De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 18 december 2012, 16:40 uur
Ferre Clabau schreef:
My Education - Sunrise
Dank bij voorbaat.
My Education - Sunrise
Dank bij voorbaat.
Toegevoegd, nu wachten op goedkeuring.

0
geplaatst: 18 december 2012, 17:02 uur
Even iets anders, hoe kun je het best gastartiesten aan een track toevoegen: op alfabetische volgorde of op volgorde van verschijning?
Voorbeeld: op het nummer 1Train van A$AP Rocky ( A$AP Rocky - Long.Live.A$AP (2013) ) staan de artiesten in alfabetische volgorde, maar voor de beginnende hiphopluisteraar lijkt het mij fijner dat ze op volgorde van verschijning staan.
Voorbeeld: op het nummer 1Train van A$AP Rocky ( A$AP Rocky - Long.Live.A$AP (2013) ) staan de artiesten in alfabetische volgorde, maar voor de beginnende hiphopluisteraar lijkt het mij fijner dat ze op volgorde van verschijning staan.
0
geplaatst: 19 december 2012, 10:12 uur
GrafGantz schreef:
Iemand die zich geroepen voelt om deze toe te voegen?
Various - GU10
Iemand die zich geroepen voelt om deze toe te voegen?

Various - GU10
Toegevoegd, en nu wachten op goedkeuring

0
geplaatst: 19 december 2012, 10:38 uur
0
Soledad
geplaatst: 20 december 2012, 15:17 uur
Even aan de moderators. Ik wil graag deze gaan toevoegen:
Amazon.com: The Complete Columbia Album Collection: Music
Heb je nog tips, aanwijzingen, waar moet ik op letten en dergelijke?
alvast bedankt!
Amazon.com: The Complete Columbia Album Collection: Music
Heb je nog tips, aanwijzingen, waar moet ik op letten en dergelijke?
alvast bedankt!
0
geplaatst: 20 december 2012, 15:27 uur
Die albums staan toch allemaal al op MM, of zie ik dat verkeerd?
0
geplaatst: 20 december 2012, 15:31 uur
Gaat zo te zien om 70 cd's en een DVD dus het lijkt me inderdaad sterk als daar nog niets van op MuMe staat. Al ben ik verre van een kenner in dit genre.
0
geplaatst: 20 december 2012, 15:39 uur
Dit is een box met al het werk wat Davis gemaakt heeft onder de vlag van Sony / Columbia. Die staan allemaal keurig op de site. Het enige wat "nieuw" is in de box is een live dvd (maar goed die mag toch niet op de site) en wat live werk van het Isle Of Wight optreden.
0
geplaatst: 20 december 2012, 17:28 uur
Waarschijnlijk heeft ie 'em gekocht en is er trots op - kan me herinneren dat je 'em een tijdje geleden bij co.uk voor ca 130 GBP kon kopen; materiaal (inlays etc) erbij is wel heel minimaal.
0
Soledad
geplaatst: 20 december 2012, 17:37 uur
Ja ik weet dat de albums er allemaal al opstaan. Ik dacht voeg die box ook even toe voor de leukigheid. Aangezien ik de albums niet echt los in bezit heb maar de box. En de box is als geheel natuurlijk ook te beoordelen.
Ik heb deze gekocht bij Fame. Stond 150 euro op. Fame stond op het punt van faillissement. Mocht em meenemen voor 110 euro. Nou omdat je het zo lief vraagt
Ik heb deze gekocht bij Fame. Stond 150 euro op. Fame stond op het punt van faillissement. Mocht em meenemen voor 110 euro. Nou omdat je het zo lief vraagt

0
Soledad
geplaatst: 20 december 2012, 17:39 uur
Het materiaal had breder gekund. Een flink boek of iets dergelijks erbij. Toch ben ik erg tevreden. Ziet er allemaal verzorgd uit. Mjuman, heb een leuke spaartip voor je:
Amazon.com: THE GENIUS OF MILES DAVIS Limited-Edition Trumpet Case Box Set: Music
Heb je alles wel dubbel maar is natuurlijk ook een leuk hebbedingetje. Doe je je naasten ook een plezier mee, zeker als je een gedeelde portemonnee heb
Amazon.com: THE GENIUS OF MILES DAVIS Limited-Edition Trumpet Case Box Set: Music
Heb je alles wel dubbel maar is natuurlijk ook een leuk hebbedingetje. Doe je je naasten ook een plezier mee, zeker als je een gedeelde portemonnee heb

0
geplaatst: 20 december 2012, 17:46 uur
Soledad schreef:
Het materiaal had breder gekund. Een flink boek of iets dergelijks erbij. Toch ben ik erg tevreden. Ziet er allemaal verzorgd uit. Mjuman, heb een leuke spaartip voor je:
Dat gaat 'em niet worden: heb inmiddels 7 delen uit complete Columbia die 'metalen' earbook-serie. Inmiddels verkopen die klojo's dezelfde set nu als longbook voor veel minder dan de helft van de oorspronkelijke prijs - die Complete Bitches Brew kost nu maar ca 25 euro

0
Soledad
geplaatst: 20 december 2012, 17:55 uur
Bij Columbia zijn de prijzen variabel. Erg variabel. Billie Holiday's box kostte eerst ook een aardige duit. Nu doet ie 30 euro.
0
geplaatst: 21 december 2012, 15:42 uur
Heb de discussie n.a.v. van de laatste Burial release maar verplaatst naar De Site > Algemeen > EP's en singles op de site, aangezien de posts waar dit topic doorgaans voor gebruikt wordt nogal ondersneeuwden en er wat discussietjes door elkaar heen liepen.
0
geplaatst: 26 december 2012, 22:35 uur
Iemand zin/tijd om hier de bonustracks van de 2004 reissue aan toe te voegen?
The United States of America - The United States of America (1968)
United States Of America, The - The United States Of America (CD, Album) at Discogs
The United States of America - The United States of America (1968)
United States Of America, The - The United States Of America (CD, Album) at Discogs
0
geplaatst: 27 december 2012, 10:05 uur

Mike Oldfield - Live In Germany 1980 (CD, Album) at Discogs
label: immortal
1 Taurus 1 10:36
2 Sheba 3:22
3 Platinum 15:30
4 Tubular Bells (Part Two) (Excerpt) 6:39
5 The Sailor's Hornpipe 2:42
6 Tubular Bells (Part One) 17:03
Kan iemand dit live album van Oldfield toevoegen?
0
geplaatst: 27 december 2012, 10:12 uur
The United States of America is aangepast en live cd van Oldfield is toegevoegd.
0
geplaatst: 28 december 2012, 11:58 uur
Waar zijn die die-hards hier? Ik heb thuis een EP van de Duitse band Shortage in bezit. De EP zelf noemt... 'Shortage'. Ooit op een festival voor een euro op de kop getikt, maar ik kan nergens op het internet een degelijke hoes vinden, laat staan wat degelijke informatie. Op de onderstaande links is er wel wat te vinden, net zoals over hun andere platen. Obscuur bandje, maar zo goed dat ik het graag zou toegevoegd zien. Iemand die mij kan helpen?
[Sammelthread] Hardcore - Seite 18 - BoerseBZ (even ctrl+F'je doen op 'shortage')
Shortage | Musik-Sammler.de
Albums by Shortage - Rate Your Music - rateyourmusic.com
[Sammelthread] Hardcore - Seite 18 - BoerseBZ (even ctrl+F'je doen op 'shortage')
Shortage | Musik-Sammler.de
Albums by Shortage - Rate Your Music - rateyourmusic.com
0
geplaatst: 28 december 2012, 12:31 uur
Ik wilde hem toevoegen, maar check het toch eerst maar even:
Mag ''Plays Nice Places'' van Low op de site? Het is mij niet helemaal duidelijk of het aan de eisen voldoet. Het is natuurlijk gratis te downloaden, maar dat soort dingen deed bijvoorbeeld Radiohead volgens mij ook wel eens..
Sub Pop Records - subpop.com
Stream/Download: Low - Plays Nice Places EP... | lewis and his blog - lewisandhisblog.tumblr.com
Het leek mij wel een leuke toevoeging..
Mag ''Plays Nice Places'' van Low op de site? Het is mij niet helemaal duidelijk of het aan de eisen voldoet. Het is natuurlijk gratis te downloaden, maar dat soort dingen deed bijvoorbeeld Radiohead volgens mij ook wel eens..
Sub Pop Records - subpop.com
Stream/Download: Low - Plays Nice Places EP... | lewis and his blog - lewisandhisblog.tumblr.com
Het leek mij wel een leuke toevoeging..
0
geplaatst: 4 januari 2013, 11:58 uur
Wil/kan iemand deze toevoegen:
Euson, Euson | Soul | FONOS.nl
Heb geen zin om zoveel tijd te steken in het aanpassen van de albumhoes alleen al.
Bvd.
Euson, Euson | Soul | FONOS.nl
Heb geen zin om zoveel tijd te steken in het aanpassen van de albumhoes alleen al.
Bvd.
0
geplaatst: 4 januari 2013, 12:39 uur
ArnoldusK schreef:
Heb geen zin om zoveel tijd te steken in het aanpassen van de albumhoes alleen al.Bvd.
Heb geen zin om zoveel tijd te steken in het aanpassen van de albumhoes alleen al.Bvd.
Veel tijd? In minder dan twee minuten done
.Edit: van jouw hoes was het logo afgesneden, er kwam nog een minuutje bij.
0
geplaatst: 4 januari 2013, 12:49 uur
Svendra schreef:
.
Edit: van jouw hoes was het logo afgesneden, er kwam nog een minuutje bij.
.Edit: van jouw hoes was het logo afgesneden, er kwam nog een minuutje bij.
Kan je mijn toevoeging verwijderen, denk dat je me net voor was.

0
geplaatst: 5 januari 2013, 17:07 uur
iemand zin om dit album toe te voegen? Ik weet niet goed welke eisen er zijn voor hoezen met een langere verticale lengte. op de link staat wel gewoon een cd hoes afbeelding, maar de bron die ik gebruikte heeft het niet. Kan de bron helaas niet linken hier.
* denotes required fields.