhoudt mij dat dan om een album toe te voegen. Misschien kan MusicMeter de eis van 200X200 pixels (met natuurlijk wel behoud van eisen aan kwaliteit van het plaatje) ook wat versoepelen en dat plaatjes automatisch worden omgezet naar het juiste format?

Ik ben tegen het toevoegen van bootlegs zoals die van Pink Floyd -The Wall Demos and The Wall in Progress. Dan kan ik ook wel de Dynamo D Demos gaan toevoegen en dat wil ik niemand aan doen.

Toevoegers moeten zelf ook checken of dit wel in de lijst van een discografie van een artiest staat (of in geval van 'best of' een compilatie is die überhaupt op de markt is gebracht: zie bijv. www.amazon.com).

bij bijvoorbeeld Paint Shop Pro (en ongetwijfeld bij veel andere bewerkprogramma's) kun je toch gewoon de hoogte en breedte in pixels ingeven?

Of gebruik IrfanView

Ik gebruik tot nu toe Magic Media Manager, maar zal jullie tips gebruiken. Dank!

Op de nieuwe site staat alleen de breedte vast, die moet 200 pixels zijn, hoogte maakt niet uit

dynamo d schreef:

Mogelijk ligt dit aan mij

"mogelijk"?

Jordy schreef:
(quote)

"mogelijk"?

Zeker!

Er kunnen vanwege server-problemen tijdelijk geen albums toegevoegd worden. Ook zijn er helaas wat albums goedgekeurd die hierdoor geen plaatje meer hebben, deze zullen later even gecorrigeerd moeten worden.

werkt weer

Album 28899 en hoger hebben nu helaas geen plaatje. Zijn er mensen die bij deze albums een correctie willen doen? Bedankt

Ik corrigeer mijn laatste toevoeging wel even als ik weer thuis ben, het plaatje staat nog wel op mijn computer.

Jordy schreef:

Album 28899 en hoger hebben nu helaas geen plaatje. Zijn er mensen die bij deze albums een correctie willen doen? Bedankt

Eigen albums correcties opgestuurd.

Staan inzendingen na 28951 nog wel op de queue of moeten die ook opnieuw gedaan worden?

Er staan een paar albums zonder poster in de wachtrij, die zullen de toevoegmods naar je terugsturen met de vraag of je die wilt verbeteren, bedankt

De toevoegmods

MovieMeter-term

Ik wil trouwens wel plaatjes gaan toevoegen, maar hoe weet ik dat er niet velen tegelijk hetzelfde doen?

Misschien kunnen we eerst de oorsponkelijke toevoegers even de tijd geven om hun eigen toevoegingen te verbeteren, en dan morgen of overmorgen even kijken wat er nog open blijft staan?

OK ik check wel even in een internetcafé in Toulouse

Gisteren lukte het niet om albums toe te voegen. Maar ik heb wel een paar correcties gestuurd (op de pagina: foute toevoegingen) Moet ik die correcties nu opnieuw versturen?

Als dat tussen 15 en 21 uur was wel, helaas

Balen...
Ze zijn trouwens weggehaald van de pagina "foute toevoegingen" maar ze staan nog niet op de site. Ze moeten kennelijk nog gekeurd worden?

Ik zou het handig vinden als mensen via het toevoegsysteem reeds een releasedatum zouden kunnen invullen.

Nu moet ik steeds via 'updates' het betreffende album aanklikken en hem vervolgens op die datum zetten. Toch een beetje omslachtig, dat kan sneller lijkt me.

Ben bang dat het dan klakkeloos overgenomen gaat worden, en dat er veel foute data in de database komt

Ik zou ook graag meer dan 99 nummers in een keer op een album kunnen zetten of/en meer dan 5 nummers kunnen toevoegen bij het corrigeren.
Bijv. bij de score van FF IX, daar staan 110 nummers op. Omdat je maar 5 nummers per keer kan toevoegen bij het corrigeren moest ik het album dus 3 keer corrigeren voordat het er goed opstond, beetje vervelend.

Ja ik ga daar wat slims voor bedenken

Ik zie bij heel veel toevoegingen van Jefferson Starship/Jefferson Airplane geen plaatje, klopt dat?

Niet helemaal het juiste topic, er zijn inderdaad wat toevoeging zonder plaatje doorgekomen door een storing. Hopelijk wil iemand deze corrigeren.

Vraagje: ik heb nu zo'n 244 albums toegevoegd, maar onder toevoegingen (bij pagina:) in het a t/m z overzicht verschijnen bijv. de letters 'q' en 'y' niet. Is dat een technische foutje of is er een reden voor?

Jordy, veel dank trouwens voor mooie en leuke site! Wat jij doet, zou ik nooit kunnen maken.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:39 uur

geplaatst: vandaag om 02:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.