MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Zou iemand dit album willen toevoegen?

Honduran - Street Eagles

Bij voorbaat bedankt.

Don Cappuccino schreef:
Zou iemand dit album willen toevoegen?

Honduran - Street Eagles

Bij voorbaat bedankt.

Ingestuurd.

Het is tot 7 uur vanavond helaas niet mogelijk om albums toe te voegen of te corrigeren

ArnoldusK schreef:
Bart van der Lee - Ballads For The Heathens Or Dying (2013)

Toegevoegd

Ik heb een vraag over het toevoegen van de grote hoezen. Wat voor eisen zitten daar precies aan en hoe dien je zo'n correctie in? Gewoon de 200x200 hoes vervangen door een grotere?

Antidote - Destroy fascism!
--> staat bij foute (persoonlijke) toevoegingen omdat ik geen deftige hoesfoto vind.
De foto op Antidote - Destroy Fascism! 7" - punkygibbon.co.uk is niet ok.
--> Iemand die me kan helpen...??

stoepkrijt schreef:
Ik heb een vraag over het toevoegen van de grote hoezen. Wat voor eisen zitten daar precies aan en hoe dien je zo'n correctie in? Gewoon de 200x200 hoes vervangen door een grotere?

De eisen aan het hoesje wijken niet af van wat je gewend bent. Probeer een zo groot mogelijk plaatje te vinden dat technisch goed is. Groter dan 800 px is geen bezwaar, hij wordt vanzelf verkleind.

Belangrijk: voeg de hoes van de originele (oudste) release toe. Wanneer de huidige niet juist is, licht dat dan even toe.

De procedure is inderdaad een gewone correctie in waarbij je de hoes vervangt.

Oké, duidelijk. Helemaal niet moeilijk of veel werk dus. Dan zal ik zo nu en dan eens wat hoezen updaten, want ik zie dat mijn hele top 10 nog niet eens van een grote hoes is voorzien.

Bedankt!

Boenga schreef:
Antidote - Destroy fascism!
--> staat bij foute (persoonlijke) toevoegingen omdat ik geen deftige hoesfoto vind.
De foto op Antidote - Destroy Fascism! 7" - punkygibbon.co.uk is niet ok.
--> Iemand die me kan helpen...??

Deze is beter, hopelijk komt 'ie door de keuring.

stoepkrijt schreef:
Dan zal ik zo nu en dan eens wat hoezen updaten, want ik zie dat mijn hele top 10 nog niet eens van een grote hoes is voorzien.

Prima. Zoiets heb ik trouwens ook gedaan, alle albums die 4,5 of 5* kregen .
Edit: ik zie nu dat ik met 4,5 nog niet klaar was ..

Van de nummer 1 in je top 10 staat er nu wel een vaalwitte hoesafbeelding met zichtbare ringwear van de lp.

Deze is beter denk ik.

Kronos schreef:
Deze is beter denk ik.
Mee eens, bedankt. Vervangen.

stoepkrijt schreef:

Volgens het oorspronkelijk bericht van Jordy moet het nieuwe plaatje minstens 400px breed zijn.

Zou iemand deze albums kunnen toevoegen?

Ajuna - Prisoners Of The Sun
Daniel Rosenboom - Book Of Omens
Secrets Of The Sky - To Sail Black Waters
The Walking Dead Orchestra - Architects Of Destruction

Bij voorbaat bedankt.

Njal schreef:
(quote)

Volgens het oorspronkelijk bericht van Jordy moet het nieuwe plaatje minstens 400px breed zijn.
Aha, dat bericht heb ik blijkbaar gemist. Nu ben ik weer helemaal bij

Svendra schreef:
(quote)

Deze is beter, hopelijk komt 'ie door de keuring.

Is doorgestuurd; alvast mucchios gracias !!

Don Cappuccino schreef:
Zou iemand deze albums kunnen toevoegen?

Ajuna - Prisoners Of The Sun
Daniel Rosenboom - Book Of Omens
Secrets Of The Sky - To Sail Black Waters
The Walking Dead Orchestra - Architects Of Destruction

Bij voorbaat bedankt.

Is gelukt .

brajoapau schreef:
Die in jouw link is een heruitgave uit 1982, dit is de originele uit 1969.

Thanks voor de correctie én de toevoegingen!

Svendra schreef:
(quote)

De eisen aan het hoesje wijken niet af van wat je gewend bent. Probeer een zo groot mogelijk plaatje te vinden dat technisch goed is. Groter dan 800 px is geen bezwaar, hij wordt vanzelf verkleind.
Het valt me op dat drie albums uit mijn top 10 een ongelofelijk wazige hoes hebben (op groot formaat). Deze, deze en deze.
Hoe kan dat? Zijn dit slechte correcties geweest of is er misschien wat fout gegaan bij het verkleinen?

stoepkrijt schreef:
Het valt me op dat drie albums uit mijn top 10 een ongelofelijk wazige hoes hebben (op groot formaat). Deze, deze en deze.
Hoe kan dat? Zijn dit slechte correcties geweest of is er misschien wat fout gegaan bij het verkleinen?
Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar die hoezen zijn inderdaad belabberd. Ze lijken opgeblazen tot een groter formaat.

Ik heb zojuist een correctie ingediend voor dat album van Neutral Milk Hotel. Een afbeelding van 900x900 pixels, maar die is nu wel haarscherp. Er zit dus geen structurele fout in het systeem of iets dergelijks. Kwestie van een paar correcties en het is allemaal opgelost

De hoes is verdwenen.

Windhand

trebremmit schreef:
De hoes is verdwenen.

Windhand

Vreemd inderdaad, heb ze opnieuw toegevoegd voor je.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.