De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2013, 20:36 uur
Zou iemand dit album willen toevoegen?
Cloudkicker - Subsume
Bij voorbaat bedankt.
Cloudkicker - Subsume
Bij voorbaat bedankt.

0
geplaatst: 16 september 2013, 20:51 uur
Don Cappuccino schreef:
Cloudkicker - Subsume
Bij voorbaat bedankt.
Cloudkicker - Subsume
Bij voorbaat bedankt.
Cloudkicker - Subsume
0
geplaatst: 17 september 2013, 19:18 uur
0
geplaatst: 17 september 2013, 19:58 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
Kan iemand deze alsjeblieft even toevoegen?: Indian Jewelry - Peel It
Thanks!
Kan iemand deze alsjeblieft even toevoegen?: Indian Jewelry - Peel It
Thanks!
Indian Juwlery - Peel It
0
geplaatst: 19 september 2013, 12:01 uur
Kan iemand deze albums op de site toevoegen?
Wildlife, The Icarus Line
Wildlife by The Icarus Line : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Bras, Bad Sports
Bad Sports - Bras | Dirtnap Records - dirtnaprecords.bandcamp.com
I Don't Need Forgiveness, Placeholder
I Don't Need Forgiveness | black numbers - blacknumbers.bandcamp.com
Precious Child, Dead Dog
Precious Child | Dead Broke Rekerds - deadbrokerekerds.bandcamp.com
Wildlife, The Icarus Line
Wildlife by The Icarus Line : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Bras, Bad Sports
Bad Sports - Bras | Dirtnap Records - dirtnaprecords.bandcamp.com
I Don't Need Forgiveness, Placeholder
I Don't Need Forgiveness | black numbers - blacknumbers.bandcamp.com
Precious Child, Dead Dog
Precious Child | Dead Broke Rekerds - deadbrokerekerds.bandcamp.com
0
geplaatst: 19 september 2013, 13:09 uur
eightynine schreef:
The Icarus Line - Wildlife
Bad Sports - Bras
Placeholder - I Don't Need Forgiveness
Dead Dog - Precious Child
0
geplaatst: 22 september 2013, 16:00 uur
Thy Grave - Anhedonia
Bij voorbaat bedankt.
Thy Grave - Anhedonia
Bij voorbaat bedankt.

0
tangmaster
geplaatst: 22 september 2013, 16:07 uur
Don Cappuccino schreef:
Thy Grave - Anhedonia
Bij voorbaat bedankt.
Thy Grave - Anhedonia
Bij voorbaat bedankt.
Thy Grave - Anhedonia (2013)

0
geplaatst: 23 september 2013, 21:38 uur
Bij Arcade Fire - Reflektor (2013):
Ik wil niet vervelend doen, maar het zat me bij Pearl Jam ook al dwars. Ik vind het een beetje bijzonder dat deze toevoeging al op de site staat terwijl de hoes en de tracklist dus nog niet officieel zijn. Ik moet steeds een paar linkjes toevoegen aan een toevoeging, en zelfs dan wordt er nog erg moeilijk gedaan. Bij de nieuwe Pearl Jam mocht de toevoeging wel blijven staan, terwijl de hoes ook niet klopte. Bij Reflektor van hetzelfde. Beide albums notabene toegevoegd door een crewlid!
Ik wil echt niet lastig zijn, maar dit vind ik toch niet helemaal eerlijk. Ik hoop dus dat hier iets aan gedaan kan worden, want ik verlies het plezier van toevoegen hier toch echt mee.
Ik wil niet vervelend doen, maar het zat me bij Pearl Jam ook al dwars. Ik vind het een beetje bijzonder dat deze toevoeging al op de site staat terwijl de hoes en de tracklist dus nog niet officieel zijn. Ik moet steeds een paar linkjes toevoegen aan een toevoeging, en zelfs dan wordt er nog erg moeilijk gedaan. Bij de nieuwe Pearl Jam mocht de toevoeging wel blijven staan, terwijl de hoes ook niet klopte. Bij Reflektor van hetzelfde. Beide albums notabene toegevoegd door een crewlid!
Ik wil echt niet lastig zijn, maar dit vind ik toch niet helemaal eerlijk. Ik hoop dus dat hier iets aan gedaan kan worden, want ik verlies het plezier van toevoegen hier toch echt mee.
0
geplaatst: 23 september 2013, 22:05 uur
Gloeilamp schreef:
Ik wil niet vervelend doen
Ik wil niet vervelend doen
Kun je dit aub in een relevant forumtopic plaatsen? Het wordt inderdaad een beetje vervelend wanneer je hier steeds bij de albums zelf over begint. De aanname dat hoes en tracklist nog niet officieel zijn lijkt me verder onjuist. Als ze op een officiële verkoopsite staan is het ook okay, zoals in de Wiki staat, en de hoes is bv. gisteren op Amazon opgedoken.
0
geplaatst: 23 september 2013, 22:11 uur
In De Site > Algemeen > Het grote feedback / opmerkingen topic:
Gloeilamp schreef:
Ik wil niet vervelend doen, maar het zat me bij Pearl Jam ook al dwars. Ik vind het een beetje bijzonder dat deze toevoeging al op de site staat terwijl (de hoes?) en de tracklist dus nog niet officieel zijn. Ik moet steeds een paar linkjes toevoegen aan een toevoeging, en zelfs dan wordt er nog erg moeilijk gedaan. Bij de nieuwe Pearl Jam mocht de toevoeging wel blijven staan, terwijl de hoes ook niet klopte. Bij Reflektor van hetzelfde. Beide albums notabene toegevoegd door een crewlid!
Ik wil niet vervelend doen, maar het zat me bij Pearl Jam ook al dwars. Ik vind het een beetje bijzonder dat deze toevoeging al op de site staat terwijl (de hoes?) en de tracklist dus nog niet officieel zijn. Ik moet steeds een paar linkjes toevoegen aan een toevoeging, en zelfs dan wordt er nog erg moeilijk gedaan. Bij de nieuwe Pearl Jam mocht de toevoeging wel blijven staan, terwijl de hoes ook niet klopte. Bij Reflektor van hetzelfde. Beide albums notabene toegevoegd door een crewlid!
0
geplaatst: 23 september 2013, 22:17 uur
In principe mag een album erop als hoes en tracklist bekend zijn gemaakt via de officiële site van artiest, label of een gerenommeerde verkoopsite. De hoes van Arcade Fire is gisteren in ieder geval op Amazon verschenen en rekenen wij dus wel officieel. De bron van de tracklist zou ik zelf niet weten, al is ie wel overal te vinden.
Overigens wordt dit ook een steeds lastiger te handhaven regel, aangezien er in tegenstelling tot bv. twee jaar geleden ook wel eens premature hoezen/hoesteasers opduiken op sites als Amazon en iTunes.
Ik hoop trouwens niet dat dit nog steeds gaat over de hoes van de laatste Arctic Monkeys, waar wat gesteggel over was...
Overigens wordt dit ook een steeds lastiger te handhaven regel, aangezien er in tegenstelling tot bv. twee jaar geleden ook wel eens premature hoezen/hoesteasers opduiken op sites als Amazon en iTunes.
Ik hoop trouwens niet dat dit nog steeds gaat over de hoes van de laatste Arctic Monkeys, waar wat gesteggel over was...
0
geplaatst: 23 september 2013, 22:24 uur
Ik vind het vooral bijzonder dat een toevoeging van mij (met een hoes van iTunes, gewoon een betrouwbare bron dus) niet goed werd gekeurd. Dat opzich, want daar wil ik niet weer over beginnen want dat is nu gedaan.Maar dat de albums van Pearl Jam (geen kloppende hoes) en nu weer die van Arcade Fire wel goed worden gekeurd vind ik wel opmerkelijk. Dat deze tracklist overal is te vinden vind ik dus ook geen goede reden, er is namelijk geen enkele officiële verkoopsite die een tracklist aangeeft, en als ik een toevoeging indien moet ik dat toch duidelijk vermelden.
0
geplaatst: 23 september 2013, 22:32 uur
Sorry, maar je bent wel heel stellig terwijl je helemaal niet weet welke bronnen er gebruikt zijn.
0
geplaatst: 23 september 2013, 23:01 uur
ThirdEyedCitizen had deze nog niet toegevoegd blijkbaar;
iTunes - Music - Details by Wildildlife - itunes.apple.com
0
geplaatst: 24 september 2013, 07:23 uur
eightynine schreef:
ThirdEyedCitizen had deze nog niet toegevoegd blijkbaar;
Dan doe ik het maar.ThirdEyedCitizen had deze nog niet toegevoegd blijkbaar;
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 24 september 2013, 10:38 uur
Gloeilamp schreef:
Dat deze tracklist overal is te vinden vind ik dus ook geen goede reden, er is namelijk geen enkele officiële verkoopsite die een tracklist aangeeft, en als ik een toevoeging indien moet ik dat toch duidelijk vermelden.
*kuch*Dat deze tracklist overal is te vinden vind ik dus ook geen goede reden, er is namelijk geen enkele officiële verkoopsite die een tracklist aangeeft, en als ik een toevoeging indien moet ik dat toch duidelijk vermelden.
Het nieuws dat de Franse Amazon de tracklist op haar site had gezet, was al minstens een halve dag bekend alvorens ik het album hier heb toegevoegd.
Moet ik btw dan weer beginnen zagen dat de laatste Paul McCartney er al op stond alvorens de definitieve hoes bekend was? Zoals Herman al zei: dat is sowieso een regel die we vroeg of laat moeten herbekijken.
0
geplaatst: 24 september 2013, 16:28 uur
Op het moment dat de albumnaam bekend is, zou die gewoon op de site kunnen, wat mij betreft. Tracklist en hoes komen later wel..
0
geplaatst: 24 september 2013, 18:30 uur
chevy93 schreef:
Op het moment dat de albumnaam bekend is, zou die gewoon op de site kunnen, wat mij betreft. Tracklist en hoes komen later wel..
Dat lijkt me geen goede aanpak eerlijk gezegd.
We zullen sowieso die regel toch eens grondig onder de loep moeten nemen, want zoals het nu is zorgt ie alleen maar voor wrevel blijkbaar.
0
geplaatst: 24 september 2013, 18:45 uur
Wat is precies het probleem van zo'n aanpak?
Je voorkomt spam bij eerdere platen (bv. met de release van een nieuwe single) en men is eerder op de hoogte van een aankomend album.
Je voorkomt spam bij eerdere platen (bv. met de release van een nieuwe single) en men is eerder op de hoogte van een aankomend album.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 24 september 2013, 20:17 uur
Dat we als crew van grote releases x-aantal toevoegingen tegelijk gaan krijgen, om maar iets te noemen.
En wie krijgt dan de credits? Enkel een albumtitel doorsturen is immers veel minder werk dan ook nog een hoes en een tracklist.
En wie krijgt dan de credits? Enkel een albumtitel doorsturen is immers veel minder werk dan ook nog een hoes en een tracklist.
0
geplaatst: 25 september 2013, 07:34 uur
Een ander bezwaar is dat de handling door de crew onnodig toeneemt. Elke toevoeging gaat dan in etappes, waarbij elke etappe gecontroleerd moet worden.
0
geplaatst: 25 september 2013, 15:17 uur
Plus, je hebt geen zekerheid dat alle albums gecompleteerd worden. Dadelijk blijft de helft van de nieuwe toevoegingen alleen met een albumtitel op de site staan.
0
geplaatst: 25 september 2013, 15:46 uur
Dit zijn nu al drie knetterharde bezwaren.
Niet doen, is mijn conclusie.
Niet doen, is mijn conclusie.
0
geplaatst: 28 september 2013, 15:07 uur
* denotes required fields.