De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2014, 15:09 uur
dazzler schreef:
Kan er iemand van de crew dit album
Björn Ulvaeus & Benny Andersson - Lycka (1970)
linken aan deze artiest?
Benny Andersson & Björn Ulvaeus
Het lukt me niet om er een alias van te maken.
Kan er iemand van de crew dit album
Björn Ulvaeus & Benny Andersson - Lycka (1970)
linken aan deze artiest?
Benny Andersson & Björn Ulvaeus
Het lukt me niet om er een alias van te maken.
Done.
0
geplaatst: 20 december 2014, 08:55 uur
Kan iemand Marvin Gaye - What's Going On (Live At the Kennedy Center Auditorium, Washington, D.C. /1972) toevoegen?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
0
geplaatst: 20 december 2014, 09:37 uur
pintjebier schreef:
Wil iemand de 4 nieuwe CD's van Benji Hughes toevoegen?
- XXOXOXX
- OXOXOXOXOX
- Songs In The Key Of Animals
- LILILIL
Benji Hughes | - benjihughesmusic.com
Wil iemand de 4 nieuwe CD's van Benji Hughes toevoegen?
- XXOXOXX
- OXOXOXOXOX
- Songs In The Key Of Animals
- LILILIL
Benji Hughes | - benjihughesmusic.com
Op Musicmeter kan je enkel albums toevoegen als je de tracks invult. Het probleem is dat er nergens tracks te vinden zijn van deze albums. De eerste 3 worden verkocht op zijn website voor 35€ en de laatste voor 20€, maar daar staat niet bij welke tracks erop staan. Ook op andere sites vind ik daar (nog) niets over terug.
0
geplaatst: 20 december 2014, 11:25 uur
iggy schreef:
Kan iemand Marvin Gaye - What's Going On (Live At the Kennedy Center Auditorium, Washington, D.C. /1972) toevoegen?
Volgens mij is dit enkel als bonus materiaal toegevoegd bij de deluxe editie van het album What's Going On uit 2001.
Verdere informatie of dit al dan niet als een apart live-album is uitgegeven kom ik nergens tegen helaas.
0
geplaatst: 20 december 2014, 11:55 uur
Jammer! Toch bedankt voor de moeite en het snelle reageren!
0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 20 december 2014, 13:27 uur
Gerards Dream schreef:
Welke release zonder artwork wil je dat er toegevoegd moet worden zalwelnikszijn!? Zonder dit gegeven kunnen we je niet verder helpen. Iets met paint maken is zeer zeker niet de bedoeling hoe creatief deze ook mag wezen.
Welke release zonder artwork wil je dat er toegevoegd moet worden zalwelnikszijn!? Zonder dit gegeven kunnen we je niet verder helpen. Iets met paint maken is zeer zeker niet de bedoeling hoe creatief deze ook mag wezen.
Het gaat om deze release. Dat van Paint was een grapje

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 20 december 2014, 15:04 uur
Is dat wit net niet de grap als je naar de titel van die EP kijkt?
0
geplaatst: 20 december 2014, 15:05 uur
freddze schreef:
Op Musicmeter kan je enkel albums toevoegen als je de tracks invult. Het probleem is dat er nergens tracks te vinden zijn van deze albums. De eerste 3 worden verkocht op zijn website voor 35€ en de laatste voor 20€, maar daar staat niet bij welke tracks erop staan. Ook op andere sites vind ik daar (nog) niets over terug.
(quote)
Ok, leuk dat je't hebt geprobeerd. Ik heb ze allemaal besteld en zal de nummers toevoegen als ze binnen zijn.
0
geplaatst: 21 december 2014, 17:05 uur
Iemand die de tracklist kan vinden van het debuutalbum van deze band?
https://www.facebook.com/fr...
https://www.facebook.com/fr...
0
geplaatst: 21 december 2014, 17:40 uur
trebremmit schreef:
http://i.imgur.com/KEKbF8K.png
?
0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 22 december 2014, 15:01 uur
CHIEP schreef:
Geen idee, dat zou best kunnen nu je het zegt. Maar je kan 'm niet opslaan als plaatje. Misschien kan ik ze mijn paintportfolio eens mailen; iedereen blij.
0
geplaatst: 23 december 2014, 16:07 uur
Wil iemand Softly, as I leave you van Frank Sinatra toevoegen? Het oorspronkelijke album kwam uit in 1964 op Reprise.
Sinatra* - Softly, As I Leave You (CD, Album) at Discogs
Bij voorbaat mijn dank.
Sinatra* - Softly, As I Leave You (CD, Album) at Discogs
Bij voorbaat mijn dank.
0
geplaatst: 26 december 2014, 15:26 uur
Is er iemand die deze wil toevoegen?
Christmas With Mahalia by Mahalia Jackson (Album, Christmas Music): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Staat trouwens een heleboel van haar nog niet op MuMe, dus wie echt zich verveelt...
Christmas With Mahalia by Mahalia Jackson (Album, Christmas Music): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Staat trouwens een heleboel van haar nog niet op MuMe, dus wie echt zich verveelt...

0
geplaatst: 26 december 2014, 16:02 uur
0
geplaatst: 26 december 2014, 19:46 uur
0
geplaatst: 26 december 2014, 20:32 uur
0
geplaatst: 27 december 2014, 15:11 uur
0
geplaatst: 27 december 2014, 16:59 uur
Ik moet naar hulp vragen. Het volgende plaatje staat er niet op, wie wil helpen? Mijn dank zal groot zijn:
Liquid Stranger - Mechanoid Meltdown (File, MP3, Album) at Discogs
Service Unavailable - last.fm
Mechanoid Meltdown by Liquid Stranger (Album, Dubstep): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Liquid Stranger - Mechanoid Meltdown (File, MP3, Album) at Discogs
Service Unavailable - last.fm
Mechanoid Meltdown by Liquid Stranger (Album, Dubstep): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
0
geplaatst: 28 december 2014, 01:41 uur
Sarah Manning toegevoegd, nu wachten op akkoord.
Toegevoegd: Sarah Manning - Harmonious Creature (2014)
0
geplaatst: 28 december 2014, 16:53 uur
iemand zin om deze toe te voegen?
Rob Mazurek + Black Cube SP – Return The Tides: Ascension Suite And Holy Ghost (2014)
Rob Mazurek + Black Cube SP – Return The Tides: Ascension Suite And Holy Ghost (2014)
* denotes required fields.