MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
chevy93 schreef:
Zou het dan toch lukken? Ooit een keertje een zwaar gewild album toevoegen?

Nieuwe album van Muse: The 2nd Law.
Tracklist onthult. (edit: al 2 weken geleden zie ik )

Dus gelijk toegevoegd. En ik geloof dat ik de eerste ben!

En het is alweer verwijderd. Waarom ? Omdat er nog geen officiële hoes is ? Er stond een erg simpele afbeelding, waarvan ik dacht dat dat de hoes niet kon zijn.

odi
Zou iemand de nieuwe My Dying Bride willen toevoegen ?

Alvast bedankt.

Nieuw album My Dying Bride in zicht. - ZwareMetalen.com

JoaMuse schreef:
En het is alweer verwijderd. Waarom ? Omdat er nog geen officiële hoes is ? Er stond een erg simpele afbeelding, waarvan ik dacht dat dat de hoes niet kon zijn.

Die hoes was blijkbaar een "stockphoto" voor hun eigen site en online retailers, iets wat je tegenwoordig veel vaker ziet voorbij komen op websites.

Ik zei gisteren dat die afbeelding er misschien stond tot de officiële hoes bekend was, maar dat kan dus niet blijkbaar. Want in de post van Jordy op de eerste pagina van dit topic lees ik dat er een echte hoes bekend moet zijn vooraleer een album mag toegevoegd worden. Zo, dat weet ik dan ook weer (en chevy93 ook als hij dit leest).

maar eehh is dit niet de hoes?

(afbeelding)

Ehh.. heeft u daar een bewijs van?

tangmaster
Nee dat is 'm ook niet.

(afbeelding)

Bol.com heeft deze hoes. Of zouden ze het ook gewoon nog niet weten?

Nee, die van Bol.com is geen hoes. Hou maar op jongens, ik heb hem gevonden!

(afbeelding)

tangmaster
En waar komt deze vandaan?

Mooi groen, in ieder geval.

Nu wij toch bezig zijn , 14 augustus verschijnt:

(afbeelding)

Zou hier iemand de moeite willen doen dit album toe te voegen?

BVD!!

tangmaster schreef:
En waar komt deze vandaan?

De computer van Svendra, die deze afbeelding op een 5-tal seconden heeft gemaakt

Svendra schreef:
Nee, die van Bol.com is geen hoes. Hou maar op jongens, ik heb hem gevonden!

Wow, niet alleen de hoes maar ook nog eens met hetzelfde catalogusnummer als Origin of Symmetry

(afbeelding)

tangmaster
musician schreef:
Mooi groen, in ieder geval.

Nu wij toch bezig zijn , 14 augustus verschijnt:

(afbeelding)

Zou hier iemand de moeite willen doen dit album toe te voegen?

BVD!!

Lijkt er op dat dit uitgegeven gaat worden bij een tijdschrift.

Svendra schreef:
Ehh.. heeft u daar een bewijs van?

Niet waterdicht in ieder geval

Gigseen Blog: On Tour: Muse European Dates - gigseen.blogspot.de

Angelo schreef:
Wow, niet alleen de hoes maar ook nog eens met hetzelfde catalogusnummer als Origin of Symmetry
Haha ... scherp gezien. Schoonheidsfoutje.

tangmaster schreef:
Lijkt er op dat dit uitgegeven gaat worden bij een tijdschrift.

Excuus, hij staat al op de site!

Je kunt het album alleen vinden als je op titel zoekt.
Kan het album ook niet bij Fleetwood Mac worden gezet, zodat het makkelijker is te vinden?

Het is net zo'n tribute als:

(afbeelding)

Deze staat volgens mij niet op de site? Wat eigenlijk nog zou moeten. Dit album herbergt Dreams van The Corrs, dat nog een hitje werd in 1998.

Als die tributes onder alleen de titelnaam worden opgeborgen, vind je ze minder makkelijk terug. Dus ook hier ben ik er een voorstander van dat een tribute bij de band zelf wordt neergezet, op de een of andere wijze.

De Tribute to Rumours staat op de site.

Hoe je zo'n album bij de artiestpagina wilt zetten: dat is een lastige. Dan zou je haast een nieuw albumtype moeten introduceren(?) Los van de technische uitdaging kun je je afvragen of je artiestenpagina's moet 'vervuilen' met de vele slechte tribute-albums die er ook bestaan. Persoonlijk zou ik zeggen van niet; het zoeken op titel lijkt mij afdoende.

Bij nacht en ontij!

Tja, er zou inderdaad weer een mogelijkheid voor moeten worden geschapen. En als je eenmaal weet dat het in dit soort gevallen altijd alleen maar draait om de titel.....

Het kan overigens best aardig geprobeerd zijn, dit soort albums...... De meeste van die namen van die bands van dat nieuwe tribute album zeggen mij bijvoorbeeld helemaal niets. Soms maken ze dan ook wel eens interessante reclame voor zichzelf

En velen zijn blijkbaar schatplichtig aan deze onovertroffen band, gezien het feit dat er weer een volgende tribute is gemaakt

Zou iemand het album Epicloud van The Devin Townsend Project willen toevoegen?

Don Cappuccino schreef:
Zou iemand het album Epicloud van The Devin Townsend Project willen toevoegen?

Hij staat erop. Ik heb het hoesje aangehouden, dus bandnaam zonder 'The' (alias gemaakt). Check s.v.p. even of het genre klopt.

Bedankt! Het genre klopt, dat is altijd moeilijk bij Devin Townsend. De Frank Zappa van de metal.

2MY
CHIEP schreef:
Al jaren achter aan het zoeken maar nergens te vinden: is er iemand soms in het bezit van het album van Michael's Beatbox?
Kapitein Winokkio avant la lettre .

Speciaal voor CHIEP : Michael's Beatbox

Aan hem de eer om een eind te maken aan zijn jarenlange zoektocht...

Trouwens een geweldig leuk album

2MY
... en wie kan me effe helpen om deze hoes aanvaardbaar te verkleinen?

Mijn poging strandt op 'te korrelig'...

2MY schreef:
... en wie kan me effe helpen om deze hoes aanvaardbaar te verkleinen?

(afbeelding)

iets scherper:

(afbeelding)

2MY
dankuwel allebei!

Ik zit hier met een groot probleem en ik denk dat dit ook wel problematisch zal zijn voor mensen die ook verzamelboxen toevoegen. Ik wil namelijk een verzamelbox toevoegen van circa 285 nummers, maar bij het versturen van stap 2 (waar de tracklist moet worden toegevoegd) loopt het mis. Ik wordt namelijk teruggestuurd naar stap één, maar in de link staat dat dit eigenlijk stap vier moet zijn. Stap drie wordt dus overgeslagen, de link hoort eigenlijk enkel zichtbaar te zijn bij stap vier en de lay-out toont stap één.

In Chrome is trouwens de lay-out na het importeren van de nummers kapot, want dan staat de onderste banner van MusicMeter tussen het voorlaatste en laatste nummer. Bij IE heb ik dit niet, maar ook daar werkt het versturen van stap twee niet. Kan Jordy daar even naar kijken ?

Zou iemand het album Earth Blood Magic van de band Kontinuum willen toevoegen?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.