De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 2 december 2012, 15:17 uur
Hoe zit het met EP's die in de jaren '60 door veel artiesten werden uitgegeven? Mogen die nu standaard op de site? Het zijn immers "echte" EP's.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 2 december 2012, 16:13 uur
Ik probeer deze toe te voegen: Boudewijn de Groot: Prikkebeen, EP. - leocort.nl
Moet daar nog extra bewijs bij dan? Dit is immers een echte EP.
Er wordt nu gevraagd door een crewmember om bewijs dat tenminste 3 nummers nog niet eerder zijn uitgebracht.
Er wordt nu gevraagd door een crewmember om bewijs dat tenminste 3 nummers nog niet eerder zijn uitgebracht.
0
geplaatst: 2 december 2012, 16:34 uur
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 2 december 2012, 16:35 uur
Simon Smith schreef:
Ik probeer deze toe te voegen: Boudewijn de Groot: Prikkebeen, EP. - leocort.nl
Alle nummers staan toch al op deze plaat uit 1967?Ik probeer deze toe te voegen: Boudewijn de Groot: Prikkebeen, EP. - leocort.nl
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 2 december 2012, 17:54 uur
Ja, klopt, dus daarom dacht ik dat deze er op moet mogen, het is een echte, traditionele EP. 

0
geplaatst: 2 december 2012, 18:46 uur
Ik vraag me af (crew antwoordt alsjeblieft
) of zoiets als dit op Musicmeter mag: Henry Phillips | L.A. Dream | CD Baby Music Store - cdbaby.com
Henry Phillips is een comedian, die over het algemeen alleen komisch is met liedjes. Kleinkunst/cabaret of hoort het op deze site?
) of zoiets als dit op Musicmeter mag: Henry Phillips | L.A. Dream | CD Baby Music Store - cdbaby.comHenry Phillips is een comedian, die over het algemeen alleen komisch is met liedjes. Kleinkunst/cabaret of hoort het op deze site?
0
geplaatst: 2 december 2012, 21:20 uur
Als verantwoordelijke van de crew kan ik zeggen dat zoiets inderdaad cabaret is en daardoor niet toegestaan is.
0
geplaatst: 2 december 2012, 21:38 uur
Dat is niet helemaal waar.
Van de Wiki:
Van de Wiki:
(In principe geen cabaret, maar) bij twijfelgevallen (bv. een Urbanus-album dat uit sketches èn liedjes bestaat) hanteren we de regel dat de toevoeging voor tenminste 50% van de tijdsduur muziek bevat. In gevallen waarbij dit twijfelachtig is, is het vermelden van tracktijden verplicht én dien je duidelijk te vermelden welke tracks muziek zijn en welke sketches met een link die dit bevestigd.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 december 2012, 20:39 uur
Niemand die de nieuwe Keith Emerson wil toevoegen? 
Three Fates - Keith Emerson, Terje Mikkelsen : Songs, Reviews, Credits, Awards : AllMusic
Amazon.com: Three Fates Project: Keith Emerson Band, Keith Emerson, Marc Bonilla, Travis Davis, Troy Luccketta, Terje Mikkelsen, M?nchner Rundfunkorchester: Music

Three Fates - Keith Emerson, Terje Mikkelsen : Songs, Reviews, Credits, Awards : AllMusic
Amazon.com: Three Fates Project: Keith Emerson Band, Keith Emerson, Marc Bonilla, Travis Davis, Troy Luccketta, Terje Mikkelsen, M?nchner Rundfunkorchester: Music
0
geplaatst: 3 december 2012, 21:38 uur
Zou iemand het album Angels' Necropolis van Year Of The Goat willen toevoegen?
0
geplaatst: 3 december 2012, 21:49 uur
Don Cappuccino schreef:
Toegevoegd, nu wachten op goedkeuring.

0
geplaatst: 4 december 2012, 08:48 uur
2MY schreef:
Goeiemiddag!
Vooraleer ik werk steek in iets dat mss niet op de site mag... Mag de reeks "Funiculi Funicula" op MusicMeter?
Het is een reeks compilatie-albums van een populair (Vlaamse) Radio 2 - programma, dat licht-klassieke muziek met 'popmuziek waar bejaarden ook naar willen luisteren' combineert. Een voorbeeld hiervan is dit album.
Aangezien er nog geen enkel volume van deze toch zeer populaire reeks op de site te vinden is, zou het volgens mij best wel eens kunnen dat eerdere pogingen tot toevoegen werden afgekeurd... Laat maar weten!
Merci!
Goeiemiddag!
Vooraleer ik werk steek in iets dat mss niet op de site mag... Mag de reeks "Funiculi Funicula" op MusicMeter?
Het is een reeks compilatie-albums van een populair (Vlaamse) Radio 2 - programma, dat licht-klassieke muziek met 'popmuziek waar bejaarden ook naar willen luisteren' combineert. Een voorbeeld hiervan is dit album.
Aangezien er nog geen enkel volume van deze toch zeer populaire reeks op de site te vinden is, zou het volgens mij best wel eens kunnen dat eerdere pogingen tot toevoegen werden afgekeurd... Laat maar weten!
Merci!
*kuch*
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 december 2012, 13:40 uur
brajoapau schreef:
(quote)
Merci

0
geplaatst: 4 december 2012, 19:29 uur
brajoapau schreef:
Dank.......
0
geplaatst: 4 december 2012, 22:31 uur
Stijn_Slayer schreef:
Merci
Merci
thelion schreef:
Dank.......
Dank.......
Graag gedaan!

0
geplaatst: 5 december 2012, 18:36 uur
Ik kan geen hoes vinden voor deze EPs..
http://www.breakinbread.org/bnb056_057.htm
ze zijn alleen op vinyl verkrijgbaar.
Mag ik dan ook een afbeelding van de plaat zelf bijvoegen?
http://www.breakinbread.org/bnb056_057.htm
ze zijn alleen op vinyl verkrijgbaar.
Mag ik dan ook een afbeelding van de plaat zelf bijvoegen?
0
geplaatst: 7 december 2012, 16:14 uur
als iemand zin heeft...Dan mag hij of zij deze wel even doen!

Made In Basing Street | producersmusic.co.uk - Trevor Horn, Lol Creme, Stephen Lipson, Ash Soan
1 – Freeway | 5.14
2 – Waiting For The Right Time | 4.15
3 – Your Life | 6.26
4 – Man On The Moon | 4.02
5 – Every Single Night In Jamaica | 5.16
6 – Stay Elaine | 3.44
7 – Barking Up The Right Tree | 3.21
8 – Garden of Flowers | 4.14
9 – Watching You Out There | 5.35
10 – You & I | 5.47

Made In Basing Street | producersmusic.co.uk - Trevor Horn, Lol Creme, Stephen Lipson, Ash Soan
1 – Freeway | 5.14
2 – Waiting For The Right Time | 4.15
3 – Your Life | 6.26
4 – Man On The Moon | 4.02
5 – Every Single Night In Jamaica | 5.16
6 – Stay Elaine | 3.44
7 – Barking Up The Right Tree | 3.21
8 – Garden of Flowers | 4.14
9 – Watching You Out There | 5.35
10 – You & I | 5.47
0
geplaatst: 7 december 2012, 16:23 uur
0
geplaatst: 8 december 2012, 09:24 uur
Kan iemand het album Spring 1990, So Glad You MadeI It van Grateful Dead toevoegen?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
0
geplaatst: 8 december 2012, 11:25 uur
Wil iemand zo vriendelijk zijn om deze EP toe te voegen?

De Kayak EP (2012) met de nummers Clepatra - the crown of Isis (7:32) en Symmetry (9:18)?
BVD!

De Kayak EP (2012) met de nummers Clepatra - the crown of Isis (7:32) en Symmetry (9:18)?
BVD!
0
geplaatst: 8 december 2012, 17:07 uur
rollingbeatle schreef:
Kan iemand het album Spring 1990, So Glad You MadeI It van Grateful Dead toevoegen?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.

musician schreef:
BVD!
BVD!
Volgens deze link is het een single, en vrees ik dat ie niet op de site mag...

0
geplaatst: 8 december 2012, 19:48 uur
Je ziet, dat ze fenomeen EP niet kennen, daarom staat het bij Record Heaven als cd-s in de boeken. Maar alles bij elkaar duurt het bijna 20 minuten, dus dat lijkt mij toch wel voldoende om het als EP in te schalen? 

* denotes required fields.