MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
dazzler schreef:
Kan er iemand van de crew dit album
Björn Ulvaeus & Benny Andersson - Lycka (1970)

linken aan deze artiest?
Benny Andersson & Björn Ulvaeus

Het lukt me niet om er een alias van te maken.

Done.

Kan iemand Marvin Gaye - What's Going On (Live At the Kennedy Center Auditorium, Washington, D.C. /1972) toevoegen?

Alvast bedankt.

pintjebier schreef:
Wil iemand de 4 nieuwe CD's van Benji Hughes toevoegen?

- XXOXOXX
- OXOXOXOXOX
- Songs In The Key Of Animals
- LILILIL

Benji Hughes | - benjihughesmusic.com

Op Musicmeter kan je enkel albums toevoegen als je de tracks invult. Het probleem is dat er nergens tracks te vinden zijn van deze albums. De eerste 3 worden verkocht op zijn website voor 35€ en de laatste voor 20€, maar daar staat niet bij welke tracks erop staan. Ook op andere sites vind ik daar (nog) niets over terug.

iggy schreef:
Kan iemand Marvin Gaye - What's Going On (Live At the Kennedy Center Auditorium, Washington, D.C. /1972) toevoegen?

Volgens mij is dit enkel als bonus materiaal toegevoegd bij de deluxe editie van het album What's Going On uit 2001.
Verdere informatie of dit al dan niet als een apart live-album is uitgegeven kom ik nergens tegen helaas.

Jammer! Toch bedankt voor de moeite en het snelle reageren!

zalwelnikszijn!
Gerards Dream schreef:
Welke release zonder artwork wil je dat er toegevoegd moet worden zalwelnikszijn!? Zonder dit gegeven kunnen we je niet verder helpen. Iets met paint maken is zeer zeker niet de bedoeling hoe creatief deze ook mag wezen.

Het gaat om deze release. Dat van Paint was een grapje

CHIEP (crew)
Is dat wit net niet de grap als je naar de titel van die EP kijkt?

freddze schreef:
(quote)

Op Musicmeter kan je enkel albums toevoegen als je de tracks invult. Het probleem is dat er nergens tracks te vinden zijn van deze albums. De eerste 3 worden verkocht op zijn website voor 35€ en de laatste voor 20€, maar daar staat niet bij welke tracks erop staan. Ook op andere sites vind ik daar (nog) niets over terug.

Ok, leuk dat je't hebt geprobeerd. Ik heb ze allemaal besteld en zal de nummers toevoegen als ze binnen zijn.

Iemand die de tracklist kan vinden van het debuutalbum van deze band?

https://www.facebook.com/fr...

trebremmit schreef:
Iemand die de tracklist kan vinden van het debuutalbum van deze band?

http://i.imgur.com/KEKbF8K.png

?

zalwelnikszijn!
CHIEP schreef:
Is dat wit net niet de grap als je naar de titel van die EP kijkt?

Geen idee, dat zou best kunnen nu je het zegt. Maar je kan 'm niet opslaan als plaatje. Misschien kan ik ze mijn paintportfolio eens mailen; iedereen blij.

Wil iemand Softly, as I leave you van Frank Sinatra toevoegen? Het oorspronkelijke album kwam uit in 1964 op Reprise.

Sinatra* - Softly, As I Leave You (CD, Album) at Discogs

Bij voorbaat mijn dank.

Assurancetourix

Heel veel dank voor deze snelle actie.

Zephyr
Is er iemand die deze wil toevoegen ?

Various - Enfold 01 at Discogs

Zephyr
Dankjewel freddze !

Is er iemand die deze wil toevoegen?

Christmas With Mahalia by Mahalia Jackson (Album, Christmas Music): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com

Staat trouwens een heleboel van haar nog niet op MuMe, dus wie echt zich verveelt...

Dank je wel voor de geweldige service weer!

dank u

iemand zin om deze toe te voegen?

korenbloem schreef:
iemand zin om deze toe te voegen?

Sarah Manning toegevoegd, nu wachten op akkoord.

Toegevoegd: Sarah Manning - Harmonious Creature (2014)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:43 uur

geplaatst: vandaag om 08:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.