De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 25 augustus 2012, 16:25 uur
Hij stond in de wacht maar is in 1e instantie afgekeurd ...
0
geplaatst: 25 augustus 2012, 16:41 uur

Hij is in eigen beheer uitgebracht, daar zal het wel aan liggen.
Hier is hij namelijk te bestellen: Krallice
0
geplaatst: 25 augustus 2012, 17:22 uur
Nee, hoes was niet goed, volgens crew bijgenknipt volgens mij niet was digipack formaat... zie je ook in jouw link... maar soi... toch maar veranderd... alles om de crew te pleasen nietwaar.... 

0
geplaatst: 26 augustus 2012, 10:51 uur
Twee verzoekjes mijnerzijds:
SYD (2) - Le Jazz De Jupiter (Vinyl) at Discogs
Parallax Corporation, The - Cocadisco at Discogs
Bij voorbaat dank
SYD (2) - Le Jazz De Jupiter (Vinyl) at Discogs
Parallax Corporation, The - Cocadisco at Discogs
Bij voorbaat dank

0
geplaatst: 26 augustus 2012, 11:19 uur
ik ga eens snuffelen ...
GrafGantz schreef:
Ja sorry, ik moet nog douchen.
Ja sorry, ik moet nog douchen.

0
geplaatst: 26 augustus 2012, 11:48 uur
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 11:51 uur
Svendra schreef:
Uitgesnuffeld, ze staan erop.
Uitgesnuffeld, ze staan erop.
Toch nog een klein verzoek:
Bij deze: Nancy Fortune - Crystallised (2009) staat er bij track 4 Parallax Corporation, dat is echter dezelfde als The Parallax Corporation. Dit levert nu twee verschillende artiestenpagina's op terwijl het er maar eentje dient te zijn:
The Parallax Corporation
en
Parallax Corporation
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 11:56 uur
freakey schreef:
Nee, hoes was niet goed, volgens crew bijgenknipt volgens mij niet was digipack formaat... zie je ook in jouw link... maar soi... toch maar veranderd... alles om de crew te pleasen nietwaar....
Bijzonder jammer omdat het hoesje dat nu op MusicMeter staat dan maar bijgeknipt is. De crew is er volgens mij om correct kritisch te zijn, niet om 'gepleased' te worden.

Het logo van de band valt er nu zo'n beetje af.

Inderdaad een digipack, dus zo hoort het:

0
geplaatst: 26 augustus 2012, 12:30 uur
Kan iemand helpen met een hoesje voor Warren Cuccurullo Machine Language, is nu zo'n 20x afgekeurd, krijg hem er niet door.....
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 12:33 uur
Kronos schreef:
Bijzonder jammer omdat het hoesje dat nu op MusicMeter staat dan maar bijgeknipt is. De crew is er volgens mij om correct kritisch te zijn, niet om 'gepleased' te worden.
(afbeelding)
(afbeelding)
(quote)

(afbeelding)
(afbeelding)
Ik heb ondervonden dat het makkelijker is om de discussies maar niet meer aan te gaan en maar gewoon te doen wat gezegd wordt, dat maakt toevoegen een stuk ontspannender....

0
shadowboxer
geplaatst: 26 augustus 2012, 12:44 uur
Iemand die Mr Gnome wil toevoegen?
Madness in Miniature | mr. Gnome - mrgnome.bandcamp.com
mr. Gnome Official Store — Madness in Miniature mp3 Album - mrgnome.bigcartel.com
Madness in Miniature | mr. Gnome - mrgnome.bandcamp.com
mr. Gnome Official Store — Madness in Miniature mp3 Album - mrgnome.bigcartel.com
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 12:52 uur
freakey schreef:
Ik heb ondervonden dat het makkelijker is om de discussies maar niet meer aan te gaan en maar gewoon te doen wat gezegd wordt, dat maakt toevoegen een stuk ontspannender....
Breek me de bek niet open.

0
geplaatst: 26 augustus 2012, 13:15 uur
Wat betreft Krallice staat hiervoor de halve waarheid
. Het aanvankelijk afgekeurde hoesje was ook aan de onderkant bijgesneden!
Maar goed, ik ben de beroerdste niet dus hij is inmiddels aangepast aan het digipack formaat.
. Het aanvankelijk afgekeurde hoesje was ook aan de onderkant bijgesneden!Maar goed, ik ben de beroerdste niet dus hij is inmiddels aangepast aan het digipack formaat.
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 13:17 uur
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 13:22 uur
GrafGantz schreef:
Bij deze: Nancy Fortune - Crystallised (2009) staat er bij track 4 Parallax Corporation, dat is echter dezelfde als The Parallax Corporation.
Bij deze: Nancy Fortune - Crystallised (2009) staat er bij track 4 Parallax Corporation, dat is echter dezelfde als The Parallax Corporation.
Verholpen.
0
shadowboxer
geplaatst: 26 augustus 2012, 15:18 uur
En nu ik toch door aan het luisteren ben op bandcamp, die andere twee platen zie ik ook graag terug op de site.
Heave Yer Skeleton | mr. Gnome - mrgnome.bandcamp.com
Deliver This Creature | mr. Gnome - mrgnome.bandcamp.com
Nu nog meer spammen zodat meer mensen dit gaan luisteren

0
tangmaster
geplaatst: 26 augustus 2012, 16:13 uur
shadowboxer schreef:
En nu ik toch door aan het luisteren ben op bandcamp, die andere twee platen zie ik ook graag terug op de site.
Staan erop.
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 23:05 uur
freakey schreef:
Kan iemand helpen met een hoesje voor Warren Cuccurullo Machine Language, is nu zo'n 20x afgekeurd, krijg hem er niet door.....
0
geplaatst: 26 augustus 2012, 23:23 uur
Die hoes is al op zich onscherp, en na het ietwat scherper te hebben gemaakt, is dit het beste resultaat dat ik ermee kreeg...

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 augustus 2012, 23:29 uur
nog veel pixels hierboven

anders chirurg svendra raadplegen

anders chirurg svendra raadplegen
0
geplaatst: 27 augustus 2012, 00:26 uur
Is hier niet meer van te maken?

Wel de achtergrond croppen en een stukje naar links draaien.

Wel de achtergrond croppen en een stukje naar links draaien.
0
geplaatst: 27 augustus 2012, 08:11 uur
Dit is mijn resultaat van hermans plaatje.

Ik denk dat het hoesje van DJFrankie -hoewel iets bijgesneden links- een fractie beter is. Ik heb de tekst rechtgezet en een lichtstreepje verwijderd:

Ik denk dat het hoesje van DJFrankie -hoewel iets bijgesneden links- een fractie beter is. Ik heb de tekst rechtgezet en een lichtstreepje verwijderd:

* denotes required fields.