De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 28 augustus 2012, 18:53 uur
Zou iemand het album All We Love We Leave Behind van Converge willen toevoegen?
0
bone machine (crew)
geplaatst: 28 augustus 2012, 19:15 uur
Don Cappuccino schreef:
Converge...
0
geplaatst: 29 augustus 2012, 22:13 uur
GrafGantz schreef:
Mooi, en dan deze nog even en dan is mijn zondag weer geslaagd
Crêpes, The - What Else? at Discogs
Mooi, en dan deze nog even en dan is mijn zondag weer geslaagd

Crêpes, The - What Else? at Discogs
Een beetje ondergesneeuwd vrees ik maar als iemand deze alsnog kan toevoegen dan graag

0
geplaatst: 30 augustus 2012, 11:45 uur
Ik heb de hele discografie van The Echelon Effect toegevoegd op de manier net zoals ik het nieuwe album heb toegevoegd, maar nu krijg ik opeens Toelichting: Heb je een andere link dan Bandcamp of Facebook. 
Sinds wanneer is bandcamp geen goeie bron meer? Als er een bron een goeie is, is het wel die van de artiesten en labels zelf, of niet soms?

Sinds wanneer is bandcamp geen goeie bron meer? Als er een bron een goeie is, is het wel die van de artiesten en labels zelf, of niet soms?
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 13:49 uur
Ik hoop niet dat ik te veeleisend ben maar Crepes is een samenwerkingsverband tussen Fredrik Lindson , de zanger van The Embassy en Dan Lissvik van Studio. Kan dit op de een of andere manier verwerkt worden in de artiestenpagina van The Crepes? Wordt wellicht lastig aangezien de bandleden van The Embassy niet vermeld staan op de artiestenpagina. Mocht dit noodzakelijk zijn voor een goede koppeling, zie 400 - Bad Request - discogs.com

0
bone machine (crew)
geplaatst: 30 augustus 2012, 14:28 uur
GrafGantz schreef:
Ik hoop niet dat ik te veeleisend ben maar Crepes is een samenwerkingsverband tussen Fredrik Lindson , de zanger van The Embassy en Dan Lissvik van Studio. Kan dit op de een of andere manier verwerkt worden in de artiestenpagina van The Crepes? Wordt wellicht lastig aangezien de bandleden van The Embassy niet vermeld staan op de artiestenpagina. Mocht dit noodzakelijk zijn voor een goede koppeling, zie 400 - Bad Request - discogs.com
(quote)
Aangepast; leden van The Crêpes & The Embassy toegevoegd.
0
tuktak
geplaatst: 30 augustus 2012, 16:48 uur
Ik wil soms albums toevoegen die al als promo binnen zijn, incl promomateriaal etcetc. Links naar websites zijn hiervoor nog niet beschikbaar, maar alle info komt wel van de directe artiest/label-pr. Moet ik dan, zoals het protocol zegt, wachten tot dit op een site komt te staan die als betrouwbaar wordt geacht of valt hier iets beters voor te verzinnen?
0
shadowboxer
geplaatst: 30 augustus 2012, 17:52 uur
Tracklist Graveyard bekend, iemand die dit toe wil voegen?
GRAVEYARD: LIGHTS OUT Track Listing Revealed; VIDEO SHOOT In The Works! | Facebook
GRAVEYARD: LIGHTS OUT Track Listing Revealed; VIDEO SHOOT In The Works! | Facebook
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 20:25 uur
tuktak schreef:
Ik wil soms albums toevoegen die al als promo binnen zijn, incl promomateriaal etcetc. Links naar websites zijn hiervoor nog niet beschikbaar, maar alle info komt wel van de directe artiest/label-pr. Moet ik dan, zoals het protocol zegt, wachten tot dit op een site komt te staan die als betrouwbaar wordt geacht of valt hier iets beters voor te verzinnen?
Ik zou zeggen dat in zo'n geval de site van de artiest/het label betrouwbaar dus afdoende is. Second opinion van een andere crewer?Ik wil soms albums toevoegen die al als promo binnen zijn, incl promomateriaal etcetc. Links naar websites zijn hiervoor nog niet beschikbaar, maar alle info komt wel van de directe artiest/label-pr. Moet ik dan, zoals het protocol zegt, wachten tot dit op een site komt te staan die als betrouwbaar wordt geacht of valt hier iets beters voor te verzinnen?
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 20:30 uur
shadowboxer schreef:
Graveyard staat erop.
0
tuktak
geplaatst: 31 augustus 2012, 09:41 uur
Svendra schreef:
Ik zou zeggen dat in zo'n geval de site van de artiest/het label betrouwbaar dus afdoende is. Second opinion van een andere crewer?
Ik zou zeggen dat in zo'n geval de site van de artiest/het label betrouwbaar dus afdoende is. Second opinion van een andere crewer?
ik bedoelde dus dat dit op geen site staat, alleen bv (officieel maar niet openbaar) emailverkeer
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 10:08 uur
Ach so. Nee, dan zou ik inderdaad wachten totdat het op een site staat. Niet zozeer omdat toevoegers niet te vertrouwen zouden zijn. Maar zolang een artiest niet zijn gegevens openbaar maakt, is er meer kans op allerlaatste wijzigingen, bijv. tracklist of hoesje.
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 22:34 uur
Svendra schreef:
Ach so. Nee, dan zou ik inderdaad wachten totdat het op een site staat. Niet zozeer omdat toevoegers niet te vertrouwen zouden zijn. Maar zolang een artiest niet zijn gegevens openbaar maakt, is er meer kans op allerlaatste wijzigingen, bijv. tracklist of hoesje.
in een geval als: http://www.musicmeter.nl/rejection/262867 vind ik het toch jammer dat er niet meer vertrouwen is in de toevoeger, deze krijgen we er met z'n allen met de beste wil van de wereld natuurlijk niet door vanwege niks over te vinden op het net, toevoeger heeft z'n stinkende best gedaan door van alles uit zijn eigen collectie in te scannen.... maar door regeltjes lukt het niet...
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 23:40 uur
Wat je aanhaalt is een ander geval. En tussen de regels had je kunnen lezen dat ik de meeste toevoegers juist wel vertrouw.
0
geplaatst: 1 september 2012, 00:34 uur
Svendra schreef:
Wat je aanhaalt is een ander geval. En tussen de regels had je kunnen lezen dat ik de meeste toevoegers juist wel vertrouw.
Klopt, dat zeg je ook en zo leest ik het ook, maar in genoemd geval zou het best mooi zijn dat de toevoeger gewoon vertrouwd wordt op zijn kennis en dit plaatje (als eerste keer op het net te vinden zal zijn) op MuMe te zetten zonder moeilijke onvindbare links.... ik denk dat sommige toevoegers meer kennis hebben hier dan welke muzieksite dan ook... juist Njal is zo iemand op het gebied waarin deze toevoeging valt.... jammer dus....
Het was niet de bedoeling je het gevoel te geven dat ik dacht dat je toevoegers niet zou vetrouwen... ik vind je juist een van de redelijkste crewmensen hier....
0
geplaatst: 1 september 2012, 07:36 uur
in genoemd geval zou het best mooi zijn dat de toevoeger gewoon vertrouwd wordt op zijn kennis en dit plaatje (als eerste keer op het net te vinden zal zijn) op MuMe te zetten zonder moeilijke onvindbare links
Je hebt bereikt dat het nu onderwerp van gesprek is bij de crew, en dat is goed.
0
tuktak
geplaatst: 1 september 2012, 09:14 uur
De situatie van Njal komt op hetzelfde neer lijkt mij. In 2012 is het gewoon niet meer gebruikelijk om fysieke exemplaren rond te sturen, ookal zijn ze er al wel. Ik ben ook gewoon in het bezit van hoesvoorkant, achterkant, meestal ook alle binnenbladen, plus de release in mp3 formaat, de officiele releasenotes, etcetc, van Vinyl en cd ligt vaak al klaar in een warehouse, te wachten tot ze gereleased mogen worden. Alles afkomstig van de officiele artiesten, labels of pr-bureaus die hiervoor ingehuurd worden. Ik wil de release graag toevoegen, maar ik wil niet elke dag kijken op een verkoopsite of de release er toevallig bij hun al is opgezet, zodat ik die link met dezelfde informatie (want: dezelfde bron), kan gebruiken bij een toevoeging op mume.
0
geplaatst: 1 september 2012, 11:12 uur
O.k. tuktak, het is me nu duidelijker wat je bedoelde. Ik geef je gelijk, de situatie is inderdaad vergelijkbaar
.
.
0
geplaatst: 2 september 2012, 22:45 uur
Ondertussen is mijn EP alsnog goedgekeurd. Ik weet niet of het een uitzondering was, of naar aanleiding van nieuwe regels. freakey en crew in ieder geval bedankt.
0
Meneer Bungel
geplaatst: 4 september 2012, 20:01 uur
De Site >> Gebruikers >> Wat heb je als laatste gekocht?
Een bonus live cd bij Vio-Lence - Eternal Nightmare (1988), kan ik die als bonustracks insturen?
Een bonus live cd bij Vio-Lence - Eternal Nightmare (1988), kan ik die als bonustracks insturen?
0
geplaatst: 5 september 2012, 12:24 uur
Zeker.
Vio-lence - Eternal Nightmare - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com (kijk even bij additional notes)
Vio-lence - Eternal Nightmare - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com (kijk even bij additional notes)
0
geplaatst: 7 september 2012, 17:25 uur
Ideetje
Sommige albums hebben meerdere rereleases met verschillende bonustracklists.
Die kunnen onmogelijk allemaal tegelijk overzichtelijk gelijst worden.
Daarom kiezen voor de meest recente rerelease (en bijhorende bonustracklist)?
Natuurlijk blijft het oorspronkelijke (vinyl) album altijd het uitgangspunt.
Sommige albums hebben meerdere rereleases met verschillende bonustracklists.
Die kunnen onmogelijk allemaal tegelijk overzichtelijk gelijst worden.
Daarom kiezen voor de meest recente rerelease (en bijhorende bonustracklist)?
Natuurlijk blijft het oorspronkelijke (vinyl) album altijd het uitgangspunt.
0
geplaatst: 7 september 2012, 19:24 uur
Alle bonusnummers van verschillende releases worden in één bak bij elkaar gegooid. Niet ideaal, want je hebt dan inderdaad geen zicht op welke bonusnummers bij welke release horen.
Jouw voorstel heeft echter het bezwaar dat je bonusnummers kwijtraakt. Dat kunnen ook nummers zijn die eerder in posts zijn genoemd of nummers die iemands stem mede hebben bepaald. Dat voelt ook niet goed, eerlijk gezegd.
Jouw voorstel heeft echter het bezwaar dat je bonusnummers kwijtraakt. Dat kunnen ook nummers zijn die eerder in posts zijn genoemd of nummers die iemands stem mede hebben bepaald. Dat voelt ook niet goed, eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 7 september 2012, 19:33 uur
Kiezen is verliezen.
De kans dat een latere release completer is dan een eerdere is groot.
Maar als je echt geen enkele bonustrack wil verliezen wordt het simpel.
Dan is het tijd dat MuMe gaat voor verschillende versies van één en dezelfde plaat.
Niet mijn idee.
Maar zoals het nu is kan user A de oude rerelease corrigeren naar de nieuwe en user B omgekeerd.
De kans dat een latere release completer is dan een eerdere is groot.
Maar als je echt geen enkele bonustrack wil verliezen wordt het simpel.
Dan is het tijd dat MuMe gaat voor verschillende versies van één en dezelfde plaat.
Niet mijn idee.
Maar zoals het nu is kan user A de oude rerelease corrigeren naar de nieuwe en user B omgekeerd.
0
geplaatst: 7 september 2012, 20:06 uur
dazzler schreef:
Enkel als een crewlid dit zou goedkeuren. Als user A of B dus niet aantoont dat er bonustracks verwijderd zouden moeten worden mogen er enkel nieuwe bonusnummers bijkomen.
Wat mij betreft is de optie van bonusnummers slechts aanvullend. Wie precies wil weten welke bonustracks op welke re-release staan kan beter op bijvoorbeeld Discogs terecht.
* denotes required fields.