De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 december 2012, 19:57 uur
Ik heb zojuist een release van 2013 binnen gekregen via de mail, kan die op de site, komt rechtstreeks van de artiest himself. Compleet met hoes en release gegevens>
Ik wil eventueel de mail zelfs wel doorspelen.
Ik wil eventueel de mail zelfs wel doorspelen.
0
shadowboxer
geplaatst: 8 december 2012, 23:52 uur
Mocht er iemand tijd over hebben, dan graag;
Brother to Brother by The Nimmo Brothers : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
&
Crossing the Line by Simon McBride : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
&
House in the Woods by Henrik Freischlader Band : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
&
Almost Always Never by Joanne Shaw Taylor : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Toevoeger, u heeft een leuk setjes blues(rock) albums uit 2012 toegevoegd
Brother to Brother by The Nimmo Brothers : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
&
Crossing the Line by Simon McBride : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
&
House in the Woods by Henrik Freischlader Band : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
&
Almost Always Never by Joanne Shaw Taylor : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Toevoeger, u heeft een leuk setjes blues(rock) albums uit 2012 toegevoegd

0
geplaatst: 9 december 2012, 01:45 uur
The Nimmo Brothers en Joanne Shaw Taylor staan te wachten op goedkeuring, Simon McBride was al door iemand anders toegevoegd. Helaas is mijn wachtrijquotum hiermee gevuld, dus Henrik is aan iemand anders.
Joanne doet me niet zoveel, maar die Nimmo Bothers klinken zo op het eerste gehoor helemaal niet verkeerd. Thx!
Joanne doet me niet zoveel, maar die Nimmo Bothers klinken zo op het eerste gehoor helemaal niet verkeerd. Thx!
0
geplaatst: 9 december 2012, 01:52 uur
da dude schreef:
Simon McBride was al door iemand anders toegevoegd. Helaas is mijn wachtrijquotum hiermee gevuld, dus Henrik is aan iemand anders.
Simon McBride was al door iemand anders toegevoegd. Helaas is mijn wachtrijquotum hiermee gevuld, dus Henrik is aan iemand anders.
Simon McBride heb ik toegevoegd, alsook Henrik.
De andere had ik ook toegevoegd, maar je was me (net) voor.

0
geplaatst: 9 december 2012, 15:21 uur
Apart trouwens dat die EP van Arsis nog steeds niet op de website staat. Toevoegingen uit dit topic die later zijn toegevoegd staan allemaal al op de website.
0
geplaatst: 9 december 2012, 15:58 uur
Don Cappuccino schreef:
Apart trouwens dat die EP van Arsis nog steeds niet op de website staat. Toevoegingen uit dit topic die later zijn toegevoegd staan allemaal al op de website.
Is ingediend door DjFrankie, maar staat nog in de wacht...

0
titan (crew)
geplaatst: 9 december 2012, 16:14 uur
musician schreef:
Maar alles bij elkaar duurt het bijna 20 minuten, dus dat lijkt mij toch wel voldoende om het als EP in te schalen?
Maar alles bij elkaar duurt het bijna 20 minuten, dus dat lijkt mij toch wel voldoende om het als EP in te schalen?
Zo werkt het niet, er zijn EP's die maar een paar minuten duren.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 december 2012, 16:37 uur
Don Cappuccino schreef:
klopt alle crewleden hebben hun eigen genre, ik had song nummer 6 vergeten, dus staat nu in de correctie
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 december 2012, 08:51 uur
Don Cappuccino schreef:
staat erop Don
0
geplaatst: 14 december 2012, 11:48 uur
0
geplaatst: 14 december 2012, 12:17 uur
OldRottenhat schreef:
Iemand die tijd/zin heeft om deze toe te voegen?
Harco Pront - Skifo EP (Vinyl) at Discogs
Ingediend.
0
geplaatst: 15 december 2012, 19:57 uur
OldRottenhat schreef:
Harco Pront - Skifo (2002)
Ander onderwerp; Hoe kan het dat Truant van Burial wel op de site mag en andere singles niet? Is het omdat het tegen de 25 minuten tikt dat het plots een uitzondering wordt? Graag een toelichting, want ik vraag me meer en meer af wat het nut is van regels voor het toevoegen van platen als zoiets toch in de wind wordt geslagen doordat dingen door de mazen van het net kunnen.
0
geplaatst: 16 december 2012, 10:54 uur
0
geplaatst: 16 december 2012, 15:38 uur
Eeuwige dankbaarheid voor hij/zij die deze plaat even wil toevoegen:
Bocca Grande - Little Pianist (CD, Album) at Discogs
Bocca Grande - Little Pianist (CD, Album) at Discogs
0
geplaatst: 16 december 2012, 21:11 uur
Reken niet op mij, ik zit een aantal dagen zonder pc en de nodige software 

0
geplaatst: 17 december 2012, 01:05 uur
De Morgan Geist remix heb ik nog niet beluisterd, verder alleen wat samples van het album gehoord. Klonk wel goed! Zin om 'm toe te voegen?!

0
geplaatst: 17 december 2012, 17:13 uur
0
geplaatst: 17 december 2012, 18:25 uur
Zou iemand het album Shallow Bed (Acoustic) van Dry The River willen toevoegen?
0
tangmaster
geplaatst: 17 december 2012, 22:34 uur
Don Cappuccino schreef:
Dry the River - Shallow Bed (Acoustic) (2012)

0
geplaatst: 17 december 2012, 23:15 uur
Jammer, hij stond al in de wachtrij en is nu alsnog afgekeurd. 
Edit: ik ben er wel achter dat ik dit een vreemde gang van zaken vind. Heb aan het begin van de middag het album toegevoegd. Krijgt de crew niet de wachtlijst onder ogen?

Edit: ik ben er wel achter dat ik dit een vreemde gang van zaken vind. Heb aan het begin van de middag het album toegevoegd. Krijgt de crew niet de wachtlijst onder ogen?
0
geplaatst: 17 december 2012, 23:32 uur
Sunderland schreef:

(quote)
Jammer, hij stond al in de wachtrij en is nu alsnog afgekeurd. 
Normaal gesproken zou je inderdaad een bericht moeten krijgen dat het album al in de wachtrij staat. Dat is in dit geval denk ik niet gebeurd, omdat de schrijfwijze iets verschilde (hoofdletter in de bandnaam en ander soort haken).
Jouw toevoeging was eerder ingezonden, dus misschien wil tangmaster zo vriendelijk zijn om die toevoeging alsnog op jouw naam te zetten?
0
geplaatst: 17 december 2012, 23:50 uur
OK. Het gaat me niet om een toevoeging meer of minder maar ik zou het vervelend vinden als ik voor niets albums zit toe te voegen. Ook iets te enthousiast gevraagd van Don Cappuccino aangezien de albumgegevens pas vandaag bekend zijn geworden. (No offence naar de Don btw).
Bovendien zit er qua bandnaam en schrijfwijze [acoustic] vs. (Acoustic) een bugje in het systeem want ik heb het uitgeprobeerd door Dry The River (Acoustic) in te typen en dat werd automatisch gecorrigeerd naar Dry The River [acoustic]. Dus inclusief hoofdletter T van the.
Fijn trouwens dat je dat zelf gecorrigeerd hebt, evenals het albumtype, ipv hem af te keuren. Dat zag ik nog wel voordat ie verwijderd werd.
Bovendien zit er qua bandnaam en schrijfwijze [acoustic] vs. (Acoustic) een bugje in het systeem want ik heb het uitgeprobeerd door Dry The River (Acoustic) in te typen en dat werd automatisch gecorrigeerd naar Dry The River [acoustic]. Dus inclusief hoofdletter T van the.
Fijn trouwens dat je dat zelf gecorrigeerd hebt, evenals het albumtype, ipv hem af te keuren. Dat zag ik nog wel voordat ie verwijderd werd.
0
geplaatst: 18 december 2012, 01:29 uur
Dat is geen bugje, maar een automatische correctie. Achter het tekstveld staat een pijl waarmee je het weer ongedaan kunt maken.
Als je eerder was kan de toevoeging alsnog op je naam gezet worden, daar moet tangmaster maar even naar kijken.
Als je eerder was kan de toevoeging alsnog op je naam gezet worden, daar moet tangmaster maar even naar kijken.

0
geplaatst: 18 december 2012, 08:46 uur
Het was gisteravond blijkbaar te laat voor mij want het klopt niet wat ik zeg: de correctie werd natuurlijk toegepast op de titel en niet op de bandnaam. De fout in de bandnaam kan ik alleen mijzelf kwalijk nemen. 
Ik heb hem ingevoerd als Shallow Bed (Acoustic), het systeem past het aan in Shallow Bed [acoustic] en de crew past het terug aan in Shallow Bed (Acoustic). Blijkbaar doet het systeem niet wat afgesproken is als standaard. En ik neem natuurlijk over wat het systeem zegt.

Ik heb hem ingevoerd als Shallow Bed (Acoustic), het systeem past het aan in Shallow Bed [acoustic] en de crew past het terug aan in Shallow Bed (Acoustic). Blijkbaar doet het systeem niet wat afgesproken is als standaard. En ik neem natuurlijk over wat het systeem zegt.

0
tangmaster
geplaatst: 18 december 2012, 09:05 uur
Sunderland schreef:
Het was gisteravond blijkbaar te laat voor mij want het klopt niet wat ik zeg: de correctie werd natuurlijk toegepast op de titel en niet op de bandnaam. De fout in de bandnaam kan ik alleen mijzelf kwalijk nemen.

Album staat nu op jou naam, kreeg geen melding dat hij al in de wacht stond, in beide gevallen niet, wat de haakjes betreft. Komt wel vaker voor dat je een toevoeging doorstuurd en wanneer een ander daarna hetzelfde album toevoegd de melding niet ziet. En dan bedoel ik dat de teksten in de velden identiek zijn. Maar goed ik heb alles maar gewijzig.
* denotes required fields.