MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Zephyr
Is er iemand die deze op de site wil zetten ?

Mizoo - Greenosophy at Discogs

Lol, 8 minuten geleden aangekondigd op Facebook en nu alweer toegevoegd op de site, nieuwste album van Interpol.

ik keek kort na dat FB-bericht of ie er al stond maar toen in elk geval nog niet. Zal wel iemand van de crew zijn geweest, anders duurt het langer i.v.m. goedkeuring.

Dikkop GrafGantz

Daar heeft hij natuurlijk wel een punt, "jouw" toevoegingen laat je toevoegen dus je weet niets van wachtijden e.d.

Dikkop heeft em toegevoegd GrafGantz
Je dacht toch niet dat ik je uitschold

toegevoegd: vandaag 15:42 uur
toegevoegd door: Dikkop

-SprayIt- schreef:
Je dacht toch niet dat ik je uitschold

Dikkop
Ik heb dat gevoel ook altijd.

buizen
Het verzoek om deze fantastische documentaire over Loudness (1984) te plaatsen.
Er is toch geen aparte rubriek voor docu's?
Veel Nederland: Paradiso, weilanden, Rotterdam, molens. Met een Mercedesboesje naar Stuttgart. Zo ging dat toen. Vraag Slayer maar eens. Of Tokyo Blade of Destruction. Same hard working.
Een geweldig tijdsbeeld. En een hoofdrol voor Akira Takasaki, en de tour door Nederland.

DjFrankie (moderator)
AudioVision schreef:
Kan iemand deze erop zetten?

RoleModelsFromHell ( DJ RMFH ) - NAKED TRUTH II
komt uit op 5 Juli 2014

album cover: DJ RMFH, RoleModelsFromHell - Naked Truth II (CD) at Discogs

Kilk

DjFrankie (moderator)
buizen schreef:
Het verzoek om deze fantastische documentaire over Loudness (1984) te plaatsen.
Er is toch geen aparte rubriek voor docu's?
Veel Nederland: Paradiso, weilanden, Rotterdam, molens. Met een Mercedesboesje naar Stuttgart. Zo ging dat toen. Vraag Slayer maar eens. Of Tokyo Blade of Destruction. Same hard working.
Een geweldig tijdsbeeld. En een hoofdrol voor Akira Takasaki, en de tour door Nederland.

(embed)

Dat zou je hier Loudness moeten plaatsen.

buizen
DjFrankie: weet ik niet. Dat topic gaat bijv. veel over het overlijden van de drummer, in 2008. Over allerlei nieuws eigenlijk.
Een docu is wat anders. Net als een boek/biografie.
Zou het wel prettig vinden als er een rubriek is voor documentaires over bands. Want er zijn nogal wat docu's over bands. En dat je dus onder Loudness (even als voorbeeld) naast de albums ook docu's ziet en dat je niet een docu eventueel ergens moet zoeken in een algemeen topic over een band. Maar - onder licht protest - zal ik het daar (zelf) even plaatsen . Thanx voor je comment.

DjFrankie (moderator)
buizen schreef:
DjFrankie: weet ik niet. Dat topic gaat bijv. veel over het overlijden van de drummer, in 2008. Over allerlei nieuws eigenlijk.
Een docu is wat anders. Net als een boek/biografie.
Zou het wel prettig vinden als er een rubriek is voor documentaires over bands. Want er zijn nogal wat docu's over bands. En dat je dus onder Loudness (even als voorbeeld) naast de albums ook docu's ziet en dat je niet een docu eventueel ergens moet zoeken in een algemeen topic over een band. Maar - onder licht protest - zal ik het daar (zelf) even plaatsen . Thanx voor je comment.

En hier zou ook kunnen Genres >> Rock >> Rockumentaries

eightynine schreef:
Iemand die dit toe wilt voegen?

Done. Van Buildings stond al een EP uit 2014 op de site (de laatste neem ik aan)

Awesome!

buizen
Zou iemand een helpende hand kunnen bieden door het album

Natacha Atlas - Ana Hina (2008)

toe te willen voegen? Krijg het niet voor elkaar.

Dat album staat al sinds zijn verschijnen op de site. Onder de naam: Natacha Atlas & the Mazeeka Ensemble. Daarop zoeken dus, of enkel op de albumtitel.

Natacha Atlas & the Mazeeka Ensemble - Ana Hina

Heeft iemand zin om drie ep's van Golden Teacher toe te voegen?

Alle informatie is hier te vinden (genre is dance) :
Albums by Golden Teacher: Discography, songs, biography, and listening guide - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Golden Teacher Discography at Discogs

De exacte releasedate van de laatste ep vind ik niet zo snel, hun eigen facebook heeft het over april 2014.

herman schreef:
Heeft iemand zin om drie ep's van Golden Teacher toe te voegen?

Golden Teacher

Dank u Paul!

herman schreef:
Dank u Paul!

Graag gedaan!

Hoe gaat dat nu eigenlijk. Stel ik wil een album toevoegen maar er is nergens een degelijk plaatje te vinden op het net. Gewoon niet op de site dan?
Voorbeeld: Myrna Hague - Melody Life

Een album kan inderdaad niet op de site als er niet minstens een 300x300px exemplaar te vinden is dat voldoet aan de eisen van de site (niet wazig, niet gepixeld, geen vlekken,...).

Maar jij geeft met Myrna niet zo'n goed voorbeeld, want hier vind je de perfecte 800x800px hoes

Hey, ja zo zullen er toch héél wat albums niet op de site raken, tenzij men met ideale plaatjes op de proppen komt zoals Freddze hierboven.

Ja, in het geval van Myrna is het jaartal dan weer een lastige, zelfs Roots Archives zegt : date unknown...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:20 uur

geplaatst: vandaag om 06:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.