MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Hij stond in de wacht maar is in 1e instantie afgekeurd ...

Hij is in eigen beheer uitgebracht, daar zal het wel aan liggen.

Hier is hij namelijk te bestellen: Krallice

Nee, hoes was niet goed, volgens crew bijgenknipt volgens mij niet was digipack formaat... zie je ook in jouw link... maar soi... toch maar veranderd... alles om de crew te pleasen nietwaar....

Svendra schreef:
(quote)

done

Dankje

ik ga eens snuffelen ...
GrafGantz schreef:
Ja sorry, ik moet nog douchen.

Ja sorry, ik moet nog douchen.

Uitgesnuffeld, ze staan erop.

Mooi, en dan deze nog even en dan is mijn zondag weer geslaagd

Crêpes, The - What Else? at Discogs

Svendra schreef:
Uitgesnuffeld, ze staan erop.

Toch nog een klein verzoek:

Bij deze: Nancy Fortune - Crystallised (2009) staat er bij track 4 Parallax Corporation, dat is echter dezelfde als The Parallax Corporation. Dit levert nu twee verschillende artiestenpagina's op terwijl het er maar eentje dient te zijn:

The Parallax Corporation

en

Parallax Corporation

freakey schreef:
Nee, hoes was niet goed, volgens crew bijgenknipt volgens mij niet was digipack formaat... zie je ook in jouw link... maar soi... toch maar veranderd... alles om de crew te pleasen nietwaar....

Bijzonder jammer omdat het hoesje dat nu op MusicMeter staat dan maar bijgeknipt is. De crew is er volgens mij om correct kritisch te zijn, niet om 'gepleased' te worden.

Het logo van de band valt er nu zo'n beetje af.

(afbeelding)

Inderdaad een digipack, dus zo hoort het:

(afbeelding)

Kan iemand helpen met een hoesje voor Warren Cuccurullo Machine Language, is nu zo'n 20x afgekeurd, krijg hem er niet door.....

Kronos schreef:
(quote)

Bijzonder jammer omdat het hoesje dat nu op MusicMeter staat dan maar bijgeknipt is. De crew is er volgens mij om correct kritisch te zijn, niet om 'gepleased' te worden.

Het logo van de band valt er nu zo'n beetje af.

(afbeelding)

Inderdaad een digipack, dus zo hoort het:
(afbeelding)

Ik heb ondervonden dat het makkelijker is om de discussies maar niet meer aan te gaan en maar gewoon te doen wat gezegd wordt, dat maakt toevoegen een stuk ontspannender....

freakey schreef:
Ik heb ondervonden dat het makkelijker is om de discussies maar niet meer aan te gaan en maar gewoon te doen wat gezegd wordt, dat maakt toevoegen een stuk ontspannender....

Breek me de bek niet open.

Wat betreft Krallice staat hiervoor de halve waarheid . Het aanvankelijk afgekeurde hoesje was ook aan de onderkant bijgesneden!

Maar goed, ik ben de beroerdste niet dus hij is inmiddels aangepast aan het digipack formaat.

GrafGantz schreef:

Toch nog een klein verzoek:

Bij deze: Nancy Fortune - Crystallised (2009) staat er bij track 4 Parallax Corporation, dat is echter dezelfde als The Parallax Corporation.

Verholpen.

shadowboxer
brajoapau schreef:
(quote)

Toegevoegd en geaccepteerd

Thanks!

shadowboxer
En nu ik toch door aan het luisteren ben op bandcamp, die andere twee platen zie ik ook graag terug op de site.

Heave Yer Skeleton | mr. Gnome - mrgnome.bandcamp.com
Deliver This Creature | mr. Gnome - mrgnome.bandcamp.com

Nu nog meer spammen zodat meer mensen dit gaan luisteren

tangmaster
shadowboxer schreef:
En nu ik toch door aan het luisteren ben op bandcamp, die andere twee platen zie ik ook graag terug op de site.

Heave Yer Skeleton | mr. Gnome - mrgnome.bandcamp.com
Deliver This Creature | mr. Gnome - mrgnome.bandcamp.com

Nu nog meer spammen zodat meer mensen dit gaan luisteren

Staan erop.

freakey schreef:
Kan iemand helpen met een hoesje voor Warren Cuccurullo Machine Language, is nu zo'n 20x afgekeurd, krijg hem er niet door.....

DjFrankie (moderator)

(afbeelding)

Die hoes is al op zich onscherp, en na het ietwat scherper te hebben gemaakt, is dit het beste resultaat dat ik ermee kreeg...

(afbeelding)

DjFrankie (moderator)
nog veel pixels hierboven

(afbeelding)

anders chirurg svendra raadplegen

Is hier niet meer van te maken?

(afbeelding)

Wel de achtergrond croppen en een stukje naar links draaien.

Dit is mijn resultaat van hermans plaatje.

(afbeelding)

Ik denk dat het hoesje van DJFrankie -hoewel iets bijgesneden links- een fractie beter is. Ik heb de tekst rechtgezet en een lichtstreepje verwijderd:

(afbeelding)

Ik ga er mee aan de gang, bedankt voor alle reacties!!

prompt gelukt, nogmaals bedankt!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:14 uur

geplaatst: vandaag om 11:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.